Hyunjin
Tür: Fluff
Özet: Voleybol x sen + basketbol x Hyunjin = açıkçası iyi bir ikili.İki dakika.
Bir dakika.
En sonunda.
Acele et ve sınıfı terk et. Uygulama. Bütün gün antrenman için bekledin. Okul sıkıcıydı. Ama seni gerçekten mutlu eden bir şey var.
Voleybol.
Voleybol okulunuzun takımının lideriydiniz. Ve okulun her yorucu gününden sonra bile spor salonuna uğrayarak voleybol oynardın. Ancak, ekibinizin en küçüğüydünüz, bu nedenle diğerlerinin ders çalışması gerekiyordu ve her çarşamba olan olağan antrenman saatinin yanında sizinle pratik yapmak için gerçekten zamanları yoktu. Yani çoğu zaman yalnız çalışıyorsun. Ama senin için sakıncası yok. Voleybolu gerçekten seviyorsun.
Bugün farklı değildi, spor salonuna tek başınıza girdiniz ve hızla değişmeye başladınız.
Bundan sonra, servislerinizi geliştirmek için biraz voleybol oynadınız. Bu senin zayıflığın ve şanslısın, tek başına pratik yapabileceğin bir şeydi.
Yaklaşık 20 dakika sonra, yorucu günden ve az önce yaptığınız bin hizmetten çoktan yorulmuştunuz. Ancak, egzersizi değiştirmeden önce biraz daha yapmaya karar verdiniz.
Topu havaya fırlatıp vurmaya hazır olduğunuzda, bir ses dikkatinizi çekti, spor salonunun kapısı ardına kadar açıktı ve orada bir çocuk duruyordu. Tam yüzünüze voleybol tarafından vurulduğunuz için duyularınıza geri dönecek vaktiniz olmadı. Acı içinde sızlanarak kıçının üstüne düştün. Oğlan sana doğru koştu ve sana iyi olup olmadığını sordu.
Birkaç saniye sonra nihayet duyularınıza geri döndünüz ve yanınızda oturan adama endişeyle baktınız. İyi olduğunu onaylayarak çabucak başını salladın. Tekrar ayağa kalkmanıza yardım etti ve ona ilk kez düzgün bir şekilde baktınız. Senden daha uzun boyluydu ve vücudu gerçekten uygun olduğu için muhtemelen bir okulun spor takımının bir üyesi olduğunu söyleyebilirdin. Yüzü de sanki nasıl olduğunu merak ettiğin gibi parlıyordu
bu çocuğu daha önce hiç görmedin
o çok yakışıklıydı.
Aniden garip bir şekilde öksürdü,
bu seni transdan uyandırdı.
«Uhm ... evet ... rahatsız ettiğim için özür dilerim uhm ... aslında basketbol takımının bir üyesiyim ve dün antrenman sırasında çantamı unuttum, bu yüzden ... uhm II onu almaya gittim ama Orada birinin olacağını bilmiyordum hehe »
Yanakları pembeye dönerken ensesini ovuşturuyordu.
«O-oh öyle mi? Ben E / H'yim ve muhtemelen fark ettiğiniz gibi ben voleybol takımının bir üyesiyim ... üyelerim burada değil, bu yüzden ben biraz yalnız çalışıyorum ama evet ... sen-sen-sen-sen-sen-sen-sen-sen-sen-sen çantanı alabilirsin, soyunma odaları zaten açık. »
Soyunma odalarına doğru koşmadan önce gülümsedi ve "teşekkür ederim" dedi.
O yokken, derin nefesler aldın. Vay o kesinlikle
muhteşem.
Yaklaşık iki dakika sonra bir elinde çantasıyla geri döndü.
«Merak ediyordum ... bilirsin, yalnız olduğun için belki kalabilirim ve ... senin için sorun olmazsa pratik yapmana yardımcı olacağını biliyorum ...
- Bu benim için bir onurdur ... bu arada adınız ne Bay basketbolcu?
- Ben Hyunjin »
Bundan sonra zaman çok çabuk geçti. Ona voleybolun temellerini öğretirken çok konuştun ve güldün. Daha sonra servislerinizde size yardımcı oldu, aynı zamanda bir basketbol oyuncusu olarak sahip olması gereken bir şey olduğu için hız ve güç becerileriniz için size tavsiyelerde bulundu. Birbirinizi daha yakından tanıyorsunuz.
Yaklaşık iki saat sonra, gerçekten geç oldu ve ikiniz de, birisi spor salonunda çok geç kaldığınızı fark etmeden önce yurtlara dönme zamanının geldiğine karar verdiniz. İkiniz de değiştikten sonra, Hyunjin sizi spor salonunun tam tersi olan yurtlarına götürmek için ısrar etti.
Fark edilmemeye çalıştıktan sonra nihayet kapınıza ulaştınız.
-Bu gece gerçekten harikaydı, bana Hyunjin katıldığın için teşekkürler.
- Sorun değil, ben de gerçekten keyif aldım ve uhm ... belki bunu tekrar yapabiliriz ama bu sefer sana basketbolu öğretecek olan ben olacağım!
- Harika bir fikir gibi geliyor
- O zaman yarın görüşürüz E / H, iyi geceler
- İyi geceler Hyunjin »
Bir basketbol ve bir voleybolcu
iyi bir eşleşme değil mi?