MEDYA CENK.
"Gökyüzünden farkı yoktu gözlerinin,deniz gibiydi daha fazla,her tonu vardı mavinin gözlerinde.."
Şaşırmıştım.Hâlâ kim diye bakıyordum.O kişi sadece durmuş beni izliyordu.Güneş gözümü sulandırmıştı.Gözlerimi ovuştururken önümde belirdi birden.
*Senin ne işin var burada diyip gitmeye çalışıyordum kolumdan yakaladı beni.
*Benden kaçma.
*Eskiden yaptığını ben yapıyorum ne var ki bunda ödeşiyoruz sonuçta.
*Senden kaçmadım.
*Onu beni aldatmadan önce düşünmeliydin seninle konuşacak birşeyim yok artık hâlâ anlamadın mı?
Resmen salağa yatırıyordum Deniz'i.
Umursamamışım.Pinokyo olsam burnum Eyfel Kulesiyle yarışır allah belamı vermesin.
Üzülmüştüm ama umrumda değilsin gibisinden birşey söylemiştim.*Aldatmadım.
*Hala yalan söyleyebiliyor musun?Yazık.
Eskiden melek gibiydin çok zor yalan söylerdim şimdi tereddütsüz yalancı olmuşsun.*Bak diyerek kollarını göstermişti.
*Sen çok değiştin Deniz.Böyle değildin.Eski meleğimi öldürmüşsün.
*Değişmedim.
*Uyuşturucu?
*Senden sonra başladı.
*Değiştin demiştim.Benim için bunları yapıp bana göstererek elde etmeye çalışma beni.
Senden nefret ediyorum.Hayatında ve hayatımda birileri var zaten uzatmayalım kendine iyi bak.Elini tuttu bir anda.Bırakmıyordu.Ona bakınca gözünden yaş aktı.Gerçekten perişandı.
*Sensiz iyi değilim ki.Hiç iyi olmadım.
Olamadım.Yapamadım işte.Eliyle burnunu sildi.Hâlâ bana bakıyordu.Hadi ama yapma.
*Benimken aynı anda bir başkasınınken sensizim deme sakın.Resmen arkamdan iş çevirdin.Ben seni çok sevdim.Dünyamdın benim seninle o herifi birlikte görünceye kadar.Benim için şuanlık heves gibi birşeysin.Sevdiğim biri var.Seni kırmak üzmek gibi birşey yapmak istemiyorum.
Zaten sen bana yeterince zarar verdin.Ben zarar vermek istemem.*Benim de sevdiğim biri var.
*Woow haberi varmı peki yanıma geldiğinden.
*Evet hemde şuan onunla konuşuyorum.Berk böyle yapma.
*Sen o gün akıllı dursaydın şimdi dünyanın en mutlu çifti olabilirdik.
*Tamam özür dilerim.
*Deniz gitmem lazım.Herşey özürle geçecek olsaydı herkes birbirinin kalbini kırardı.Ayrıca sevdiğim biri var demiştim.
*Konuyu kestirip ata-Deniz'in elini elimden çekip giderken Güneş bağırıyordu.Gelmiş!
*Beeerk!
*Nerdesin kızım sen hani bekliyorum ortalarda yoksun.İnsan haber verir.
Güneş boynuna atlamıştı.Arkamda kalan Deniz hâlâ bize bakıyordu.Umursamadık.Yani yani Güneş kaş göz yaptıysa bilemem.Elimi Güneş'in boynuna atıp Deniz'in gittiği yolun,tam tersine yürüdük.Evlerine doğru..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizlerin Aşkı
Novela Juvenil"Gökyüzünden farkı yoktu gözlerinin,deniz gibiydi daha fazla,her tonu vardı mavinin gözlerinde.."