#6: yeonjun ve soobin geri geldi
"Sana o çocuktan uzak durmanı söylüyorum, sen gidiyorsun çocuğun dibine giriyorsun. Şu haline bak."Changbin Hyunjin'e pansuman yaparken bir yandan söyleniyordu.
"Nereden bileyim bu kadar saldırgan birine dönüşebileceğini? Off Changbin görmeliydin o kadar seksiydi ki. Keşke bir kere daha suratımın tam ortasına geçirse."
Changbin sinirle Hyunjin'in kaşındaki pamuğu bastırdı.
"Boş yapıyorsun Hyunjin. Tek derdin onu altına almak. Bu öncekilerine benzemiyor. Ciddiyim mahveder seni."
Hyunjin küçük bir sırıtma verirken söylendi.
"Merak etme Changbinnie~ onunla daha çok şey yaşayacağız."
"Sesini kesmessen bir yumruk da ben atacağım."
Hyunjin ağzına fermuar çeker gibi yaparak susmuştu.
"Felix'le olan tüm şansımı kaybettim."
Changbin üzgünce konuştuğunda Hyunjin tek kaşını kaldırdı.
"O niyeymiş?"
"Dün cesedin kan olmayan kısmına kan bulaştırdığım için bana fazla sinirli ve hiçbir şekilde özrümü kabul etmiyor."
Hyunjin dün olanları düşünerek konuştu.
"O çocukta farklı bir şeyler var."
Changbin arkadaşının böyle konularda yanılmadığını bildiği için merakla sordu.
"Ne olabilir ki?"
"Yirmi dört cesedin üzerinde hiçbir iz bırakmayan birinin bunda da bırakmayacağını az çok tahmin edebilir. Ama o bazen katili bulma konusunda Seungmin'den daha istekli görünüyor. Geçen cesetleri tekrar incelemeye aldığınızı duydum. Sence de fazla garip değil mi?"
Changbin düşünürken mırıldandı.
"Bana da o gün öyle gelmişti. Birlikte inceledik ve Felix aklının alamayacağı her detaya baktı. Yine de bir şey bulamadı."
Hyunjin'in yüzünde gülüş belirirken konuştu.
"Ben asla yanılmam."
-
"Seungmin sakin olur musun artık."
Seungmin sinirle odada tur atarken yüksek sesiyle konuştu.
"Nasıl sakin olayım. Şu boynuma bak. İz bırakmış şerefsiz."
Felix gülmemek için kendini zor tutarken sordu.
"Sen bu çocuğu tanımadığından emin misin?"
Seungmin sinirle elini saçlarından geçirirken konuştu.
"Evet Felix eminim. Böyle bir aptalı görüp de unutur muyum sanıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is the killer? | hyunmin
FanfictionUzunca bir süredir aradığı katilden tek bir iz bile bulamayan Kim Seungmin çıldırmanın eşiğine gelmişken ünlü bir dedektif olan Hwang Hyunjin'den yardım istemeye karar verir. Görevi kabul edecek olan Hwang Hyunjin'le birlikte katili bulabilecekler m...