Strážci galaxie? Plán

68 4 0
                                    

Takže řítíme se na nějakou planetu a púlka lodi je bůh ví kde a ničí se další kusi až jsme stroskotaly a já spadla nebolelo to a tak jsem vstala „myslím že skvělý přistání„ řekla jsme ironicky a vystoupila z lodě a Peter se uchechtl stejně i tak pan Stark ale přede mě šel Pan Stark tak nějak se mimochodem začal chovat ke mě ochranářsky potom co řekl Strange teda až na to že mě vzal na cizí planetu i když za to můžu já ale to jedno a pak tam přišla stvoření slyšela jsem Petera jak říká „prosím neklaď do mě vejce„ a mě najednou chytl pod krkem nějakej chlap „hej„ řekla jsem ale musela jsem uznat když jsem ho uviděla a nato jak vypadal měl sílu „nehejbej se nebo ti propálím do mozku díru„ řekl ten člověk asi a Petera držela nějaká věc „hele tohle jentak nepropálíš slepičí mozku„ řekla jsem „chceš se vsadit?„ řekl ten týpek a ještě víc my přitiskl zbraň k hlavě nebo-li k masce „ne prosím nezabíjej mě mám svůj život ráda„ kvíkla jen a on se jen vítězně usmál sakra co jsem to řekla? Teda to bylo v plánu „zeptám se jen jednou kde je gamora?„ zeptal se ten co mě držel „já se zeptám líp kdo je gamora?„ řekl Stark „já se zeptám ještě líp proč je Gamora?„ řekl ten co mu Stark držel zbraň u hlavy „jste s Thanosem?„ zeptal se Strange „ne proč by jsme byli s Thanosem. Kdo jste?„ řekl ten co mě držel „my jsme Avengers„ řekl Peter a sundal si masku ani ho pustili tak jako mě „vy jste ti o kterých nám říkal Thor„ řekl ten člověk zase asi jo a nemám ještě sundanou masku „počkat teď mám pro změnu otázku já. Vy znáte Thora?„ řekl Strange „jo asi takhle vysokej„ ukázal někde do jeho krku seš vedle kámo „ nic moc„ dořekl to a já si odklopila masku a podívala jsem se na něho s Peterem nechápajícím pohledem nebo spíš pohledem „TOŘÍKÁŠZROVNATY„ jo „počkej kolik je vám dvoum?„ řekl ten co mě držel když mě uviděl „15 proč?„ řekla jsem oboum je nám stejně  „tak málo?„ řekl „je na tom něco špatně?„ řekla jsem „ne„ řekl „ dělá tohle váš kamarád často?„ řekla najednou ta vetřelkyně nebo co to je a já se podívala na Strange „co to?„ řekla jsem a pak už za ním přišel Stark „jste v pohodě?„ řekl Stark „viděl jsem různé konce podíval jsem se do budoucnosti„ řekl Strange „kolik jste jich viděl?„ zeptal se Stark „14 milionů„ řekl Strange „a kolikrát jsme vyhráli?„ zeptala jsem se už já když jsem došla k němu „jednou„ řekl Strange „jednou?„ řekla jsem a začala jsem se bát co když někdo umře? „jo„ řekl Strange.

Stark přišel k nám „mám plán„ řekl Stark „můj plán je jen z 50% a-„ Tony to nestihl doříct „50% neměl by bejt 100%?„ zeptal se ten týpek „nestihl jsem to doříct takže skočíme na něho a zabijem ho - hej ty uprostřed mýho plánu zíváš?„ zeptal se Stark „už od toho co si řekl že máš plán jo a Quille řekl jsi jim jak jsi zachránil trsáním galaxii?„ řekl nějakej pomalovaného týpek „jako ve filmu futlus?„ zeptal se Peter „přesně jako ve filmu futlus. Co je? Pořád je to nejlepší film v historii„ řekl Ten Quill „není a ani nikdy nebyl„ řekla jsem „hele radši nic neříkej nebo tady toho flashgordna naštveš„ řekl Stark „Flashgordna? Mimochodem to je kompliment„ řekl Ten Quill „ty jsi ze země„ řekl Tony „ne jsem z mizuri„ řekl ten Quill „a to je na zemi ty jelito„ řekl Stark „hele těch 50% blbosti je u vás ze 100% já jsem napůl z vesmíru„ řekl Quill „takže já řeknu plán„ řekl Quill „ale potřebuji vaše jména„ řekl Quill „fajn já jsem Tony Stark tohle je Peter Parker„ ukázal na Petera „tohle je Doctor Strange„ ukázal na Strange „a tohle je Carrie Heartová„ řekl a ukázal na mě a já zamávala „fajn já jsem Peter Quill tohle je Drax tohle je Mantis a tady je Nebula„ řekl a ukázal na ty lidi „a teď vám řeknu MŮJ plán takže budete...............................................
A pak ho zabijete„ řekl Quill svůj plán „dobře„ řekl Stark „zatím jděte na své místa co nám tady Flashgordon přidělil„ řekl Znova Stark a my s Peterem jsme šli čekat na místa skočíme na Thanose.

is different {Iron heart} |Avengers FF| (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat