17.

689 47 48
                                    


jimin: neden bu kadar düşüncelisin?

jiminin bu sorusuna şaşırmıştım çünkü normalde bu kadar iyi davranmazdı.

bir şey söylememeyi tercih ettin ve önüne döndün.

jimin: bana cevap vermeni isterdim.

sakince söylediği şeye tekrar şaşırmıştım.

minseo: aşağıdan gelen bağırışmalar neydi?

aniden sorduğum soru karşısında afalladı ve kendini toparlayıp konuştu

jimin: seni ilgilendirmez

minseo: hatırlatırım beni bu evde zorla tutuyorsun, bu evde yaşadığım  için bu seslerden  rahatsız oluyorum. 

jimin sinirlenmişti 

minseo: normalde olsa siktir git derdin bu evden. ama sen bu evde beni zorla tuttuğun için diyemiyorsun

dedim ve yalandan bir kahkaha attım.

aniden ayağa kalktı ve 

jimin: ağzını topla

minseo: neden kimsin sen

aniden bağırdı

jimin: SABIRIMI ZORLAMA KARŞINDAKİNİN KİM OLDUĞUNU UNUTMA

minseo: ASIL SEN BENİM SABRIMI ZORLAMA VE KARŞINDAKİNİN BİR KADIN OLDUĞUNU UNUTMA

bu sözümden sonra afalladı tekrardan fakat hala sinirliydi bu gözlerinden belli oluyordu.

minseo: noldu sustun.

jimin: yakında sana karşı öyle bir konuşurum ki yerin dibine girersin.

minseo: geliceksin adamlıktan bahsediceksin, karşındakinin kim olduğunu unutma diyceksin.ama  hepsi yalan sadece lafta olan şeyler.  aklı sadece altındaki fazlalıkta ve tek güvencesi belindeki silahta olan bir orospu çocuğundan ne beklenir ki. 

Sözümü sinirle dinleyip aniden belindeki silahı çıkardı ve bana çevirdi.

jimin: tek güvencem olan şeyin tadına bakmak istermisin.

minseo: götün yiyorsa yap, isterim tadına bakmayı.

tek kaşını kaldırdı ve tetiği çekti,

minseo: Bi anda ortadan bir doktor kayboluyor uzun süre  haber alınmıyor, kızın ailesi arkadaşında biliyor, ve ansızın ölüm haberi. mükemmel değilmi ve hastaneden en son sizinle çıkıyorum... ömrünün sonuna kadar hapislerde çürümek istiyorsun yapabilirsin karşındayım. 

jimin: fazla özgüven iyi değil.

sırıtttım

jimin: sen artık benimsin ne olursa olsun belki ilerki zamanlarda her anlamda benim olacaksın.

göz kırptı ve konuşmaya devam etti

jimin: ben bir mafyayım bunu anlamadıysan gerizekalı olmalısı zaten. elimin altından binlerce adam var seni burda vursam kimsenin ruhu duymaz.

bi anda terasa jungkook girdi ve jiminin elindeki silahı aldı

jungkook: saçma sapan işler yapma 

jimin: ne zamandan beri işlerime karışıyorsun

jungkook: aklın yokmuş gibi davranmaya devam ettiğin süre zarfında.

jimin: LANNNN bugün hepiniz banamı oynuyonuz.

minseo: kaldıramadı ağır geldi...

Jungkook-jimin: KAPA ÇENENİ

İkisinin bağırmasına karşılık susmuştum.

jimin jungkook'u ittirdi ve benim elimden tutup sürüklemeye başladı ben direnince bi anda beni omzuna aldı ve aşağıya indirdi. 

salona gelip bi kat daha aşağıya inecekken jiminin sevgilisini salonda olduğunu gördük.

Bongcha: NE YAPIYORSUNUZ

Minseo: ananın amını yapıyorz, bize katılmak istermisin

Jimin: BOŞ YAPMA

minseo: BIRAK BENİ OROSPU ÇOCUĞU.

Jimin merdivenlerden inecekken

bongcha: jimin ne yaptığını sanıyorsun

jimin: aynı şeyleri sende yaşamak istemiyosan o çeneni kapat.

dedi ve hızlıca merdivenlerden indi simsiyah bi odaya geldi ve beni hızlıca yere bıraktı anından sert bi şekilde sandalyeye oturtturdu ve ellerimi bağladı. 

jimin: insan olmayı öğreticem sana 

********************************************

kısa diyeni vururum, ben bölüm atmayı unutmuşum sorry:))))

hoşuma gitti bu bölüm:))








Mafia Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin