Changbin
Tür: Fluff
Özet: Fotoğrafçı Changbin en iyisi.(Changbin'in Bakış Açısı)
Güneşli öğleden sonra. Canım sıkkın. Yazdan nefret ediyorum. Parka gitmeye karar verdim. Fotoğraflarını çekecek güzel bir şeyler olabilir. Sanırım. Umuyorum.
Kameramı alarak ayrıldım. Sıcak. Bir ağacın yanına oturdum, geçen insanlara baktım. Sıkıcı.
Birdenbire, daha çok birine benzeyen bir şey gözlerimi yakaladı. Yanımda başka bir ağacın yanında oturuyordu. Bir şeyler yazıyordu. Güzel. Çok konsantre görünüyordu. Yapmalı mıyım ?Yavaş yavaş, fotoğraf makinemi aldım ve birkaç portresini çektim. Bu resimler şimdiye kadar çektiğim en güzel resimler olabilir.
Yine yönüne döndüğümde portreleri izliyordum.
Gitti.
O gitti. Çok erkenden..
Eve geri döndüm. Tuhaf hissettim
yorgun muyum? Onu bir daha görebilecek miyim? Resimlerine baktım. Gerçek miydi?
Ertesi gün tekrar parka geldim.
Oradaydı. Ve ertesi gün de. Ve sonraki de takip edildi.
Bir gün kitabını unuttu. Şimdi ya da asla ertesi gün kitabını geri verirken onunla konuşma fırsatı yoktu.
Kapak tamamen siyahtı. Birkaç yıldız veya çiçek çizdiğini anlayabiliyordum ama çok küçüktü ama çok yumuşaktı. Kitabı açmalı mıyım merak ediyordum. Bu muhtemelen kişiseldir. Ve tuhaf bir şekilde, daha çok okumak istememe neden oluyor.
İlk sayfayı açtım. Tüm sayfalara bir göz attım. Sadece kendi yazdığı metinlerden ve bazı küçük çizimlerden oluşuyordu. İlk sayfayı okumaya başladım.
«Bu boşlukta anlam bulmaya çalışıyorum. Hayatımdaki her değerli şeyi yalan söylemeden yazacağım, genellikle sadece bunları karaladım, kalbimdekileri açığa çıkarırdım. Neden yaşıyoruz? Amaç nedir ? Bir göz açıp kapayıncaya kadar su gibi akan bir yaşam zamanı, ben çoktan ölüydüm. Evet gerçekten nefret ediyorum. »
Onu okudum. Ve tekrar okudum. Güzeldi ama gerçekten üzücüydü. Kitabı kapattım. Onun özel hayatına izinsiz girdim. Ve kötü olduğunu biliyorum. Yine de geri dönüş yok.
Onu yarın geri vereceğim.
Ertesi gün tekrar parka gittim. Ve yine oradaydı. Ama kötü görünüyordu. Elbette, aradığı kitabı yoktu. Yavaşça yaklaştım. Bana baktı ve kitabı gösterdim. Rahatlayarak içini çekerken gözleri büyüdü.
«Bunu buldum, tahmin ettim
- Çok teşekkür ederim»
Gülümsüyordu. Gerçekten güzeldi. Kameramı alıp gülümsemesini sonsuza dek saklamak istedim.
«Benim adım Changbin
- Benimki E / H »
Yanına oturdum.
«Her şeyin fotoğrafını çeken çocuk sen değil misin? Seni burada defalarca gördüm
-0-Oh evet fotoğrafçılığı seviyorum ... ve evet neredeyse her gün buraya geliyorum ... tıpkı senin gibi
- Hehe sen de fark ettin >>
İkimiz de öğleden sonrayı rastgele şeyler hakkında konuşarak geçirdik. Birden dünden beri aklımda olan bu soruyu sorma dürtüsünü hissettim.
«Tüm bunları neden bu kitaba yazıyorsunuz?
Oh ... Şey, bilirsin, ben sadece ... - bazen konuşarak tarif edemediğim şeyleri hissediyorum ya da bu hissi ya da bu cümleyi unutmak istemiyorum ve bu yüzden her şeyi yazıyorum Tüm bunları hatırlayabiliyorum. Bu kitap tüm hayatım gibi, bu yüzden bulup iade ettiğiniz için gerçekten minnettarım. Tekrar teşekkürler Changbin
- Oooh anladım, yine de sorun yok »
Gökyüzüne bakıyordu, saçları rüzgar tarafından hafifçe taranmıştı. Gözleri parlıyordu. Yavaş ve düzenli nefes alıyor. Ben karşı koyamadım. Kameramı çektim ve tekrar fotoğrafını çektim. Elbette fark etti, ama aldırmadı ve hatta farklı açılardan fotoğraf çekmeme bile izin verdi. İşime gülüyordu ve EVET BUNU YAKALADIM. İkimiz de güldük ve kamera için tuhaf suratlar yaptık. O da istemediğim halde benim fotoğrafımı çekiyordu.
Zaten karanlıktı ve ben ayrılmak istemedim. Ama bana çok geç olmadan eve dönmesi gerektiğini çünkü geceleri eve tek başına yürümekten korktuğunu söyledi. Yine de onu eve götürmek istedim ama sorun olmadığı konusunda ısrar etti. Bana, yarın tekrar orada olacağını, memnuniyetle kabul ettiğim yeni bir resim savaşına hazır olacağını söyledi.
Ertesi sabah onu bekliyordum. Birden omzumda bir dokunuş hissettim ama geri döndüğümde kimse yoktu. Birinin güldüğünü duyduğumda kafam karıştı, etrafıma baktım. Tekrar döndüm ve oradaydı, gerçek bir melek gibi gülüyordu, hâlâ kollarında kitabını sıkıca tutuyordu. Bir aptal gibi çığlık atarak koşarken onu parkta kovalamaya başladım.
Şimdi onun kitabının, hayatının bir parçası olmak istiyorum.