1. eset :
Egy olyan esteket mondok nektek amit biztos pár ember ismerhet de lehet , hogy nem .
Kim TaeYeon esete 2011.április 17-én az SNSD- t szerencsétlen baleset érte egy közönség férfi tagjával, aki behatolt a színpadra az " Angel Price Music Festival " -on a Lotte World jégpályán. A „ Run Devil Run " című előadásuk vége felé egy férfi közönségtag hátulról behatolt a színpadra, és megpróbálta elhúzni Taeyeont azzal , hogy megfogta a csuklóját. Az SNSD többi tagját elcsípték, de Sunny aleggyorsabban reagált és megpróbálta megállítani, de nem tudta megtenni. A műsor házigazdája, Oh Jung Tae komikussikerült megállítani a férfit, és ezt követően a biztonsági személyzet beavatkozott a férfi elfogásával és az esetleges további balesetek megakadályozásával. A közönség tagjai állítólag döbbenten néztek rá, és Taeyeon szakmai hozzáállása lenyűgözte őket a visszatérés és a végsőkig való fellépés terén. Az SM Entertainment képviselője az eset után kijelentette: " Az esemény második részében váratlan baleset történt. Taeyeon azonban bátran kezelte az ügyet, és a biztonsági személyzet megakadályozta a helyzet súlyosbodását. Eleinte a közönség és a koncert képviselői mind azt hitték, hogy egy alkalmazott lép színpadra. A koncert után az SNSD visszatért kollégiumába, és jelenleg pihennek."Az interneten terjedő felvételek és képek az incidensről a netezők tiltakozó üzeneteket tettek közzé a koncert képviselői ellen.
2. eset :
Nem utoljára bántalmazzák Taeyeont vagy a körében tartózkodó valakit. 2017 augusztusában a sasaeng rajongók Taeyeon felé rohantak, megfogták nyomták . Legutóbb, 2019-ben, egy hongkongi székhelyű újság újságírója a repülőtéren , hogy hozzáférést próbáljon elérni.
TaeYeon ezt üzente a rajongóinak (SoNE) :
„A jakartai repülőtéren annyi ember volt a tömegben, hogy a lábak és a testek összekuszálódtak egymással.
Veszélyes helyzet volt, amikor remegve zuhantam a földre, és nem tudtam abbahagyni a sírást.
A helyi biztonsági őr bizonyára veszélyes helyzetnek vélte, mert felemelt hátulról. De ez önmagában is nagyon zavaró és meglepő volt.
Már feszült voltam a test érintkezésétől mindkét oldalamról és a hátamról.
Elkeserítettem, hogy a repülőtéren nincs rend, sőt azok az emberek is lebuktak, akik rám vártak. Lehet, hogy közülük még meg is sérültek, ezért a szívem most nem érzi jól magát.
És lehet, hogy nem szándékos volt, de a testem olyan részei, mint a fenekem és a mellkasom, folyamatosan megérintettek, beleütköztek vagy megragadtak ...
Ez az érzés zavarba hozott, és nem tudtam megfogni az érzékeimet.
Emiatt nem tudtam jó képpel érkezni Jakartába, ahol egy ideje nem vagyok.
YOU ARE READING
KPOP Botrányok 💔
RandomIgazi Kpop szomorú történetek amik megtörténtek . ,, Egy átsírt éjszaka után végig mosolyogni egy napot ? Ugyan kérlek , sima ügy " 😕😉