12.BÖLÜM-Sır.

212 8 1
                                    

Ihıııhı kızlara söyleyecektik sevdiğimizi.Yarın mı yoksa baloda mı söylesek bilememiştim ama kardeşime söz vermiştim.

Heyecan götümde patlayacak. Evet yarın söyleyecektim ama tam bir odun olduğumu herkes biliyor ve heyecanlıyım kabul edip etmemesi,sevgilisinin olması teklifimi olumlu yada olumsuz etkileyeceği anlamına geliyordu.Ama sevdiğim için herşeyi göze alabilirim evet evet alabilirim.

Sanki hiç olumsuz olmamıştı.Aslında Merve'de olmuştu.Tam bir inatçı keçi olduğunu söyleyebilirdim o zamanlar öyleydi.Az koşmamıştım peşinden.Tek istemeyen o olmuştu.

Deniz'den önceki ilk aşkım olma ihtimali vardı ve ilk teklifimde reddedilmiştim.Vay anasını be!Acaba şimdi nasıldır çok merak ettim.Hep gidip gelip bir kere denesek ne olur ki? diyip sorardım.Her defasında hiç bıkmadan,usanmadan...Çok terslemişti beni tabi ki üzülüyordum.Ben seni arkadaş olarak seviyorum derdi bana elin kızı için çok üzülmüştüm.Sanırım 8.sınıftı..Tam bir fiyasko.8.sınıftan beri hiç karşılaşmadık. Hali hareketi değişmiş midir acaba ?

Hep tersler bir şekilde bana tekrar kendini affettirirdi.Lan ne kadar salakmışım ya.Kız senin kalbini yüzlerce kez kırsın sen bir bok yapmadan etmeden özrünü kabul et sesini çıkarma aferin o zamanlar ergen olan bana.

Şimdi olsa sadece arkadaşlık kurup onun bana gelmesini beklerim.Kimseye Deniz'den sonra bağlanmak istemiyordum ama Mina çok farklı.

Bir kere Mina'da beni kendine çeken zeki bir yapısı var.Haa birde güzelliği.

Su sürekli Rüzgarla zaman geçirdiği için bize fazla takılmazdı ama ben hiç durur muyum ? Tabi kii durmam.

Su'yun izlediği spor kanallarının hepsini tek seferde silip Su'yu yanıma çağırdım.

*Lan şiii Su kız!

*Ne diyosun Berk ?Koşarak yanıma gelmişti ardından Rüzgar.

*Olum bir öpemedim amına koyayım duygusal anım yok ve romantikliğin dibine vurmaya çalışıyorum ne halde olduğumu anlayın hücrelerim savaş veriyor şurada iki dakika yalnız bırakmıyorsunuz ki bizi öpüşelim!

*Gel ver bana bir alt dudak diyen Emir öpücük atar gibi yapıp habire göz kırpıyordu.Gülmemek elde değildi.

*Al sen bunu dudak arasına diyerek orta parmağını thug life yaparak yavaşca havaya kaldırdı Rüzgar.

*Artık söyle ne olduğunu Berk!

*Lan şey diyecektim spor kanalların neredeydi senin aradım bulamadım.

*134 de bassana salak mısın nesin ya!

Ben bastıktan sonra ağzı o şeklinde açıldı bende ona gülerek bakarken kapatsana sesleri yükseldi.

*Bu ne olum Su sen bunları mı izliyorsun aa terbiyesiz.

*Yok Emir harbiden bu porno kanalının burada ne işi var ?

*Geyler bile öpüşüyor amına koyayım şansımın ben kuytu köşeye kimsenin göremeyeceği bir yere geçip kendime küfür etmeye gidiyorum.

*Lan şunu bir kere öp en son kampta öptün.

*Berk!Nerden biliyorsun sen?

*Kanal hâlâ açık.Televizyonun düğmesine basıp geri açmıştım.*Konumuz sizin öpüşmenizde değil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkizlerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin