Další škola udělala jsem si ranní rutinu a šla na autobus zrovna jsme měli cvičení na desetiboj ANO chodím na to taky „Petere nemůžeš teď na finále odejít seš jeden z nejchytřejších„ uslyšela jsem jak Učitel tohle Peterovi říkal a proto jsem nedávala ani pozor cvičení a dívala se na Petera co řekne „Ale co když mě bude Pan Stark potřebovat?„ řekl Peter učitelovi „už skončil v kapele a na laborkách„ řekla MJ a všichni jsme se naní podívaly „co je? Nejsem štíhačka jsem jen všímavá„ řekla MJ a to i odsekla můj pohled a zase jsem se začala dívat na Petera. proč to dělám!? Ale z přemýšlení mě vytrhl Flashův hlas „vsadil bych se že Starka neviděl ani z richlíku„ řekl Flash na to jsem se podívala na Flashe vražedným pohledem kterej byho určitě zabil „Flashi půjdeš místa Petera jako náhrada„ řekl Učitel Flashovi „Počkat musím se podívat do diáře.... Bohužel.... Mám v tu dobu zrovna rande z Black Widow„ řekl Flash a já trochu začala zuřit ale zachovalá jsem si chladnou hlavu „Jo to už mám větší šanci i já„ řekla jsem ironicky a taky ironicky jsem se usmála a pohodila vlasy...ironicky samozřejmě „vždyť je na kluky„ řekl Flash a usmál se na to že udělal stěr ale to se pěkně spletl to já tady udělala stěr „v tom případě nemáš šanci„ řekla jsem a jo takhle se to dělá uč se od profíka Peter se na mě jen usmíval od ucha k uchu a Flash ten ně už si asi pomalu představoval scénáře jak mě zabít....ale to by se mu nepovedlo smetla bych ho dřív něž by řekl Iron Heart pak už jsme jen s týmem cvičili na finále.
Pak jsem přišla k Peterovi „vážně mě tam chceš nechat s Flashem "kamaráde"„ řekla jsem celou tuhle větu ironicky teda až na to že mě chce nechat s Flashem ta představa se mi nelíbí „promiň„ řekl „fajn„ odešla jsem "naštvaně" samozřejmě jen hraně.
Už byl tělocvik a cvičili jsme slyšela jsem jak Liz s holkama si tam špitály něco jako zabila bych Hulka a Bla bla a ještě jsem uslyšela jak říkala Liz něco o tom že Spider-man je super trochu jsem žárlila já kdybych o něm takhle básníla myslím že by mě Peter za chvíli uškrtil „a co když je mu čtyřicet a nebo má celý popálený obličej?„ řekla jedna s holek já se na to mohla tak uchechtnout čtyřicet tak to jste holky dost vedle je mu 15 a je to Peter Parker a u toho se koukala na Petera a připadal mi hrozně sexy. Na co to zase myslím!? „Peter Spider-Mana zná!!„ trochu zakřičel Ned a všichni se zastavili a já taky.....A je problém..... Jak to ví? „já ho teda párkrát-„ přerušil Petera Ned s Peterová vykecání „ Jsou kámoši„ no to smu nede pomohl „no párkrát jsem ho viděl přes tu stáž u Starka„ řekl Peter Nervózně no kdo by taky teď nebyl „Tak to bys ho mohl přivést na tu Párty u Liz„ řekl Flash ty tomu Flashi pomáháš „No u mě je dnes večer Párty„ řekla Liz Peterovi „jo a ještě by jsi mohl přivést Iron Heart„ řekl Flash.....Jen to ne „uh-tu js-jsem ješ-ještě ne-nevi- neviděl„ vykoktal nervózně ze sebe Peter já kdybych nebyla vidět už bych si Kousala nehty a šla se zabít „fajn„ řekl Flash „mohl bys na tu párty přijít „ řekla Liz.... A mě jako nikdo nepozve „a mohla by i Carrie?„ zeptal se opatrně Peter já mu jen na to kývla hlavou že udělal dobře že se zeptal i na mě a on se na mě usmál „jo jasně„ řekla Liz „díky„ jsem jí to řekla a pak jsme jen dál cvičily.
Byla zrovna přestávka a přišel ke mě Peter „Ahoj můžu přisednout?„ řekl Peter a taky se zeptal „Čau... Jo jasně„ řekla si a na to si Peter sedl „Díky že jsi se na mě zeptal„ řekla jsem Peterovi „Není zač„ řekl Peter „Chtěla by jsi abych chtě k Liz svezl?„ řekl Nervózně byl tak Cute. Na co to zase myslím!? „jo ráda„ řekla se a usmála jsem se a tu naši "romantickou" chvilku musel překazit Blbej zvonek Dobře Romantická nebyla vůbec.
My šli už ven tam si povídali „jo já bych tě vyzvedl doma„ řekl Peter „ty víš kde bydlím?„ řekla jsem „ne ale pokud mi to řekneš tak to už budu vědět„ řekl Peter „V NYC. Keesnová 230/4„ (je to vymyšlené) řekla jsem svoji polohu „jo jasně„ řekl Peter a pak jsme si povídali „tak ahoj„ rozroučila jsem se s Peterem „Ahoj„řekl Peter a zamával pak jsem šla domů.
ČTEŠ
is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)
ActionCarrie je normální dívka teda až na malou drobnost je to superhrdinka a proč se vlastně stala superhrdinkou? má hodně tajemství a taky toho o sobě moc neví nebo ano? Není to úplně správně časově třeba Peterovi nebude 14 když bude bojovat s kapitánem...