A koreai sztárok és a közönség siratja Park Ji-sun 35 éves komikus és édesanyja halálát.
Kettejüket 13 óra 44 perc körül holtan találták a szöuli Mapo-gu-i otthonukban november 2-án. A humorista apja felvette a kapcsolatot a rendőrséggel, miután telefonon nem tudta elérni őket.
Nyilvánvaló öngyilkosság miatt haltak meg, miután a szöuli Mapo Rendőrség megtalálta az anya által hagyott jegyzetet, és úgy döntött, hogy a család kérésére nem végeznek boncolást .
A Park Ji-sun bőrbetegségben szenvedett, az anyja pedig nála tartózkodott, és a feljegyzés szerint édesanyja azt mondta, hogy nem hagyhatja, hogy lánya egyedül szenvedjen . Napfény és a smink allergiája is volt .
A rendőrség megállapította, hogy halálukban nem történt szabálytalanság, és a lakóhelyen nem történt betörés.
"Semmilyen szabálytalanságot nem gyanúsítanak, mivel a betörésnek nyoma sem volt, és vélhetően öngyilkos jegyzetet találtak" - állítja a szöuli mapói rendőrség, aki hozzátette, hogy továbbra is nyomoznak a pontos ok megállapítása érdekében. halál.
Temetést tartanak a szöuli Ewha Womans Egyetem Mokdong Kórházának temetkezési csarnokában. Az utolsó szertartásokat november 5-én tartják .
Nyugodjanak békében mind a ketten ! 🙏🏻🕊🥀🥺
Aranyos kedves és vicces humoristát veszítettünk el ... most aki tud gyújtson értük gyertyát és kívánja , hogy jó helyre kerüljenek ! ❤️🙏🏻
YOU ARE READING
KPOP Botrányok 💔
RandomIgazi Kpop szomorú történetek amik megtörténtek . ,, Egy átsírt éjszaka után végig mosolyogni egy napot ? Ugyan kérlek , sima ügy " 😕😉