bez obleku

76 4 0
                                    

Další den a dnes je desetiboj „Jo a ta Postel je Petera„ řekl Ned a já se vyděsila „cože!?„ a spadla jsem s Peterovi postele dobře nebudu s toho dělat takovou vědu nespáchám potomkem sebevraždu jo? „to jsi mi nemohl říct dřív„ Řekla jsem Ned na to nestihl odpovědět já se zavřela v koupelně a oblékla se.

Už je desetiboj a my na to jdeme.............. „a poslední otázka je........„ dál jsem to neposlouchala bála jsem se o Petera jestli se mu nic nestalo prosím ať se mu nic nestalo „nula„ řekla MJ a já se až teď vzpamatovala já jsem totiž celou dobu odpovídala na všechny otázky já nebyli těžký a teď díky bohu že tu máme MJ všichni jsme ji objali.

Šli jsme do věže Manhattanu DC. A Nedovi zavolal mobil byl to Peter já mu to rychlé vytrhla z ruky „Petere kde jsi? Jsi v pohodě?„ rychle jsem vychrlila na něho otázky „ji Carrie ta-„ Peter to nestihl doříct   „na pás„ řekla Paní a já to dala na pás a odešla.

Jsme ve výtahu a najednou Nedovi z batohu paprsek nic jsem nestihla říct a najednou na stropě vznikla díra „ne ne ne a Ne„ řekla Jsem si pro sebe „co?„ řekl Flash a já ukázala na horu „my tu zemřem!„ řekl Flash já si rychle vytáhla brýle není to Edith!! Ale ukáže  jestli to výtah vydrží „vážně si vytehuješ brýle když tu umřem?“ zeptal se Flash  a já neodpovídala už jsem skoumala jestli to ten výtah přežije „nebojte se nikdo tu nezemře naše bezpečnostní systémy jsou zcela funkční„ řekla Průvodčí ale já viděla že bezpečnostní systémy selhaly „bezpečnostní systémy selhaly„ pošeptala jsem Nedovi tomu a Peterovi věřím nejvíc nemůžu to říct na celej výtah protože by si říkali jak? A měli by podezření ale kdybych musela samozřejmě bych se odhalila „jak to víš?„ zašeptal Ned a já mu podala brýle „aha„  řekl a podal mi brýle a pak někteří lehký pryč já byla v zadu a čekala až všichni odejdou ale pak já začala zrychleně dýchat když se výtah hejbnul a teď padáme sakra je tu Liz,MJ,Flash,Ned a já proč tu ještě jsou ale v tu chvíli nás chytla pavučina Peter pak se výtah vytahoval všichni odešli První Mj druhá Liz třetí Flash čtvrtý Ned a pak se pavučiny neudržely a začal výtah zase padat nebo výtah už byl podélnou já už ve vzduchu a pak mě za ruku chytnula lepkavá hmota.... Chytil mě „díky„ řekla jsem a pak se na mě díval a pak spadnul „Co?„ vykřikla jsem Flash ještě něco řekl já to neposlouchala.

Už jsme dole a Peter tam už byl jako Peter „Panebože„  řekla jsem a obejmula ho „díky„ řekla jsem ještě jednou a pak se odtáhla „jsi v pořádku?„ zeptal se starostlivě Peter „jo jsem. A ty? Kde si byl? Proč ta Světluška udělala díru ve výtahu?„ vychrlila jsem na Petera otázky „jsem, byl jsem ve skladišti protože ty víš co a ta Světluška je bomba„ řekl odpovědi na moje otázky Peter.

„Petere pokud budeš někam chtít jako Spider-man tak půjdu s tebou. Je ti to jasný?„ řekla jsem a Peter „ale-„ „žádný ale„ řekla jsem „teď chci někam jít„ řekl Posmutněle že jdu „tak jdeme ne?„ usmála jsem se na něho a on mi úsměv oplatil já si vzala sluchátko co mi dal Stark když budu potřebovat Oblek a zaběhla jsem s Peterem do uličky ji a mimochodem už jsme v Queensu „Friday oblek„ řekla jsem do sluchátka a už si letěl po cestě oblek Peter už se oblékl do obleku Spider-mana a mě přiletěl oblek „fajn... Letíme?„ řekla jsem a Peter přikývl.

Už jsme na lodi co říkal Peter „Friday spusť scan„ řekla jsem UI „Pane Starku?„ řekl Peter ne on mu volá Stark? A dál už jsem neposlouchala „už dovolal?„ řekla jsem „jo„ řekl Peter „jsou tu... V garážích„ řekla jsem Peter přikývl a pak už jsme šli bojovat. Přiletěl ten chlápek s křídly a pak fialový paprsek rozpůlí loď a ně to rozbilo oblek díky bohu že mě to nerozpůlilo „a sakra„ řekla jsem jsem uprostřed takže jsem spadla ale vyžkrábala jsem se Peter mezitím dejme tomu slepil tu loď pavučinami ale ona se zase rozpůlila pak přiletěl Pan Stark a jeje. A letěl s námi na vodičů něco říkal „No nic ty obleky mi vrátíte„ řekl Stark „Pane Starku ale já jsem bez toho obleku nic„ řekl Peter „pokud jsi bez obleku nic tak bys ho neměl mít...... Bože mluvím jak můj táta„ řekl Tony já jen jsem tam stála se sklopenou hlavou nechtěla jsem aby mi ten oblek bral ale co jsem měla dělat „já nemám nic na sebe„ řekl Peter „něco se najde„ řekl Stark „a co ty?„ řekl Stark „co já?„ řekla jsem a snažila se zakrít smutek co se mi vedlo smíchem „proč se tak směješ?„ řekl Tony „To je jedno„ a už jsem přestala se smát hraně a nechala vyjít smutek „půjdeš domů„ řekl Stark a já přikývla.

Už jsem doma a jdu si lehnout do postele nemám sílu. Zítra je ještě k tomu ples super ne jako že bych se netěšila ale po dnešku vážně ne. Huh ale budu to mustlet zvládnout. Fajn už jdu spát myslím že je na čase. Pak jsem upadla do říše snů.

Byla jsem na Stark expu protože jsem přemluvila mámu bylo nádherné pak přišel i samotný Tony Stark a poplácal mě po hlavě jako dalšího kluka.
Další dny jsem tam chodila. Pak tam byl i Hammer co mě tolik nezajímalo takže jsem byla venku najednou mě a toho kluka obklíčili roboti vypadající jako špatně udělaný obleky Iron mana byly jsme zavření v kruhu možná si to roboti mysleli že ten kluk je Iron man přeci nevypadali moc chytře. Byly tak blízko až já a ten kluk byly vedle sebe opření zády.  Chtěli nás zabít ale v tu chvíli přiletěl Iron man a vžechny je odpálil repulsorem a řekl „dobrá práce„ a poplácal nás po hlavě pak se představil ten kluk „ahoj jsem Peter„
Já se taky představila „Carrie„ a pak přišli k němu rodiče a odešli já tu zůstala sama. Stála jsem u jednoho robota a mu začalo blikat červené světýlko na hrudi začínalo blikat rychleji a rychleji ale pak přiletěl další robot zdál se hodný a také byl. Přiletěli jsme na nějakou vodičů a tam byl Tony Stark a jeho asistentka Pepper Pottsová a pak se políbili robot říkal něco a pak mě Tony Stark odvezl domů vždycky mě zajímalo jak věděl kde bydlím asi měl databázi. A pak mě máma pozdravila netušila že se něco takového stalo a já ji tím nechtěla zatěžovat.
                        KONEC SNU

is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat