Takže další den a další škola jdu si udělat svoji ranní rutinu nebo-li nasnídat, vysprchovat, vyčistit zuby, udělat make-up, udělat vlasy a obléct se a hotovo ještě jdu na autobus a hurá do školy. Už jsem ve škole aleeee co to neslyším Flash jak nadává Peterovi slovy hej pinďour Parkere to neumí vymyslet nic lepšího chtěla jsem mu něco říct ale aspoň jsem neřekla ale ani mě se nadávka nevyhla Peter už byl ve škole a já jen slyšela slova co mě zarazila v chůzi „hej co ty Hearthová a Parker„ řekl a já se prudce otočila na špičce vyrazila k jeho autu rychlou chůzí a kdybych mohla tak bych mu tam svým oblekem do auta udělala pěknou díru „hele celkem to ujde jak se máš?„ řekla jsem s nejvíce sarkasmem „fakt?„ řekl „ne debile co si to řekl za debilmí větu to seš zdrogovanej nebo co?„ řekla jsem a už jsem se s ním dál nevybavovala to už jsem si to radši mířila do učebny takže nic zajímavého prosté hodina, o přestávce povídání s kamarády atd. V chemii Peter čuměl na Spider-man videa egoista a ještě mě zarazilo že chvíli koukal i na moje videa jako Iron Heart huh. Pak jsme šli ven něco na nás ten Flash zase žvanil ale kdo by ho poslouchal první odešli MJ a Liz pak i Ned a mi tu zůstali dva sami chvíli jsme si povídali dali jsme si zmrzku a pak i on šel domů já pak ještě se rozhodla že chvíli půjdu po ulicích Queensu sama ale co jsem to neviděla viděla jsem Spider-Mana aka Petera jak zastavuje loupež kola u toho jsem se musela uchechtnout to nemá Spider-man nic lepšího na práci dobře já na tom nejsem o moc líp on aspoň něco dělá v tom neprenu narozdíl ode mě já v kovu jsem jenom někdy ale baví mě to i když to vypadá že teď to shazují pak napsal i dopis na kolo protože nemohl najít žádného majitelé blbej den. Pak jsem ho ještě párkrát uviděl proletět kolem mě ale jednou se přeci zastavil a všiml si mě zastavil se u mě „ahoj ty jsi ještě v Queensu?„ řekl Spidey „jo ty vidím že jsi tady překazil velkou byciklovou loupež a další„ řekla jsem „jo .Kč jsem toho neudělal„ řekl a pak už odletěl ještě chvíli jsem se procházela po Queensu a byla jsem a po dlouhé době jsem se podívala na jednu stranu a tam byl fiaolovej laser!? Rychle jsem se přikročila a uhla jsem ale obchod to nepřežil rychle jsem běžela do obchodu a v zadu jsem slyšela Spidey říkat Pan dallmar já jsem uslyšela v tom kouři mňoukat kočku a nebudu lhát docela jsem se dusila rychle jsem ji našla a popadla Spidey už odcházel a já panu dallmarovi dala kočku on poděkoval díky bohu že jsem u něho nevzbudila moc velké podezření a šla jsem se potulovat chvíli po městě. pak už bylo 7:00 a poslední autobus jede v 9:00 takže pohoda šla jsem teda na Čínu a tam jsem jakousi náhodou potkala Petera asi z jeho tetou náhodou víme toho osobě dost nebo jsme si toho hodně řekli jeho teta se jmenuje May on mě uviděl a jeho teta se na mě podívala zrovna když jsem měla plnou pusu nudlí tak jsem jen zamávala May taky zamávala a Peter taky.
POHLED PETERA:
Teta May se otočila „líbí se ti?„ řekla a mě ta věta zarazila nevěděl jsem co odpovědět takže jsem jen chvíli mlčky seděl „jak se jmenuje?„ ujala se znova slova May „Carrie„ řekl Jsem „Carrie... kde jsi ji poznal? Vypadá hezky„ řekla a já se naní podíval „je nová ve škole„ řekl jsem „aha půjdeš ji pozdravit víc nebo ne?„ zeptala se a požďuchla mě abych to udělal tak jsem se zvedl.POHLED MĚ (CARRIE):
Peter se zvedl a šel ke mě „ahoj co tady děláš?„ řekl a na chvíli si přišedl „no autobus mi jede až v 9:00 takže ještě mám čas„ řekla jsem a usmála jsem se „to je tvoje teta...May?„ řekla jsem a ukázala jsem na ni pohledem „jo je„ řekl Peter „a ví o tom že jsi Spider-man?„ zeptala jsem se jen tak „ne„ a pak se podíval na televizi a tam bylo jak bojoval v bance „Spider-man zachránil mladou holku co málem byla zabita„ a byla tam moje fotka „hej to není pravda„ řekla jsem a on se na mě podíval „ty si tam byla?„ řekl Peter „jo zachraňovala jsem číču„ řekla a ušklebila jsem na to se jen uchectnul „já už bych měl jít zase za May„ řekl ale v tu chvíli jako by na povel přišla k nám „nechceš dnes přespat u nás?„ zeptala se May „jo„ řekla jsem „jsem May ty jsi Carrie že?„ řea a podívala se na Petera „ano jsem Carrie„ usmála jsem se na oba „ji klidně„ Peter jenom chvíli koukal na mě co je? Nemůžu jít k vám nebo je to moc intimní záležitost? Huh blbá myšlenka a my jsme teda šli k Peterovi a já zavolala mamce že dnes přespím u kamaráda měla jsem radši říct kamarádky to jsem slyšela věci. Pak jsme přišli k May ona udělala večeři my jsme se najedli byla fakt dobrá a pak jsme se šla vysprchovat a vyčistit zuby pak šel Peter a jednu věc jsem nepochopila proč má dvoupatrovou postel když je sám? Ale líp pro mě nemusím spát na gauči pak jsme si jen povídali pustili jsme film a usli jsme.
ČTEŠ
is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)
AçãoCarrie je normální dívka teda až na malou drobnost je to superhrdinka a proč se vlastně stala superhrdinkou? má hodně tajemství a taky toho o sobě moc neví nebo ano? Není to úplně správně časově třeba Peterovi nebude 14 když bude bojovat s kapitánem...