🖇️| #18

2.8K 37 0
                                    

Minho
Tür: Fluff
Özet: Minho sizi izlerken yağmurda dans etmek.

Minho Tür: FluffÖzet: Minho sizi izlerken yağmurda dans etmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dışarı baktın. Yağmur yağıyordu. Kendine gülümsedin. Yağmuru seviyorsun. Çalıştığınız restoranda bulaşıkları yıkamayı çabucak bitirdiniz ve ayrılmadan önce çantanızı ve paltonuzu aldınız. Kulaklıklarınızı taktınız. Tamamen şarkının içine dalmış olarak dans etmeye başladınız. Fark etmeden her adımı nezaketle attınız, spor ayakkabılarınızın uçlarını soğuk zemine dayadınız. Gözlerini kapat, etrafta ve etrafta dönüyor. Odanın dolu olduğunu hayal ediyorsun dünyanın her yerinden insanlarla. Küçüklüğünden beri profesyonel bir balerin olmak hep senin hayalin olmuştu. Ancak kader aksini kararlaştırdı ve sırt ağrınız sizi daha fazla incitmeye devam etti. Ancak bu gece, bu soğuk sokaklarda bir daha kazanmalarına izin vermeyeceksiniz. Bu sefer değil.

Dans boyunca gülümsedin. Son adımınızın tadını çıkarırken, son dönüşünüz.

Ve gözlerini açtın. Nefes almak için.

Etrafına baktın. İnsanlar geçip gidiyorlardı, varlığınızı gerçekten fark etmiyorlardı.

Görüşün bulanıklaşmaya başladı. Başını sallamaya çalıştın. Bu sefer değil E / H. Çok zayıfsın. Bayılacakmış gibi hissettin. Sırtın çok ağrıyor. Yine gözlerini kapattın.

Aniden omuzlarınızın etrafında birinin ellerini hissettiniz. Yine gözlerini açtın. Önünüzde bir çocuk duruyordu. Sana baktığında gözleri endişeyle doluydu. Elleri hala omuzlarından seni destekliyordu. Kendinizi toplayın. Gitmeye hazırlanmadan önce ona sessizce gülümsedin ve teşekkür ettin.

«B-bekle»

Döndün.

«Ben ... iyi misin? Yardıma ihtiyacın var mı, pek iyi görünmüyorsun ...?

- Uhm ... sorun değil, teşekkürler ...

- Profesyonel dansçı mısınız? »

Gözlerini genişlettin. Beni dans ederken gördü mü?

«Ben-ben değilim

-Peki bu durumda sen gerçekten yeteneklisin.

-Teş-teşekkürler »

Ondan sonra sana bir içki ikram etmeye karar verdi. Ve bir kafe oldukça yakın olduğu için oraya birlikte yürümeye başladınız.

Biraz konuştun. Adının Minho olduğunu ve ünlü bir şirketten profesyonel bir dansçı olduğunu öğrendiniz. Kendinize yalan söyleyemezsiniz, inkar edilemez derecede yakışıklı ve gerçekten nazikti. Ayrıca o bir dansçıydı. O kadar hızlı düşme E / N

Kafeye vardın. Hoş bir atmosfere sahip gerçekten yumuşak bir yerdi. İstediğinizi sipariş ettikten sonra Minho ile bir masaya oturdunuz.

Sevdiğin şeylerden, özellikle danstan bahsettin ve zaman çok çabuk geçiyordu. Ona neden dansçı olamadığınızı ve hayallerinizin nasıl kırıldığını söylediniz, böylece tıpkı eskisi gibi sokaklarda dans edebilirsiniz.

Dinliyordu, bazen senin saçma şakalarına gülüyor ve kalbini çılgına çeviriyordu. Gülüşü çok güzel. Parmaklarını yüzünüzün önünde şıklatıp kıkırdayarak ona birkaç saniye baktığınızı fark etmediniz.

«Bir fotoğraf çekin, daha uzun süre bakarsın»

Bu konuda soğukkanlı davranmaya çalışmadan önce sözlerine kızardın, sanki sonsuza kadar onun güzel yüzüne bakmamışsın gibi.

«Seni eve bırakmalı mıyım?

- Yapmak zorunda değilsin, artı yağmur yağıyor ve ben o kadar uzakta yaşamıyorum, sorun değil

- Ya seninle daha fazla zaman geçirmek için bir bahane arıyor olsaydım? »

Seni eve götürmesine izin verirken yüzün yeniden kızardı.

Hala yağmur yağıyordu ama hiçbirinizin şemsiyesi yoktu, bu yüzden yağmurun altında koşmaya karar verdiniz. Koşma çabucak dansa dönüştü ve eve giderken yağmurda birlikte dans etmeyi bitirdiniz. Acıyı unutmak, bu an güzeldi. Ve inkar edilemez bir şekilde harika bir dansçıydı.

«Şey ... buradayız, teşekkür ederim

tekrar

- Bana bunun son olmadığını söyle

birlikte dans ediyoruz

- Umarım öyledir

- O zaman yakında tekrar görüşelim »

Size telefon numarasını verdi ve daha çok tezahürat yapar gibi kendi kendine gülümsedi. Ona güldün ve sonra evine girdin.

Yağmurda dans etmek artık senin yalnızlığın değil.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🖇️| stray kids reaction, oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin