Tanıtım

786 97 341
                                    

#tanıtım: katil kim?

Kapının tıklatılması ile soğuk sesiyle gir komutunu verdi Seungmin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapının tıklatılması ile soğuk sesiyle gir komutunu verdi Seungmin.

Taehyun korkuyla içeri girmiş ve çekingen adımlarla Seungmin'in masasına yaklaşmaya başlamıştı.

Korkuyla beklerken Seungmin uğraştığı dosyadan başını kaldırarak Taehyun'a baktı.

"Daha ne kadar bekleyeceğini merak ediyorum."

Taehyun Seungmin'in hafif sinirli sesini duyduğunda irkilerek elindeki dosyayı önüne bıraktı.

"E-efendim şey.. bir kişi daha öldürüldü."

Seungmin duyduğu ile eliyle masayı sertçe sıkarken Taehyun birkaç adım gerileyerek devam etti.

"Çoktan otopsiye gönderdik efendim ama yine işe yarar bir sonuç yok."

Seungmin'in başı ağrımaya başlamıştı. Bu katil her kimse iki yıldır onu bulmak için uğraşıyordu.

Bu süreçte yirmi dört kişinin canını alan bu katil tek bir iz bile bırakmadan her seferinde paçayı kurtarıyordu.

Artık Seungmin'i rüyalarında bile yalnız bırakmayan bu katil her kimse Seungmin onu bulmakta kararlıydı. Mesleğindeki tek amacı bu olmuştu.

Yerinden sinirle kalkarken hızla kapıya yöneldi.

"Ceset nerede?"

"Odanızda efendim, özel olarak incelemek isteyeceğinizi düşünerek oraya getirttirdim."

Seungmin hiçbir şey demeden hızla adımlarını odasına yönlendirdi.

Odasına girdiğinde şimdiden burnuna gelen cansız bedenin kokusuyla yüzünü buruşturarak hiç düşünmeden cesedin üstündeki örtüyü kaldırdı.

Arkasından onu takip eden Taehyun cesedi görmesiyle birlikte dolan gözlerini başka tarafa çevirirken Seungmin duygusuzca cesedin üstündeki yaralara baktı.

Seungmin sadece cesede bakarak bile bu cinayeti aynı katilin işlediğini anlayabilmişti.

Çünkü kurbanlarını öldürürken çoğu zaman aynı yöntemi kullanıyordu.

Katilin Seungmin'in anlayamayacağı bir şekilde insan vücuduyla bir derdi vardı. Bunu bedene bakarken doğrulayabiliyordu.

Katil her seferinde kurbandan bir parça çalıyordu.

Seungmin aynı katilden onca kurbanı görmüştü.

Kimisinin kalbini alırken, kiminin uvzunu alıyor, bazen korkunç bir şekilde hiç olmayacak şeyleri yapıyordu.

Genelde hangi organın çalındığını anlamak için ayrı bir otopsi yapılırken bu sefer neden Taehyun'un bu bilgiyi ona vermediğini anladı.

Who is the killer? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin