#8: ev adresi
"Adı Chae Won-bin. 8 yaşında bir kız çocuğu. Sabah saat 8-9 civarı Yeonjun işe gelirken binanın yanında ceseti bulmuş. Felix ve Changbin az sonra otopsiye götürecek ve ipuçlarını arayıp tecavüz olup olmadığına bakacak."
Taehyun odaya geldiğinde Hyunjin ve Seungmin'i buraya getirmişti.
Seungmin önünde bedeni olan kız çocuğunu gördüğünden beri konuşmamıştı. Bu zamana kadar birçok vakaya girişmişti ama ilk defa masum ve bu kadar küçük bir bedeni bu masada görüyordu.
Hyunjin'de genelde hep sessiz kalmış ve verilen bilgilere göre ortaya mantıklı bir şeyler çıkartmaya çalışmıştı. Sinirleri gerilirken sertçe sordu. "Üstünde bir not var mıydı?"
Seungmin duyduğu ile yere eğik başını hızlıca kaldırdı. Kız çocuğu eğer kendi yüzünden öldürülmüşse buna dayanamazdı. Katilin başka biri olmasını ve üstünde not olmamasını diledi.
Felix Seungmin'in içten içe kötü bir durumda olduğunu bildiği için soğukkanlı olmaya çalışıyordu. Arkadaşına destek vermeliydi. Onun aksine Changbin dolu gözleriyle Hyunjin'in yanına gitti.
"Daha çok küçük H-hyunjin." Sesi titreyerek konuştuğunda Hyunjin arkadaşına bir sarılma verdi. "Bunu yapanı bulacağıma söz veriyorum tamam mı?" Changbin'e sarılı kollarını çekmeden bakışlarını birleştirdi. "Burada sana da büyük bir rol düşüyor. Felix'le birlikte cesedi iyice incelemeni istiyorum."
Changbin gözündeki yaşları silerken onu onaylamış ve Felix'in yanına gitmişti. "Onlara ne zaman notu vereceksin?" Changbin sorduğunda Felix gerginlikle elini saçlarından geçirdi. "Seungmin yıkılacak."
Felix'in derdi ceset veya diğer kurbanlar değildi. O zaten hayatında yeterince ölü beden görmüştü. Ona göre bu hayatın acımasız oyunlarından sadece bir tanesiydi. Bazı hayatların kaderinin yazılması için birilerinin kurban gitmesi gerekirdi. O sadece Seungmin'i umursuyor ve ona göre hareket ediyordu. Önceden yaptığı hatanın Seungmin'i bu kadar etkileyeceğini bilse o zaman bundan da vazgeçerdi. Ama bilememişti.
Cebindeki notu titreyen elleriyle çıkarıp elinde tuttu. "Katilin notu." Seungmin'in gözünden bir yaş düşerken Hyunjin katilin Seungmin'in takıntılı katili olmasıyla daha da sinirlenmişti.
"Senin psikopat katilin ne zamandan beri çocuklara saldırıyor?" Seungmin'e doğru bağırdığında Seungmin irkilerek Hyunjin'e baktı. Diyecek hiçbir şeyi yoktu.
Hyunjin Seungmin'in yanına ilerlemiş ve omuzlarından tutarak sertçe sarsmıştı. "Neden hiçbir şey demiyorsun? Şu bedene bak Seungmin. Sana söylemiştim, bu katil asla durmayacak. Bu bedenle birlikte 27 oldu Seungmin. Senin yüzünden tam 27 hayat söndü. Hala hiçbir şey yapmıyorsun."
Felix sinirle Hyunjin'in yanına ilerleyip onu Seungmin'den ayırdı. "Buraya seni yardım etmen için çağırdım. Seungmin'i suçlayıp onu daha da kötü hissettir diye değil. Ne hakla ona bağırırsın? Bu kadar iyi biliyorsan kendin bulsana o zaman." Artık Felix'te bağırıyordu. Bu sırada Seungmin dış dünyayı duymuyor gibiydi. Bu olanlar onun için fazla ağırdı. Kendine hep çok güvenirdi, bu meslek için çok çalışmış ve birçok kitap okumuştu. Ama bu olanlar onu aşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is the killer? | hyunmin
FanfictionUzunca bir süredir aradığı katilden tek bir iz bile bulamayan Kim Seungmin çıldırmanın eşiğine gelmişken ünlü bir dedektif olan Hwang Hyunjin'den yardım istemeye karar verir. Görevi kabul edecek olan Hwang Hyunjin'le birlikte katili bulabilecekler m...