Yalın Serisi'nin ikinci kitabı olan Esmerim'e hoş geldiniz. 31 Ağustos 2016 da ilk kez yazmaya başladığım Esmerim de neler yaşadık. Tam final yaparken beğenmedim sildim baştan yazdım. 8 Temmuz 2018 de başlayan ikinci yazma serüveni 12 Ocak 2019 da son bulmuş ve Esmerim, Efsane'den bile popüler olmuştu. Onları çok sevdiniz. Bergüzar birçok kadına, genç kıza ışık oldu. Alparslan... Bazen ketum, çokça soğuk ama kalbi güzel Alparslan. Hatalarını ömrü boyunca kabul eden, kabul ederken de acısını iliklerine kadar belli eden, bir kadın tarafından yıkılan güvenini Esmer bir kızla yeniden keşfeden, âşık olan, kendine âşık eden, kızların bekâr kalmasına, evli ablalarımın kocalarını sorgulamasının en büyük sebebi Alparslan. Ben bu düzenlemeyi Alparslan'a borçluydum çünkü zaman geçtikçe ve deneyim kazandıkça onu istediğim gibi anlatamadığımı gördüm. Zamanla bolca çalışarak, deneyim kazanarak öğrendiklerimle Esmerim kitabını düzenledim ve kitap olarak sizlerle buluştu.
Basılı eser olarak da çok sevildi, önce gönüllerinizde sonra kütüphanelerinizde yerini aldı. Çok teşekkür ederim. Basılı eser hâline getirilirken ikiye bölünüp Esmerim Lâl ve Esmerim Abre adlarını alan kitapları buradan okuyabilirsiniz.
Başlangıç Tarihi : 31 Ağustos 2016
Bitiş Tarihi : 12 Ocak 2019
Esmerim Lâl Basım Tarihi : 9 Eylül 2021
Esmerim Abre Basım Tarihi : 1 Eylül 2022
Umarım sever ve keyif alırsınız. Hadi başlayalım...
NİSAN 2015
Kapısı belli aralıklarla iki kere vurulup yavaşça aralandı ancak o, kafasını bile kaldırmadı. Hâlâ önündeki dosyayla ilgilenmeye devam ediyordu.
''Alparslan Bey, ben yeni asistanınız Bergüzar. Size bugünkü...''
''Programı anlat ve çık!''
Soğuk ve sert ses karşısında bir an donup kalsa da kendini toparlayıp, programı anlatmaya başladı. Alparslan ise bir an bile asistanını umursuyormuş gibi görünmüyordu. O, sürekli çalışan, çalışmaktan keyif alan bir adamdı.
Çoğu gece eve bile gitme gereği duymadan, dolapların ardına gizlenmiş yatak odasında yatardı. Yeni asistanı günlük programını anlatmayı bitirdiğinde kafasını memnuniyetsizce salladı. Nefesini sıkılmış gibi üfledi.
''Kahve istiyorum, şekersiz ve sütsüz olsun.''
Bergüzar daha önce hiç böyle birini görmemişti. Soğuk, buz gibi soğuktu. Dalgınlıkla Alparslan'ı izliyordu ve adam bunun farkındaydı. Huysuz bir ifadeyle kafasını kaldırdı, yeşil gözlerini kıza dikti.
Bergüzar ise gözleri gözlerine değdiği an aslında onu o kadar da soğuk biri gibi hissetmedi. Yeşilin kol gezdiği gözlerine, uzun ve açık kumral rengi kirpikleri eşlik ediyordu. Böyle sımsıcak yeşile yuva olan gözlerin sahibi ne kadar soğuk olabilirdi ki? Bu sorunun cevabını daha o anda aldı.
''Bir sorun mu var?''
Buz gibi ses yeniden kulaklarına dolmuştu. Dili keskin, iğneleyiciydi. Kurallarla, disiplinle çevrili dünyasında hatayı, aylak durmayı asla affetmeyen bir yapısı vardı. Bu yüzden de giydiği zırhın dışına hiçbir şey sızdırmıyordu.
Onu ilk kez gören Bergüzar'ın hissettiklerini, çevresindeki bütün çalışanları da aynı ölçüde hissediyordu. Az evvel dağılan aklını toparlayıp kendine gelirken belli belirsiz, titrek bir nefes alarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMERİM - Yalın Serisi II
Ficción GeneralHayat bazen hiç istemediğimiz tercihler yapmaya mecbur bırakır. İnsanın vicdanı "yapma" diye bağırırken, aklı ise "başka yol yok, yapmak zorundasın" der. İşte Bergüzar'ın hikâyesi de böyle bir çıkmazda başlamıştı. Yalanlarla, oyunlarla, sırlarla bez...