3

397 87 383
                                    

3: sen akıllı birisin

Seungmin cesedin yanından sinirle çıkarak söylenirken Felix peşinden ilerliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seungmin cesedin yanından sinirle çıkarak söylenirken Felix peşinden ilerliyordu.

"Hepsi senin yüzünden. İşte bu yüzden ortak istemiyorum. Kendi işimi yapabilirdim ben. Ne gerek vardı bu aptala."

"Seungmin bir dinle. Ben bu adamı araştırdım da ve cidden işinde iyi bir dedektif."

Seungmin hızlı adımlarını durdurarak Felix'e baktı.

"Ne yani ben iyi değil miyim?"

Felix sabır dilenirken gülümseyerek konuştu. "Saçmalama güzelim sen de öylesin. Gereksiz alınganlık yapma. Hem o ne dedi? Kendi de ipucu bulamadı. Ama ikiniz birlikte bulacaksınız."

"Farkında mısın bilmiyorum ama az önce resmen bana meydan okudu Felix."

"Bence bunu seni kışkırtmak için yaptı. Güzel bir yöntem-"

Seungmin'in sinirli ifadesiyle sözlerini yarıda kesmek zorunda kaldı Felix.

Seungmin hiçbir şey demeden odasına girdiğinde masasında dosyalara bakan Taehyun ile kaşlarını çattı.

Taehyun elindeki dosyayı bırakırken gülümseyerek konuştu.

"Daha sonra beklememeniz için erkenden dosyanızı bıraktım efendim."

Seungmin Taehyun'u karşılıksız bırakırken, Taehyun boğazını temizleyerek tekrar konuştu.

"Başka bir isteğiniz yoksa çıkıyorum efendim."

Seungmin onu başıyla onaylandıktan sonra odadan çıktı.

Çıkar çıkmaz Felix Seungmin'in yanına ilerledi.

"Seungmin bu kadar olumsuz olma. Hem bir bakıma sen de ona meydan okudun."

"Anlamıyorsun Felix. Ben iki yıldır bu katili bulmak için nelerle uğraşıyorum. Benimle çocuk gibi oynarken zaten sakin kalmakta zorlanıyorum. Bu siktiğimin salağı da gelmiş emeklerimle dalga geçiyor. Sanki kendisi çok iyi bir iş becermiş gibi."

Felix Seungmin'in titreyen ellerini fark ettiğinde ellerini avuçları içerisine aldı.

"Seni anlıyorum güzelim. En azından bir süre dayan sonrasında gidecek zaten. Ama ben de garipsedim. Durduk yere senle alaylı bir tonda konuşmaya başladı."

"İşte bu yüzden sinir oldum zaten. Durduk yere geldi yanıma mal mal konuştu keşke bir tane geçirseydim suratına."

Felix bu hallerine gülerken tekrar konuştu.

"Daha önce birçok davada ortak vaka aldın. Belki de onlardan biridir hmm? Kendini senle rakip olarak görüyor olabilir."

Seungmin önündeki dosyayı fark ederek onunla uğraşmaya başlarken Felix üzgünce bir süre Seungmin'i izlemiş, ardından işe yarayamamanın verdiği sinirle otopsiye gitmeye karar vermişti.

Who is the killer? | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin