🖇️| #16

3.1K 42 2
                                    

Başka bir üye ile çok zaman geçirdiğin için seni kıskanıyorlar;

Başka bir üye ile çok zaman geçirdiğin için seni kıskanıyorlar;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan:
Çok sessiz olur. Kendini senden daha fazla suçluyor. Uzaktan diğer üyeyle güldüğünü izliyor. Buna çok kızgın ama bunu göstermek istemiyor çünkü bunun aptalca olduğunu biliyor. Zihni karmakarışık oldu ve kendine senin için yeterince iyi olup olmadığını sormaya başladı. Ona sadece onu sevdiğinizi ve hayatınızda onun gibi birine sahip olduğu için çok minnettar olduğunuzu söyleyebildiğiniz kadar kesinlikle onu fark eder ve güvence altına alırsınız. Ciddi şeyler hakkında konuşurken bir kucaklaşma seansına girecekti.

Minho:
PARLAKLAR. İnan bana, birkaç zaman geçirdiğin üye olmak istemem. Çünkü Minho çok tatlı bir fasulye ama konu sana geldiğinde fasulye koruyor ama aynı zamanda saldırıyor. Yanınıza gelir ve üyeye soğuk bakışlar gönderirken kolunu belinize dolayın. Bundan sonra sizinle konuşur, size sadece onun olduğunuzu hatırlatır. Ama sana çok uzun süre kızgın kalamazdım ve çabucak bir gıdıklama kavgasına dönüşür çünkü onu tekrar gülmek istiyorsun.

Changbin:
Kesinlikle dayanamıyor. Zihninde küfrederken yumruğunu sıkardı. Sonunda yalnız olduğunuzda, sizi görmezden gelerek konuşmaz ve göz temasından kaçınır. Ancak, onu sadece sevdiğine ve gerçek bir * winkeu-winkeu * sahibi olana kadar senin tek bebeğin olduğuna yemin ederek onu fark edip tekrar gülümsetmeye çalıştığınızda, sevimliliğinize direnemezsiniz. Sana çok yalvarırdım ama yine de seni seviyor.

Hyunjin:
Koruyucu erkek arkadaş. Sen onunsun ve o senin. Ve sizi arkadan kucaklayarak ya da aniden elinizi tutarak aslında çok fazla zaman harcadığınız üyeye bunu açıkça göstermekten çekinmez. Daha sonra, birlikte yalnız olduğunuzda sizinle konuşacak ve yüreğinizdeki tek kişinin o olduğuna söz vereceksiniz. "Onun sadece bir arkadaş olduğundan emin misin?" Gibi aptalca sorular sorar mıydın? Beni daha çok seviyorsun değil mi? O konuşurken hiçbir şey hissetmiyorsun sana ? Kelebekleri bilirsin falan filan ?».

Jisung:
Kendinden çok rahatsız. O her zaman tezahürat yapan erkek arkadaştır, başka bir üye yüzünden güldüğünüzde gerçekten hayal kırıklığına uğrar. Onu güldüren ben olmalıyım, komik olan ne olursa olsun onu değil. Ona öpücüklerle saldırana ve ona sadece onu sevdiğine söz verene kadar çok mızmızlanırdı. Sonunda iki saniye sonra tezahürat moduna geri dönecekti çünkü sana çok uzun süre kızgın olmaya dayanamıyordu.

Felix:
Hiç hoşlanmıyor. Will, dikktinizi ona çekmeye çalışır, ancak üyeyle derin bir sohbete girdiğiniz için onu görmezden geldiniz ve onu daha da kızdırdınız. Seni aniden elinden alırken, senden uzaklaşırken, kafan karışır, onu takip ederdin. Sakin bir şekilde, bundan hoşlanmadığını ve ona çok sıkı sarılacağını söylerken, tek kişinin kendisi olduğunu ve üyenin sadece bir arkadaş olduğunu söylerdi. Özürlerini ancak onu öpmeyi kabul edersen kabul eder.

Seungmin:
Kızgınlık, şu anda ne hissettiğini açıklamaya yetmez. Başka biriyle, özellikle de bir üyeyle bu kadar mutlu olduğunuzu görmek, onu gerçekten kötü hissettirir. Sakinliğini korumaya çalışırdı ama eve giderken arabada sizinle konuşmazdı ve bir şeylerin kesinlikle yanlış olduğunu bilirsiniz çünkü o, özellikle dünyadaki en sevdiği insanlarla geçen bir günden sonra genellikle tezahürat yapan bir tiptir: siz ve üyeler . Özür diler ve üyenin sadece bir arkadaş olduğuna ve zaten kalbinize sahip olduğuna söz verirsiniz.

Jeongin:
Üyeyi kafasında gizlice küfrediyor. Mutlulukla yanına geldiğinde hemen üzülürdü ama zaten başka bir üye ile güldüğünü gördü. Sessiz ve kafasında sorular soruyor. Beni ondan daha çok seviyor değil mi? Bir şeylerin yanlış olduğunu kolayca fark edersiniz ve ona sorduğunuzda tamamen patlar ve size her şeyi anlatır.

🖇️| stray kids reaction, oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin