*RÜZGAR'IN AĞZINDAN*
Kamp alanına bir göz attıktan sonra bizimkilerle birlikte kim kiminle kalmak istiyorsa ikişer ikişer ayrıldık.Tabii ki Su'yla kalmak istiyorum ama teklif etmedim sevgili değiliz çok sabırsızım ooof.
Mert Nille.Gizem Su'yla.Berk-Emir ikilisi.Bende Arda'yla kalacaktım.
Bizimkilerle yanyana duran dört bungalova yerleştik.Mert hediyeleri Nille zar zor getirdi odama.Prova yaptık ben Arda,Nil,Mert olarak.Yayında emeği geçen herkese teşekkür ederim.En çok da Nil'e.
Üstümü değiştirdim.Hazırdım.Su nehirin orada Emir ve Gizemle birlikte oturuyorlarmış.Berk söyledi.Emirle Gizem'e mesaj attım.Yani gruba.*KİME;Batan Geminin Malları*
Hadi Su'yu yalnız bırakın yoldayım geliyorum ben.:)))
1 dk sonra
-Emir:Tamam Su'yu kandırdık gel saklanıyoruz biz o orada oturuyor.
-Gizem:Tuvaletteyim ben bekle beni.
-Nil:Bizde geliyoz 8)
-Arda:Bence direk evlenme teklifi ahhagsgs (○.○)
-Emir:Oha.
-Ben:Lan Su görüş alanınız da kalsın.
-Emir:Ok.;)
-Berk:Yoldayım geliyom been Emir tam nerdesiniz gelcem yanına?!??!
-Emir:Nehir kenarındaki melek heykelini karşına al onun doğusu he evet doğusu oluyo oraya doğru bakarsan görürsün bizi.
-Berk:Tamam.
Su'yun olduğu yere doğru elimdekilerle yürüdüm o beni görmüyordu nehiri izliyordu tümsekte oturup ayaklarını suya sokmuştu.Çünkü terlikleri yanında duruyordu.Yavaşça yaklaştım elimdeki güllerle yüzümü saklayıp yanına oturdum.
*Seni tanıyor muyum acaba dedi Su.
Cevap vermedim.
*Cevap vermeyeceksen gidebilirsin.
Benim zaten sevdiğim birisi var yeniden söylüyorum seni tanıyor muyum?*O sevdiğin kişi ben olabilir miyim acaba? dedim gülleri yüzümden çekip.
*Rüzgaaaar! Diyip ellerini ağzına kapatıp bir süre bana baktı.
*Evet benim prenses.dedim gülerek.
*Sevdiğim kişi sensin evet.
*Suuu?
*Efendim dedi nehire bakarak.
*Bişey söylemem gerek.
*Evet dinliyorum diyip göz teması kurdu çekinerek utangaç meleğim benim.
*Benim olur musun?
Ya da bana katlanabilir misin?Böyle birlikte aklına ne saçmalık geliyorsa yapalım.Seni çok seviyorum dedim gülleri ona uzatarak.*Evet evet evet seni çok seviyorum kabul ediyorum.diyip boynuma sarıldı hediye paketleri yanımda duruyordu.
*Ama böyle tek gülle olmaz.
*Ne yapacağız ki dedi bana bakarak.
*Bunlarda senin dedim diğer hediyeleri de uzatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizlerin Aşkı
Teen Fiction"Gökyüzünden farkı yoktu gözlerinin,deniz gibiydi daha fazla,her tonu vardı mavinin gözlerinde.."