*BERKİN AĞZINDAN*
*Lan beni burda bırakmayın tek başıma Mert,Berk lan olum yürüyemiyorum ben ya burada yatacam ben lan kime diyorum?!
Onu takmadan odaya çıktım.Mert'te bilgisayardaydı.Birazdan inerim nasıl olsa.Evet ayağında sorun olabilir ama onu dinleyecek kadar iyi değilim.Ama portakal suyu sıkabilirim. Evet yarın büyük gün.Akşam üstüydü çıkıp biraz koşabilirdim.Şortumla üstüme rambo atletimi altıma da koşucu ayakkabılarımı çektim. Merdivenden hızla inince bileğim burkuldu bana yok mu bir alkış.
*Ananı sikiyim.
*Lütfen ayağıma birşey oldu deme bana diyerek bağırdı Emir.
*Gitti serçe parmağım gitti gitti.Şu kenara vurdum.Bileğim of ananı sikiyim ya.
Evet şuan da merdivende oturuyorum.Emir ayağını gri koltuğun kenarına uzatmış,cips yiyerek televizyon izliyordu.Ben ayağımı burktuğumda beni izlemeye başladı.
*Çok acıdı mı derken ağzına bir cips attı.Arada sırıtıyordu.
*Yok hiç acımadı ben öyle rol yapıyorum.Teşhisi koydum yürüyen malsın pardon pardon yürüyemeyen mal.Tescilli mal.
Mert merdivenlerden inerek yanıma oturdu.
*Sakın ayağına bir şey olduğunu söyleme.
*Kanki ayağını burkmuş birde serçe parmağına dikkat çekiyorum parmağını vurmuş.
*Of nasıl acımıştır o şimdi.
*Nizamettin amcayı ara.Hatim indirsin bizim adımıza.dedim suratım acı çektiğimin simgesiydi.
*Bugün gidiyoruz ya biz,aradım konuştum ben yanına gidince halledecekmiş,bende tamam dedim.
*Beni üç kere okusun.
*Evet ben hatim istiyorum.
*Abartmayın ya.
*Beğenmezsem param iade mi Mert?
*Oha lan Nizo'yu tanımıyorsun sanki adam para felan istemiyor günahını alma koca hocanın.
*Şaka yapıyoruz.Bir el atıver kaldır beni.Portakal suyu sıkcam hadi.
*Nerene atiyim elimi hı hı hı ?
*Götümü lütfen,mal.
*Yok ben seninkini beğenmiyorum Emir'inki daha yumuşak.
*Ne zaman elledin lan sen beni?!
*Ohooo uyurken çok elledim.
*Amını sikiyim taciz edildim.Küfür etmemem lazım.
*Etme bencede sevgiliniz olsa hiç etmezsiniz de yok işte çeki düzen veren.
Koluma girip merdivenden indirdi beni Mert.
*Of of of nasıl acıyor.Ya ben koşuya gidecektim.
*Koş Mert kapıya bak kapı çalıyor.
*Sen baksana.
*Salak mısın olum koşsana ya.
*Aman be tamam.
Emir'in ayağına vurarak ayağını çekmesini sağlayıp yanına oturdum.
*Hoşgeldiniiiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizlerin Aşkı
Teen Fiction"Gökyüzünden farkı yoktu gözlerinin,deniz gibiydi daha fazla,her tonu vardı mavinin gözlerinde.."