- 1982.03.01-án született Dél-Koreában .
- Színésznőként és modellként is dolgozik .
- 1999-től dolgozik mint színésznő .~ Élete története ~
- Középiskolás korában kezdte a modellkedést ezzel egyben címlaplányként jelent meg a tini magazinokban .
1999-ben a School 2 drámában lázadó középiskolás lányként szerepelt , amely elindította a sztárság útján .
Alíg 20 éves korában népszerű fiatal sztár lett , Drámákban és Filmekben tűnt fel .
De azokban sajnos lettek rossz előadásai is amiért rossz kritikát is kapott .- 2006-ban játszott a Goodbye Solo című drámában de oda nagyon nehezen jutott be . Sokat győzködte az embereket , hogy had játssza el a karakter szerepét és nagyon nehezen szerepelt is benne . Megfogadta , hogy anyait és apait belead , hogy sokkal jobban teljesítsen mint az előtt.
- 2008-ban játszott a Hellcats-ben ami egy vígjáték és 3 nőnek a különböző életét mutatja be . Ezzel a drámával nagyon sok díjat nyert a koreai díjátadókon .
- Ezután játszott 2009-ben az Actresses drámában amelyet a másik dráma alkotója a Asakó dolgozott a Ruby Shoes-ban ebben is benne volt .
Vogue Korea fotózásán játszódik, és a filmben ideges lesz egy munkatárs megjegyzése miatt, miszerint a férfiak nem találják vonzónak a hozzá hasonló sovány nőket, összehasonlítva a kedélyesebb drága Kim Ok-bin-nel.- Tovább terjesztette színészi határait a Helpless 2012 pszichológiai thrillerben . Egy titokzatos lányt játszik aki nyom nélkül eltűnik, miközben zavart vőlegénye hamis információk nyomát fedezi fel, több színészi jelölést kapott és a Buil Film Awards legjobb színésznője lett.
- Miután 2012 végén lejárt a szerződése Lee Byung-hun BH Entertainment ügynökségnél , aláírt a Management Soop céggel, amely szintén barátja, Gong Hyo-jin karrierjét kezelik .
2013-ban ismét elismerést kapott a Nagyon rendes párban nyújtott teljesítményéért. A tipikus romantikus vígjátéktól eltérően a kapcsolati dráma valósághűbb történetet mesélt el egy három év be- és kikapcsolásról. A 2013-as Baeksang Művészeti Díj legjobb színésznőjeként elfogadó beszéde során megköszönte ruházatának Lee Min-ki-t és Roh Deok rendezőt, akik "segítettek alakítani Young karakterét a képernyőn".
- Action-noir A No Tears for the Dead 2014-ben következett, amelyben egy gyászoló nőt játszott, aki hitman célpontjává válik.
- Hong Sang-soo kritikusok által elismert Right Now, Wrong Then (2015) című filmjében játszott, amely elnyerte legjobb színésznőjét a busani filmkritikusok díjátadóján.
- Nemzetközi sztárságra lőtt a The Handmaiden című filmben, a Park Chan-wook 2016-os adaptációjában, amely a Fingersmith című film adaptációját az 1930-as évek Koreájában játszotta. Park "pillanatnyilag a legkívánatosabb színésznőnek" nevezte.
- 2017-ben Minhee lett az első koreai színésznő, aki elnyerte a Berlini Nemzetközi Filmfesztivál legjobb színésznőjének járó Ezüst Medvét az Egyedül a tengerparton című filmben nyújtott teljesítményével. 2018-ban a Fű és a folyó mellett című filmben játszott.
- Minhee szerepelt a The Woman Who Ran (2020) című filmben, amely a 70. berlini nemzetközi filmfesztiválon elnyerte a legjobb rendező Ezüst Medvét. 2020-ban a The New York Times Kimet a tizenhatodikként rangsorolta "A 21. század 25 legnagyobb színésze" listáján.
*Amikor összetört a szívem 💔😭😭*
2016 júniusában beszámolt, hogy viszonya van Hong Sang-soóval, a Right Now, Wrong Then című film rendezőjével, amelyben 2015-ben főszereplő volt. Az Egyedül a tengerparton 2017. márciusi szöuli premierjén Kim és Hong nyíltan beismerte ügyét .
De még számtalan drámában és filmben is szerepelt . Kedvenc dráma tőle a Love Marriage ❤️❤️
Kedvenc film tőle : The Handmaiden ❤️😭🥺Köszönöm ha elolvastad !
Gondolom sokan közületek azért ismeri a The Handmaiden-t .
Na mindegy szép napot mindenkinek Sziasztok ! 🤗❤️
YOU ARE READING
KPOP Botrányok 💔
RandomIgazi Kpop szomorú történetek amik megtörténtek . ,, Egy átsírt éjszaka után végig mosolyogni egy napot ? Ugyan kérlek , sima ügy " 😕😉