#5: trip atıyorsun
Seungmin masasında dünkü cinayetin kim olduğunu bulmalarını beklerken bir yandan da önceki dosyalara bakıyordu.
Bıkkınlıkla oflarken sinirle dosyaları fırlattı.
Bakmaya devam ettikçe akıl sağlığının bozulduğunu düşünüyordu.
Sinirle yerinden kalkarak başka davaların olduğu büyükçe dolaba ilerledi.
Belki başka bir dava ile ilgilenirse hem dikkati dağılır hem de kendini toparlayabilirdi.
Dosyalar arasında hangisini seçeceğini düşünürken bir tanesini görmesiyle yüzünde bir gülüş oluştu.
Bu cinayeti incelemeyi severdi.
Kalçasını dolaba yaslarken dosyayı incelemeye başladı.
Bir müddet sonra kapının açılmasıyla göz ucuyla kimin geldiğine bakmış, Hyunjin olduğunu gördüğünde gözlerini devirerek tekrar dosyasına dönmüştü.
"Günaydın biricik ortağım~"
Dünkü haline nazaran duyduğu sevimli olmaya çalışan sesle tepki vermedi Seungmin.
Tanışalı birkaç gün olsa da şimdiden hoşlanmamıştı bu çocuktan.
Seungmin kabul etmek istemese de Hyunjin'in ona söylediklerini kafasına takarak saatlerce düşünmüştü.
Kendisi bu davaya hayatını vermişken birkaç günlük birinin gelip kendine ahkam kesmesi gururuna dokunmuştu.
Selamını karşılıksız bırakarak dosya ile ilgilendiğinde Hyunjin ceketini çıkarırken Seungmin'i izledi.
"Pekala, yeni bir gelişme var mı?"
Seungmin susmak bilmeyen ortağına içinden lanet ederken tekrar ifadesizce dosyayı incelemeye devam etti.
Bugün onunla uğraşmak istemiyordu, bu yüzden onu ne kadar görmezden gelirse o kadar iyiydi.
Hyunjin sinirlenmeye başladığını hissederken masaya oturdu ve Seungmin'i izlemeye devam etti.
Birkaç dakika sonra Seungmin bunu fark ettiğinde rahatsız olarak dolaba sol omzunu yaslarken ona ters döndü.
"Arkanı dönmek daha kötü değil mi Seungmin?"
Seungmin'in sinirle dudaklarını aralarken tekrar kapattı. Muhatap olmayacaktı.
Hyunjin'den bir kahkaha duyulurken içinin titrediğini hissetti.
"Trip mi atıyorsun?"
Hyunjin kendi kendine gülmeye devam ederken Seungmin onun suratına yumruğunu geçirse ne olur, diye düşünüyordu.
Ardından kendini sakinleştirerek tekrar kalçasını dolaba yasladı.
"Kimsin ki sana trip atacağım? Sadece sikik sesin dosyayı incelememe engel oluyor. Şimdi kapa çeneni ve bir işe başla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is the killer? | hyunmin
FanfictionUzunca bir süredir aradığı katilden tek bir iz bile bulamayan Kim Seungmin çıldırmanın eşiğine gelmişken ünlü bir dedektif olan Hwang Hyunjin'den yardım istemeye karar verir. Görevi kabul edecek olan Hwang Hyunjin'le birlikte katili bulabilecekler m...