Jeong Dabin

69 3 0
                                    

-Jeong Dabin 1980 március 4-én született Szongnam városába Dél-Koreába .

- Halálának napja 2007 február 10 .

Sok filmbe és drámákba volt benne például :
- Rooftop Room Cat
- He was cool
- My 19 years old sister in law
- Typhoon In That Summer
- The Legend of Gingko
- Trio
- Student A
- Sweat Bride
- Full of Sun
- I Hate You , But its Fine
Ezek a drámák és Filmek 1998-2004-ig vannak .

2007. február 10-én Dabin-t fürdőlepedővel felakasztva találták barátja házának fürdőszobájában Samseong-dongban, a szöuli déli Gangnam körzetben. A barátja elmondta, hogy visszavitte Dabin-t a házába, mert a lány részeg volt, miközben barátaival lógott egy közeli bárban Cheongdam-dongban. Barátja aki reggel 7 óra 50 perckor fedezte fel a holttestet, és felhívta a rendőrséget, elmondta, hogy a színésznőt nemrégiben depressziós helyzet okozta munkanélkülisége, előző menedzsere bebörtönzése és fizikai megjelenése miatt az interneten elkövetett rosszindulatú támadások miatt. A barátja elmondta azt is, hogy Dabin 2006 szeptemberében / októberében először megpróbálta megölni magát a csuklójának megvágásával, amit tehetségügynöksége vitatott, mondván, hogy a csukló hegje balesetből származott, amikor középiskolai pályakezdő volt.A rossz játék gyanúja miatt családja és ügynöksége vizsgálatot kért, és a halál utáni megállapítás szerint öngyilkosságról volt szó.

Az első drámát amit láttam tőle az a My 19 years old sister In law nagyon jó egy dráma de amikor megnéztem , hogy hány éves is lehet Dabin ...... akkor én elsírtam magam 😭😭😭 Pedig olyan kisszép nő volt 💔🔫

Emlékezzünk Jeong Dabin-ra aki már nincs közöttünk remélem jó helyen van és a lelke nyugovóra térhet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Emlékezzünk Jeong Dabin-ra aki már nincs közöttünk remélem jó helyen van és a lelke nyugovóra térhet . ❤️🕊🥀💐🙏🏻🙏🏻

KPOP Botrányok 💔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora