Jang Jayeon

64 4 0
                                    

Teljes neve : Jang Jayeon
Született: 1980. január 25., Csongup, Dél-Korea
Meghalt: 2009. március 7., Imae-dong, Szongnam, Dél-Korea
Temetés időpontja: 2009. március 9.
Hamvasztása: Szuvon, Dél-Korea

A 27 éves Jang Ja-yeon március 7-én akasztotta fel magát Szöul-környéki otthonában. A halálhír sokakat megdöbbentett mivel a fiatal színésznő épp mostanában futott be a Boys Over Flowers című romantikus tévésorozattal.

Egykori menedzsere a minap állt elő azzal a 12 oldalas levéllel, amelyet állítása szerint Jayeon írt neki még februárban. A levél tartalmát a hét végén ismertette a KBS tévécsatorna, amelyen Jayeon sorozata futott. Az írás részletesen beszámol arról, hogyan parancsoltak rá, hogy szexuális szívességeket tegyen befolyásos embereknek, köztük egy tévéproducernek és szórakoztatóipari nagyságoknak. Egyszer egy golftúrán kényszerítették erre, s előtte még le is itatták.

"Én tehetetlen fiatal színésznő vagyok, aki nem tud változtatni azon, ami annyira nyilvánvalóan rossz" - szerepelt a levélben. A színésznő azt is leírta, hogy alig keresett valamit, és még azt sem tudhatta, hogy mennyi a bevétele, mert az ügynöke nem engedett neki bepillantást a pénzügyeibe.

Az utóbbi években számos szexvideó került fel az internetre olyan dél-koreai női sztárokról, akiket ügynökeik vagy menedzsereik kényszerítettek a felvételen való részvételre, hogy később ezzel zsarolhassák, illetve tarthassák sakkban őket.

"Reméljük, hogy a dolog hamisnak bizonyul, de ha mégis valódi lenne, azonnal tenni kell valamit" - jelentette ki a koreai televíziós, film- és színészszövetség a levéllel kapcsolatos hétfői sajtóközleményében, amelyből az is kiderült, hogy saját vizsgálatot kezdenek az olyan további esetek felderítésére, amikor színészek szexuális erőszak vagy pénzügyi zsarolás áldozataivá válhattak.

Sajnos már az egész világon van ilyen szörnyűség ...
Persze ilyen emberek vannak ott legfelül a csúcson akik irányítanak 🙄 . Idióta barmok . Na mindegy , már jó helyen van és boldog lehet fent Jayeon .
Nyugodjon békében ! 🖤🥀🕊

 Nyugodjon békében ! 🖤🥀🕊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
KPOP Botrányok 💔Where stories live. Discover now