🖇️| #15

2.8K 30 0
                                    

Jisung
Tür: Fluff
Özet: Kar, tren ve Jisung iyi bir eşleşme olabilir.

JisungTür: FluffÖzet: Kar, tren ve Jisung iyi bir eşleşme olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir yolculuktu. Noel'i onlarla geçirmek için ülkenin diğer tarafında ailenizi görmekten geri dönüyordunuz. Şimdi eve gitmen gerekiyordu. Trendeydin ve kar yağmaya başladı. Karı ne kadar sevseniz de, yolculuktan sonra dinlenmek için gerçekten erken dönmek istediniz.

Ancak kar nedeniyle tren aniden durdu. Bir ses duydun.

<< Merhaba yolcular, hava koşulları nedeniyle seyahatinizin durdurulması gerektiğini duyurmaktan üzüntü duyuyoruz. Trenin tekrar ne zaman ayrılabileceğini henüz bilmiyoruz. İyi yolculuklar. >>

Gördün. Tam olarak korktuğunuz şey. Hadi E / H, bu boş zamanı kısa bir şekerleme yapmak için kullan.

Ne yazık ki, uykuya dalmaya başladığınızda birisinin sizinle konuştuğunu duydunuz.

<< Uhm özür dilerim özledim ama bu koltuk boş mu? »

Senin yaşında bir çocuk, yanında yaklaşık bin çantayla duruyordu. Son derece yorgun görünüyordu. Tek başına uyumak istemene rağmen çabucak başını salladın, bu zavallı çocuğa biraz acıyordun.

Ancak, sadece iki dakika sonra, o sadece bir konuşma karmaşası olduğu için önünüzde oturmasına izin verdiğiniz için zaten pişman oldunuz. O gerçekten iyiydi, ama sen yorgundun ve her şey hakkında gevezelik etmeye devam etti, seni güzellik uykundan alıkoydu. Beş dakika bile geçmeden adının Jisung olduğunu, seninle aynı şehre taşındığını ve cheesecake sevdiğini öğrendin. Aniden durduğunda onu sessizce dinliyordun.

Ona şaşkın baktın ve o sadece kıkırdadı.

<< Vay be gerçekten beni dinliyordun? Hehe üzgünüm, çok fazla gevezelik ediyorum >>

Biraz utangaç oldu ve ensesini ovuşturdu. Kıkırdama ve ekleme sırası sendeydi:

<< Elbette dinliyordum. Bu arada benim adım E / H ve aslında şu anda seninle aynı şehirde yaşıyorum! »

Tekrar konuşma karmaşası olmaya başladığında çok mutlu görünüyordu ve bir kez daha kıkırdadın.

Şirin.

İki saat sonra hala trende sıkışıp kalmıştın. Artık hiç yorgun hissetmiyorum, zamanın çok çabuk geçtiğini ve bunu Jisung sayesinde söyleyebilirdiniz. Bu süre zarfında birbirinizi daha çok şey öğrendiniz ve onun gerçekten iyi ve aynı zamanda yakışıklı olduğunu kabul etmeniz gerekiyordu.

<< Karı gerçekten sevdiğimi biliyorsun, gerçekten güzel »

Birdenbire itiraf ettin. Sana baktı ve sonra sırıttı.

«Dürüst olmak gerekirse aynı ama daha güzel bir şey biliyorum ... >>

Ona baktın, sonu bekliyordun.

<< Siz. >>

Sadece kıkırdarken ve sizi utandırıp yine de gülmenizi beklediğiniz süre boyunca size asılmaya devam ederken, sözlerine sert bir şekilde kızardınız.

Sonunda, saat 01:00 civarı tren tekrar ayrıldı ve saat 2: 30'da Jisung ile aynı olan istasyonunuza vardınız. Çok geç olduğu için seni eve götürmekte ısrar etti ve dürüst olmak gerekirse, gecenin bu saatinde yalnız yürümekten korktuğun için reddetmek istemedin.

Jisung senden daha uzundu ve eve giderken elini tuttu, kendini güvende hissettirdi.

Gariplerin kralıydı çünkü onu sadece birkaç saat tanıyordunuz ama yine de ona son derece yakın ve onunla çok rahat hissediyordunuz. Seninle aynı şekilde hissettiğini söyleyebilirsin.

Karda yaklaşık 15 dakika yürüdükten sonra ikiniz de nihayet kapınıza vardınız.

<< Her şey için teşekkürler Jisung, gerçekten minnettarım. - Sorun değil hanfendi için buradayım" >>

Beyefendi gibi davranarak sırıttığını söyledi.

<< Öyleyse sanırım gitmelisin, gerçekten geç oldu, güvende ol ve belki seni beni görebilirsin? »

Yanağına tatlı bir öpücük ekledin ve bu onu kızarttı ve yerinde dondu.

Kapınızı kapattıktan sonra şunu ekledi:

«Evet, görüşürüz»

🖇️| stray kids reaction, oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin