🖇️| #5

3.7K 40 1
                                    

Nasıl tanıştınız;

Chanİkiniz bir gün Avustralya'da bir okul gezisinde tanıştınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan
İkiniz bir gün Avustralya'da bir okul gezisinde tanıştınız. İkiniz gerçekten iyi anlaştınız ama ne yazık ki Instagram'da ikinizin eski bir resmini paylaşana ve insanlardan onu bulmanıza yardım etmelerini isteyene kadar, Koreli-Avustralyalı arkadaşınızla bağlantınızı yavaşça kaybettiğiniz Amerika'ya geri dönmek zorunda kaldınız. Hemen, hesabını etiketleyen ve Güney Kore'de ünlü bir ünlü olduğunu bilmediğin için sana bağıran insanlardan bir sürü mesaj aldın.

Minho
Sadece zengin ve ünlüler için bir kulüpte klübe girebildiği bir yıl içindeki ilk gecesiydi. Tesadüfen zengin ve ünlülerin biri olarak oradaydın.

Changbin
JYP'de stilisti olarak çalışmaya başladığınızda tanıştınız.

Hyunjin
Esintili bir sonbahar akşamı küçük bir kafede tanıştınız. En sevdiği kitabı okuyordun ve o
sadece seninle konuşmak istiyordu.

Jisung
I.N'nin yabancı en iyi arkadaşıydın ve bir gün Jisung ve Jeongin yürüyüşe çıkmaya karar verdiklerinde yolda sana rastladılar. O günden sonra Jisung seni daha çok fark etmeye başladı.

Felix
YouTube'a göz atarken Felix, kanalınızı buldu ve en büyük hayranınız oldu. Bir buluşma yaptığınızı öğrendiğinde ve selam verdiğinde sizinle tanışması gerektiğini anladı. O da yaptı. Ve sen onun hayranıydın! İkiniz numara alışverişinde bulundunuz ve sürekli mesajlaşmaya başladınız

Seungmin
Felix'in küçük kız kardeşi Seul'ü ziyaret ettiğinde!

Jeongin
Sen sadece Yang Jeongin'e aptalca bir okul aşkı olan başka bir kızdın. Ama bir gün, daha iri zalim çocukların seni dövdüğünü görene kadar fark edilmeden gittin. İçeri girdi ve günü belki hayatını kurtardı.

🖇️| stray kids reaction, oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin