Menší upgrade

132 7 0
                                    

Tak jela jsem do Vídně se Starkem nikdo my neřekl co tam budu dělat ale řekli mi že se kapitán s cvokl nebo co šla jsem na hotel s Happym a tam už na mě čekal kufřík kde asi byl novej reaktor a novej oblek? Wtf? A tam byl lísteček menší upgrade no to jo oblek a reaktor tak jsem si teda dala do hrudi nový reaktor chvíli bylo to modrý super světýlko a cítila jsem chuť kovu a pak jsem si dala oblek a šla jsem čekat až na mě Stark zavolá ale předtím ke mě přiběhl ještě Spider-man „jsem Spider-man„ a ten hlas my přišel povědomí a v tu chvíli Stark zavolal „Hopsale„ chápu Spidey a pak ještě zavolal „Heart„ to jsem byla já zkratka na Iron heart tak jsem vzletěla ke Starkovi pak jsme se rozeběhlo a začali bojovat chvíli Spidey bojoval a já uslyšela útržek docela velkej útržek z jejich rozhovoru kapitán řekl „od kud si?„ a Spidey řekl „s Queensu„ no pak na mě vletěla Wanda vím jak se jmenuje já ji laserem z ruky (nevím jak se tomu říká) odhodila easy a pa k Spidey začal bojovat s Winterem Soldierem a já s kapitánem no nevím jestli kapitán rád na lidi hází náklaďáky ale zatím to tak vypadá „to rád házíš na lidi náklaďáky nebo co?„ zeptala jsem. A helmu jsem sklopila „možná„ řekl a já ten náklaďák odhodila zase jsem si dala helmu a začala jsem s ním bojovat pak jsem uviděla jak Spidey smotává nohy Ant-manovi a já jsem si pro sebe řekla „chytrej tah„ řekla jsem ale to jsem nevěděla že mě může slyšet taky Stark mi tam dal vysílačku „já tě slyším taky„ a já se jen usmála „všimla jsem si„ a pak jsem uviděla jak Ant-man ho odhodil rukou „hej Heart řekni mu ať jde už domů a ty taky jdeš„ řekl Stark a já jsem teda letěla k Spideymu „hej hej Stark mi řekl že máš jít už domů tak jdi„ řekla jsem a Spidey měl odrkrytej kus obličeje tak že jsem mu omylem viděla do tváře „Petere? Ty jsi Spider-man?„ řekla jsem ale nevadilo mi to aspoň jsem nebyla jediná kdo má nějaký tajemství „já nejsem Peter„ řekl a rychle si nasadil masku já jsem si teda odklopila masku „Carrie?„ řekl Peter či Spider-man „jo vidíš?„ řekla jsem a pak mu pomohla vztát „ty jsi Iron heart?„ řekl Peter „jo nejsi jedinej kdo má tajemství„ řekla jsem Peterovi a pak už přiletěl sem i Stark už dobojovali „takže se znáte?„ řekl Stark „jo„ řekla jsem a Peter mě doplnil slovy „jsme kamarádi„ mě to zahřálo u srdce „dobře odvezu vás z Happym domů„ řekl Stark a my jen přikývli už jsme byli v hotelu Peter se převlékl do normálního oblečení a já jen odešla z obleku a šli jsme do auta t si jen Peter a Stark povídali já jsme jim jen někdy pokazila ty jejich aliby pro Peterovu tetu a dojeli jsme „můži si ten oblek nechat?„ zeptal se Peter „jo o tom se snad bavíme a ty taky a podíval se na mě a já přikývla i když jsem byla strašně moc ráda jo a sedím hned vedle Petera. Peter sedí uprostřed chudák no ale já jsem si zabrala místa u okna takže pro mě dobře. Pak nám jen Stark otevřel dveře a Peter si myslel že objímá ho Stark tomu jsem se zasmála a Peter na mě hodil vražednej pohled  a jo jak jsem říkala nám tak jsem myslela jen Peterovi. Peter vystoupil a já jsem jela dál se Starkem do NYC dělali jsme to stejný co Peter nebo teď aliby pro moji mamku a pak jsem šla jen domů za mámou a šla si udělat večerní rutinu nebo-li na večerit se, vyčistit zuby, vysprchovat se,oddělat make-up a jít spát bum.

is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat