Çıkma Teklifi
Chan/Minho/ChangbinChan:
• Arkadaşlığınızı iyi beklerdi.• Elbette size, ondan hoşlandığınızdan emin olduktan sonra çıkma teklif etti (Jisung [yakın arkadaşlarınızdan biri) ona söyledi.)
• Muhtemelen bir tema parkında ya da festivalde arkadaş olarak birlikte dışarıda olurdunuz, o zaman sizi şaşırtardı.
• Ama bu konuda gerçekten rahat olacağını hissediyorum, "Evet, son zamanlarda Jisung ile senin hakkında konuşuyordum, benimle çıkmak ister misin? İyi olduğunu ve benden hoşlandığını söyledi .."
Minho:
• Muhtemelen sizinle tanışır tanışmaz size çıkma teklif ederdi.• Kulüpteki size her şeyi söylemesinin amacı buydu.
• İkiniz flört etmeyi bitirdikten sonra size sırıtarak bakardı.
• "Buradan çıkmak ister misin?"
• Çünkü içtiğiniz birkaç içkiye rağmen hala sarhoşken evet diyorsunuz.
Changbin
• Sana çıkma teklif ettiğinde tatlı biri olacağını düşünüyorum.• Belki sana bir kahve veya çay getirirdi, böylece sabahları bir şeyler içeceksin.
• Kalbinizin bir atışı atlamasına neden olur ama siz onu itersiniz.
• Son birkaç ayda ona karşı duygularınız güçlendiğinden, bırakmaya karar verdiniz.
• Ona söylediğinizde neredeyse saçını yapmayı bitirmiştiniz.
İşin bittiğinde başını öptün ve suskun bırakarak uzaklaştın.
Çoğunlukla Changbin'in stilisti, Stray Kids için bir stilist olarak işinizden ayrılsanız bile, bazı üyelerle hala iletişim halinde oldunuz.
• Yaklaşık bir ay kadar sonra Chan sizi davet etti. Yatakhanelerine girdiğinizde, dekore edilmiş bir oturma odası karmaşasının ortasında oturan Changbin ile yüz yüze geldiniz. Tüm odaya flamalar, konfeti, balonlar ve elle boyanmış tabelalar yayıldı.
• "E / H, bana nasıl hissettiğini söylediğinde hiçbir şey söylemediğim için özür dilerim. Gerçeği söylemek gerekirse ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Ama sanırım şimdi söylemeye çalışıyorum, um.
Benimle çıkar mısın?"