🖇️| #22

2.6K 24 1
                                    

Felix
Tür: korku (bence değil)
Özet: Güneşin doğuşunu izlemek Felix'in yalnızlığına dönüştü.

FelixTür: korku (bence değil)Özet: Güneşin doğuşunu izlemek Felix'in yalnızlığına dönüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Felix'in Bakış Açısı)

Gecenin o zamanıydı. Benimle orada buluşacağını biliyordum. Ben de dairemden ayrıldım.

Çatıya vardığımda, o çoktan oradaydı, beni bekliyordu. O gülümsedi ve ben de gülümsedim.

Muhteşem.

Yıldızlı gökyüzüne bakarak dizlerini kucaklayarak çatının kenarında yanına oturdum. Yardım edemedim ama onun yerine ona bak. Nasıl bu kadar güzel olabiliyor? İçimi çektim ve ne düşündüğümü tam olarak bilerek kıkırdadı.

Birkaç dakika sonra ayağa kalktı, elimi bu süreçte tuttu ve beni en sevdiği yere götürdü. Bizim şeyimizdi. Her cumartesi gecesi, sırf gün doğumuna bakmak için çatı katında buluşurduk. Her zaman onun en sevdiği şey olmuştu ve ben onun bunu yapmasını engelleyemeyecek kadar kırbaçlandım.

Biz çatıda koşarken eli elimde, parlak bir şekilde gülümsüyordu. Ona baktım. Mutlu görünüyor. Ama birdenbire bu duyguyu sadece buradayken hissettiğimi fark ettim. Çoğu zaman, dünyadan ... uzak görünüyordu.

<< Orada olmalıydın >>

Kafam karışmış halde ona baktım. Az önce geçirdiğimiz uzun koşudan sonra şimdi biraz dinleniyorduk. Bana bakmıyordu. Hala gökyüzünde. Düşüncelerinde kaybolmuş olabilir.

Birbirimizi çok uzun zamandır tanıyorduk ve hatırladığım kadarıyla ona her zaman aşık olmuştum. O farklıydı. O E / H'ydi. Kimse bana onun gibi hissettiremezdi. Ve bunu ne kadar çok düşünürsem, hayatımda ona sahip olduğum için o kadar kutsanmış hissettim. Ancak, o bir yalnızdı. Asla duygularını gerçekten ifade etmedi, o kadar fazla konuşmadı. Daha çok eylemlere düşkündü. Ve bildiğim kadarıyla bana değer verdiğini biliyordum. Hiç söylememiş olmasına rağmen, sadece biliyordum.

Birkaç dakika geçti, gece hala oradaydı ve güneş doğmadan önce bazı zamanlarımız vardı. Biz gökyüzüne bakarken biraz müzik yaptı.

«Beni kurtarabilirdin >>

Tepki vermedim Bunun gibi rastgele şeyler söylemek onun için bir alışkanlık haline geldi. O kadar dikkat etmedim. Ama derinlerde ve nedenini bilmiyorum, kafamda geri gelmeye devam etti. Düşünceleri. Yüksek sesle söylediğini.

Aniden ayağa kalktı ve çatının kenarına gitti. Haklı, güneş yakında doğacak. Her saniyede sessizce keyifle onu takip ettim.

Oraya vardığımızda, bacakları aşağıdaki boşlukta sarkarak oturdu. Ona baktığımda, yardım edemedim ama konumundan rahatsız oldum. Ancak yanına oturdum.

<< O gece seni beklediğimi biliyorsun »

Yine düşünceleriyle.

Güneş yavaş yavaş yükseldi. Yine gülümsüyordu. Yüzünde büyüyen ışık. Gözleri parlıyordu. Hala gülümserken ağlamaya başladı. Şok oldum ve ne yapacağımı bilmiyordum. Sözler konusunda iyi olmadığımdan ve bundan zaten hoşlanmayacağını düşündüğümden, sadece elini daha sıkı tutup varlığımı hissetmesini sağladım. Biraz sakinleşti. Ağlamaları durdu ama gözyaşları hala yüzünden akıyordu. Gülümsemesi şimdi biraz ürkütücü görünüyordu. Sahte. Başını omzuma yaslarken başımı salladım.

<< Artık çok geç »

Güneş tamamen doğdu. Yeni bir gün başladı. Artık omzumdaki ağırlığı hissetmediğim için başımı ona doğru çevirdim.

Orada değildi. Etrafa bakındım. Gitti. Yalnızdım. Bu çatıda yalnız. Bacaklarım boşlukta asılıyken yalnızım. Kendi düşüncelerimle yalnızım.

Düşünceleri. Onun düşünceleri değildi. O benimdi. Vicdanım. Gerçek bana vurdu.

O gece. Ben gelemedim Beni bekliyordu. Ben gelmedim Onun vücudu. Kanı. Her yerde. Acil servisler. Annesinin çığlıkları.

Bugün onun cenazesiydi. Ben gitmek istemedim Çünkü gitmek onun ölümünü kabul ettiğim anlamına gelir. Gerçekten gerçek. Gerçekten gittiğini.

Benden dolayı.

Aşağı baktım. Bacaklarım hala asılı. İç geçirdim. Gözlerimi kapattım. Son bir kez onun gülüşünü, gözlerini, ellerini hayal ettim. Bir daha asla göremeyeceğim şeyler.

Ve kendimi onun dünyasına attım.

Günaydın E / H.

*
Arkadaşlar hesabımda kpop reactions isimli karışık bir kitap yayınladım. Şuan sadece bp var. Stray Kids de gelecek. Bakabilirsiniz. Bu kitap da devam edecek. Merak etmeyin.

🖇️| stray kids reaction, oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin