"Onlar üstlerine düşen görevi yerine getirdi. Sıra sende bunu biliyorsun."
Jake, okul çıkışı geldikleri minik kafede Jay ile birlikteydi. Oğlanın yapması gereken oldukça ağır bir görev vardı.
"İyi de, kime güveneceğimi bilmiyorum ki Jake. Wonyoung ile garip bir ilişkimiz vardı. Benim sevgim ikimize de yeter sanmıştım. Fakat o Jungwon'a aşık oldu. Biliyorum Jungwon'un hiçbir suçu yoktu ama sürekli ondan sinirimi çıkardım." Jay bıkkınlık ile kafasını eğdi.
Jake, oğlanın sırtını sıvazladı. "Sana yardım etmek için buradayım merak etme. Bugün soyunma odasında dolanıyordum. Jungwon'un dolabında onun günlüğünü buldum. Biraz okuma şansım oldu ve seni ilgilendiren kısımları yırttım."
Jay kafasını kaldırıp ümit dolu gözlerini oğlana dikti. Jake ise çantasından birkaç sayfa çıkarıp ona uzattı. "Al, bu kısımları okursan doğru olanın ne olduğunu anlayacağını düşünüyorum."
Oğlan ona uzatılan kağıt parçalarını aldı ve gülümseyerek Jake'e sarıldı. "Teşekkür ederim. Beni bir katil olarak görmediğin için."
-----------
Jay eve geldiğinde, artık onun evinde kalan Sunoo ve Sunghoon'a kısa bir selam verdi. İkili mutfakta kek(?) yapmaya çalışıyordu. "Oraları kirletmeyin, ben odama çıkıyorum!"
Oğlan hızlı adımlarla merdivenlerden çıkıp odasına girdi.
"Neden yeni ergenliğe girmiş gibi davranıyor?" Sunghoon, Sunoo'nun sorusuna karşı omuz silkti.
"Bilmem, eskiden de böyleydi bu."
Jay hemen çantasını açıp Jake'in ona verdiği günlük sayfalarını çıkardı. Yere oturup okumaya başladı.
Selam günlük. Yine ben.
Bugün Jay hyungun evine gittim fakat kavga ettik.
Bana sürekli Wonyoung'u ondan çaldığımı söyledi.
Tüm hafta sınavlara çalışmıştım. Ona her kim ne dediyse yalandı. Ama bana değil garip kız arkadaşına inandı.
Ona kendimi nasıl affetireceğim günlük?Diğer Sayfa
Dün, Jay hyung çok sarhoştu ve bana saldırdı. Benim yüzümden Heeseung hyung yaralandı. Bugün ona ziyarete gittim ama iyi değildi.
Ona kendimi nasıl affetireceğim günlük?Jay, göz yaşının kağıda düşmesiyle okumayı bıraktı. En başında Wonyoung'un ona Jungwon'un kendisine aşık olduğunu söylemesi yalan mıydı? Jungwon'un gerçekten kız arkadaşıyla bir alakası yok muydu?
Oğlan düşüncelerini bir kenara atıp hızlıca ayağa kalktı. Merdivenlerden inip dışarı çıktı.
"Cidden. Ergenin. Teki."
Sunghoon, sevgilisinin kek harcını hazırlarken mırıldandığı şeyle kahkaha atmaya başladı.
------------
"Jay? Neden geleceğini haber etmedin?"
"Dışarda konuşabilir miyiz?"
Genç kız, üstüne bir hırka geçirip evin kapısını kapattı. Apartman binasının dışına çıktıklarında Jay söze girdi.
"Bana yalan mı söyledin?"
"Ne! Ne yalanından bahsediyorsun?"
"Jungwon'un sana aşık olduğundan bahsederken yalan mı söylüyordun?"
Kız başını eğdi. Diyecek pek bir sözü yoktu. "Evet, çünkü..."
Oğlan, genç kızın sözünü kesti. "Çünkü ilişkimizi ayakta tutan benim sevgimdi. Her şey tek taraflı olunca benden ayrılmak istedin. Bunun içinde en yakın arkadaşımı kullandın."
"Jay-"
"Sus! Eğer bunu yapmasaydın şuan en yakın arkadaşımı kaybetmemiş olurdum."
--------------
Ertesi sabah Niki okul kafeteryasında,
Jake, Sunoo, Sunghoon ve Heeseung dörtlüsüne doğru koşuyordu."Başardım!"
Dört oğlan başını kaldırıp sarışın oğlana baktılar. "Neyi?" diye sordu Sunoo.
"Sizin ardınızdan korkumu yendim Sunoo. Bakın sınıf sonuncusu oldum. Babam bunu öğrenince mesaj attı. Eve gidersem beni dayak manyağı yapacak büyük ihtimalle. Ama sonuç olarak başardım!"
Masanın sandalyelerinden birini çekip oturan Jay, tüm dikkatleri üstüne topladı. "Bunu demek her ne kadar yardım kuruluşu gibi hissettirse de bende kalabilirsin."
"Vay be Jay. Dün ergen gibi davransan da büyümüşsün be."
Sunghoon'un dediği şeyle Heeseung kaşını çattı. "Ergen mi?"
Sunoo elini havada sallayarak "Uzun hikaye." dedi.
"Ayrıca bende başardım. Dün gece Jake sayesinde Wonyoung'dan ayrıldım. Artık bir korkum yok."
"Jake sayesinde mi?" Niki'nin sorusuyla birlikte Jake, sanki Sunoo'yu taklit ediyormuş gibi elini salladı. "Uzun hikaye."
Altı genç başarıya yaklaşmanın vermiş olduğu rahatlama ile gülümsediler. Belkide uzun süre sonra ilk defa bu kadar mutlu hissediyorlardı.
--------------
•|İki hafta önce sağlık durumlarım yüzünden şehir dışına çıkmıştım, şimdi ise geri dönüyorum. Birkaç gün ortalıkta yokum bu yüzden kısa ve hoş bir bölüm yayınladım. Döner dönmez yeni bölümü yayınlayacağım. Beklemede kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be sacrificed | enhypen
Fiksi PenggemarJake, birkaç aydır kayıp olan eski dostu Jungwon'un telefonunu bulur.