-Teljes Neve : Kim Jong Dae
-Chen 1992 Szeptember 21-én született Tedzson , Dél koreában .
-Magassága : 1,73cm
- Zenekar : EXO ❤
-TV műsora : EXO Next Door .
- Foglalkozása : Énekes , Táncos , Dalszövegíró .MAGÁNÉLET
Kim Jong Dae, vagy ismertebb nevén Chen, egy dél-koreai énekes . Mindössze 19 éves volt mikor jelentkezett az SM Entertainment castingjára, ahol az ügynökség azonnal kiválasztotta gyakornokaként. Ez kellett ahhoz, hogy szülei támogatását is elnyerje, ugyanis egészen addig nem szerették volna, hogy fiukból énekes váljon. Gyakornoki képzése meglehetősen rövidnek bizonyult, mindössze pár hónap után a vezetőség kiválasztotta Chent is egy debütálni készülő csapat tagjának. Első nyilvános jelenését az SBS Gayo Daejeon zenei műsorában tette meg Luhan, Tao és Kai társaságában .
2017 óta a Hanyang Cyber University médiaszakos hallgatója. 2020. január 13-án bejelentésre került, hogy hamarosan házasságot köt civil menyasszonyával. A szertartás privát jellegű lesz. Chen kézzel írott levelében továbbá azt is közölte a rajongókkal, hogy úton van első kozös gyermekük és megnyugtatta a rajongókat afelől, hogy a változások karrierjére nem lesznek ráhatással. ❤❤A rajongók többsége vele együtt örül, viszont a koreai rajongók jelentős része az EXO-ból való kilépését követelik.
EGYÉNI MUNKÁK (2014-2019)
2014-ben csatlakozott kiadójának ballada társulatához az SM the Balladhoz. Chen a felállás második albumán működött közre a Breath elnevezésű dal kínai verzióját énekli Zhang Liyin énekesnővel. Az f(x) Krystaljával a When I Was... When U Were... dalt, míg a A Day Without You-t a Shinee néhai énekesével, Jonghyunnal énekli közösen.💔❤ Utóbbi két duettet a SM the Ballad Joint Recital eseményen elő is adták közönség előtt.
A nyár beköszöntével Chen egy lehetőséget kapott, hogy szólóban is tündököljön, júliusban kiadta első szóló dalát, ami egyben egy betétdal is volt az It's Okay, That's Love című drámához, címe: The Best Luck. Érdekesség, hogy a drámában EXO-béli csapattársa, D.O az egyik szereplő. A betétdallal elnyerte a Best OST by a Male Artist és a Best OST Song díjakat a 16. Seoul International Youth Film Festival gáláján. November 11-én különleges fellépőként volt meghívva a 3rd APAN Star Awards díjátadón, ahol élőben is előadta a dalt.
2015. augusztusában Chen egy újabb területen próbálhatta ki magát, ami ezúttal a színház világa volt. Megkapta Benny szerepét az SM C&C által rendezett In the Heights musicalban. Szerepelt még a King of Mask Singer műsorban is . A műsorban Legendary Guitar Man-ként volt említve.
2016-ban John Lennon Imagine dalát dolgozta fel és adta elő, Steve Barakatt zongora kiséretében. azUNICEF Imagine projekt részeként. Februárban ismét egy OST dalhoz adta a hangját, ezúttal Punch énekesnővel hódította meg a slágerlistákatEverytime dalukkal ami a Descendants of the Sun drámához készült.❤❤❤ A Gaon listáján az első helyezést érték el. 2016 áprilisában Heize rapper-énekesnő oldalán tűnt fel, közös szerzeményük aLil‘ Something az SM Entertainment Station elnevezésű projekt egyik dala.
Augusztusban Chen újra kollaborált EXO társai, Xiumin és Bakehyun oldalán. For You daluk a Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo. dráma betétdalaként lett ismert. Októberben DJ Alessoval dolgozott együtt, Years daluk szintén egy Station projekt része.
2017 januárjában Chen a Dynamic Duo mellett hallatott újra magáról, mint énekes. Nosedive daluk nagy sikernek örvendett, egészen a második helyezésig jutottak vele a Gaon Digital Listáján.
Februárban egy balladával rukkolt elő, az I'm Not Okay egyben a Missing 9 című dráma betétdala is, amelyben EXO csapattársa, Chanyeol is szerepet kapott.Novemberben 10cm dél-koreai előadóval kiadtak egy közös duettet a Bye Babet. Ez a dal is az SM STATION projekt részeként szolgált. 2018. október 16-án Cherry Blossom Love Song dalát publikálta amely a 100 Days My Prince drámában is felcsendült, D.O főszereplésével. 2019. februárjában a Touch Your Heart drámához készült Make It Count dalával.
Dalok, amelyek megírásában közreműködött: PROMISE ; SHE'S DREAMING ; TOUCH IT ; KO KO BOP ; LIGHTS OUT ; LOVE SHOT ; BYE BABE ; FLOWER ; MY DEAR .
SZÓLÓ KARRIER (2019)
Március 8-án már azt is tudni lehetett, hogy a pletykák valósak, Chen valóban első önálló albumán dolgozik. A hat dalt tartalmazó korong ez év áprilisára volt beharangozva, címe pedig April, and a Flower. Április elsején kiadásra is került, vezető dala a Beautiful Goodbye. A korong a Gaon Album Lista második helyén landolt, míg a Billboard World Albums Listán a harmadik helyet sikerült bezsebelnie.
Köszönöm ha elolvastad ! ❤
Nagyon boldog vagyok , hogy egy ismert és népszerű Kpop banda egyike az EXO tagja Chen össze házasodik és gyereket vár egy civiltől . ❤
Szerencsés a lány ! Csak annyit tudok mondani , hogy legyen egészséges a Baby és éljenek boldogan ! Család ként ! ❤
Kis EXO kedvenc klipemet berakakom ide .👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
YOU ARE READING
KPOP Botrányok 💔
RandomIgazi Kpop szomorú történetek amik megtörténtek . ,, Egy átsírt éjszaka után végig mosolyogni egy napot ? Ugyan kérlek , sima ügy " 😕😉