Je to můj táta

54 1 0
                                    

Už je to rok co se to všechno stalo i když já furt brečím a kde bydlím? Vzal si mě Tony chce mě konečně vzít na DNA testy a zjistit jestli jsem jeho dcera z Avengers jsem se docela skamarádila a teď se právě dívám na fotku kterou radši nebudu popisovat ale já to udělám je to fotka Petera. Polonahýho Petera když se převlíkal do obleku tak jsem si ho vyfotila a napsala jsem si k tomu v editování fotky sexy,roztomilej a hezkej jop v tomhle se nenávidím a až potom co on zemřel jsem si uvědomila jak moc ho miluju ale nemůžu mu to říct nemůžu mu dát krásnou pusu nebo cokoliv jiného a je mimochodem 12 odpoledne a za hoďku jdeme na DNA testy. Pepper se líbí že bude mít možná nevlastní dceru takže mě ne ukousne za to a Pepper je těhotná což je strašně super takže možná budu i nevlastní sestra bude se jmenovat Morgan a už je 12:30 už si jdu chystat oblečení vybírala jsem to skoro půl hodiny „už jedeme„ řekl Tony a my jsme jeli.

Už jsme na DNA testech a čekáme v čekárně a jde k nám taková ta sexy sestřička s výstřihem až po kolena prostě hrůza „takže pojďte dál doktor už čeká„ řekl a na Tonyho se podívala "svůdným" pohledem ale Tonyho tohle už docela dlouho nezajímá takže jí dává totální ignoraci a jde se mnou do místnosti a tam je takovej ten svalnatej sexy doktor kterej mě doslova nezajímá jednou jsem omylem zalezla ke Stevovi v Avengers středisku a zrovna si oblíkal tričko jo jsem debil a doslova mě to nezajímalo prostě jsem odešla já mám v hlavě jen jednoho člověka a jednu fotku polonahýho kluka a to je Peter takže jsem se dívala do zdi a přemýšlím nad Peterem „teď vy„ řekl  "svůdně" doktor a ode mě dostal jen fakáč jo vím na co myslíš úchyle toho si všiml i Stark ale věděl co má pan doktor nebo spíš debil za lubem takže se usmál a šla jsem na křeslo oni mi odebrali krev „tak jo podepište to tady a za týden by vám měly přijít výsledky a vy se paní klidně zastavte dřív„ řekl doktor „ty to furt skoušíš? Řeknu ti to jen jednou Nezajímáš mě a drž radši hubu„ řekla jsem doktorovi a on zavřel klapačku a Tony se zase usmál pak jsme jen jeli dom „to byl debil netěším se tam znova„ řekla jsem Tonymu „já taky„ řekl Tony a pak jsme si jen povídali chvíli jsem koukala i na fotky s Peterem nemám jen jednu mám jich víc třeba když jsme s Tonym fotily Stark industries a já byla Peterovi na zádech a on držel k tomu tu ceduli a další fotky.

O TÝDEN POZDĚJI
„jedem tam znova„ řekla jsem Tonymu když jsme byli v autě „normálně bych byl šťastnej ale když je tam debilní doktor a sestra tak se mi tam úplně neche„ řekl Tony „mě taky ne„ řekla jsem.

Už jsme v čekárně „dobrý den„ řekla Sestřička a poslala nás do vnitř „takže vám můžu říct že on je váš táta a vy jste jeho dcera„ řekl doktor „to je super„ řekla jsem a obejmula Tonyho teda tátu „já vím„ řekl táta do obětí „pokud by jste chtěla mohla byste-„ nestihl to doříct „to jen skus„ řekl táta.

Jedem domů teda spíš k Avengers a jdeme říct jak to dopadlo všechny to zajímá a jsme v Avengers středisku a první přišli Nat,Steve a Clint já je všechny obejmula „tak jak to dopadlo?„ zeptala se Nat „je to moje dcera„ řekl Tony „to je super„ řekl Rogers pak jsme to řekly i ostatním Avengers ale kdyby se to mohl dozvědět Peter.

A teď už jsme doma řekla jsem to Pepper ta skákala radostí a zeptala se jestli ji můžu říkat máma tak jí říkám máma i když mámu pořád mám ale ona mě už docela dlouho ignoruje takže mi to ani nevadí.

is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat