Nem lehet elhinni milyen szerencsétlenség van a Kpop világában . 😞😔😣😢😭
Az információk szerint a lányok Incheon felé tartottak, amikor is a vizes úton autójuk megcsúszott és védőfalnak ütközött. Az autóban összesen heten utaztak, a lányok és managerük valamint két stylist. Később az is kiderült, hogy nem a szokásos, céges járművel utaztak, hanem egy bérelt kocsival, amely már nem volt egy vadonatúj darab. A baleset előtt, a rendőrségi információk szerint, az autó hátsó tengelye károsodott, így az egyik kerék tulajdonképpen kitör a helyéről, emiatt az autó többször megpördült míg végül a már említett falnak nem csapódott.
Sajnos azonban EunB halála nem az egyetlen tragédiája annak az éjszakának. A csapatból még ketten, Sojung és RiSe is súlyosan megsérültek. Utóbbi még mindig kritikus állapotban van, egyelőre eszméletlen, orvosai nem tudják mikor lesz műthető, ugyanis rendkívül alacsony vérnyomása miatt nem kockáztatják meg, hogy veszélybe sodorják az életét. Előbbi viszont már túl van egy műtéten, lábadozik, állapota azonban még kritikus, éppen ezért, orvosai javaslatára, még nem is tudja, hogy csapattársa már nincs köztük.
Szerencse a szerencsétlenségben azonban, hogy ketten "csak" könnyebben sérültek. Ashley és Zuny állapota kielégítő, nincsen veszélyben az életük, az orvosok megfigyelés alatt tarják őket, az esetleges szövődmények és az őket ért sokk következményei miatt.
EunB-től a család és barátai várhatóan a holnapi, szeptember 5-ei napon vesznek örök búcsút. A család tagjainak, akik még mindig értetlenül állnak a történtek előtt, a barátok és sok másik idol is szomorúságát és együttérzését fejezte ki.Go Eun-bi (고은비)
~ November 23, 1992 – September 3, 2014 ~Negyedik tagjuk, RiSe, aki napok óta kómában feküdt, a szörnyű események második áldozata. A baleset következtében ugyanis súlyosan sérült a fején és azóta eszméletlen volt. Sajnos a szervezete nem bírta tovább és elhunyt. Mindösszesen 24 éves volt. Halálát kiadója, a Polaris Entertainment adta hírül.
Virrasztásának, illetve temetésének ideje egyelőre még nem ismert.Kwon Ri-se (권리세)
~ August 16, 1991 – September 7, 2014 ~Akik fiatalon meghaltak :
Jonghyun ❤️🙏
Rise ❤️🙏
EunB❤️🙏
Sulli❤️🙏
Goohara ❤️🙏Nyugodjatok békébe 🙏❤️
Kívánom nektek , ahová kerülettel ott jobb ! ❤️
YOU ARE READING
KPOP Botrányok 💔
RandomIgazi Kpop szomorú történetek amik megtörténtek . ,, Egy átsírt éjszaka után végig mosolyogni egy napot ? Ugyan kérlek , sima ügy " 😕😉