4

371 82 243
                                    

4: hepsi senin suçun

4: hepsi senin suçun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey Seungmin. O dosyadan başını kaldıracak mısın artık?"

Hyunjin bıkkınlıkla oflarken Seungmin göz devirerek Hyunjin'e döndü.

"Bu benim işim Hwang. Ayrıca biz seninle ortak olduk? Neden hiçbir şey yapmadan orada oturup beni izliyorsun?"

Bu sefer göz deviren Hyunjin olmuştu. Ayağa kalkarak konuştu.

"Ben sana çalışma demiyorum. Ama aynı dosyayı saatlerdir inceliyorsun. Ben çoktan baktım ona ve ele alınacak hiçbir şey yok."

Seungmin elindeki dosyayı sıkarken sinirle konuştu.

"Gözden kaçırdığımız bir şeyler olmalı. Bugün sen kendin de söyledin. Bir vakada en azından bir ipucu olur. Ama biz yirmi dört bedende bir tane bile bulamıyoruz."

Hyunjin hiçbir şey demeden alayla sırıtmaya devam ettiğinde Seungmin'in sinirleri daha da yükseliyordu.

Hyunjin bunu fark etmiş olacak ki Seungmin'in yanına oturmuş ve konuşmaya başlamıştı.

"Sanırım katil senin seviyenin çok üstünde hmm?"

"Aynı zamanda senin de."

Hyunjin kaşlarını çatarak sordu.

"Ne demek istiyorsun?"

Hyunjin'i sinirlendirdiğini fark eden Seungmin bu sefer gülme sırasının kendinde olduğunu düşünürken elini Hyunjin'in bacağına koyarak hafifçe sıktı.

"Unuttun mu? Biz ortağız. Bu sadece benim davam değil. Artık seninde davan. Bu demek oluyor ki.."

Bacağındaki elini üstünden sürterek çektiğinde, Hyunjin'in yutkunduğunu fark etmesiyle gülüşü büyüdü.

"..ben kaybedersem sen de kaybedersin Hwang. Bu yüzden elini çabuk tut ve bir işe yaramaya başla artık."

Hyunjin'in sinirden dişlerini sıktığı için kasılan çenesine baktı Seungmin. Bu rekabet hoşuna gitmişti.

Hyunjin hiçbir şey demeden öylece baktığında birbirlerine kenetli gözleri kapının çalmasıyla ayrıldı.

Taehyun içeri girip çekingence dosyayı Seungmin'e uzattı.

Seungmin'in gözleri büyürken korkarak sordu.

"Bu neyin dosyası?"

"Efendim, şey.."

"Katilin sana gönderdiği yeni kurbanın."

Hyunjin soğuk sesiyle Seungmin'in donuklaşan yüzüne baktı.

"Bu ayın beşincisi bu."

Seungmin sesini titretmemeye çalışarak konuştuğunda Hyunjin ayaklandı.

Who is the killer? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin