Πήγε και όλας έντεκα το βράδυ. Όπως κάθε φορά έφευγα τελευταία από την εταιρία. Είχα πολλές εκρεμμότητες να κάνω. Το να είσαι βοηθός δεν είναι κάτι απλό. Την ώρα που έσβηναν τα φώτα,χτυπαει το κινητό μου,βλέπω κλήση απο την Katerina.Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου την ώρα που το είδα.''Παρακαλώ''; λέω με ένα πειραχτικό τόνο στην φωνή μου. ''Ποιόν παρακαλάς μωρή; Σε έχασα θέλω να σε δώ.Θα βγούμε σε μία ώρα για ποτό στο Elegance να είσαι έτοιμη θα περάσει να σε πάρει με το αμάξι ο Adam.Δεν σηκώνω κουβέντα μωρό μου,σημερα θα τα τσούξουμε.'' .. ''Η γνωστή Κaterina,θα με αφήσεις να μιλήσω καθόλου;'' ''Επειδη ξέρω οτί θα αρνηθείς δεν σε ρωτάω μωρό.'' Μόλις ανοίγουν οι πόρτες και βρίσκομαι στην έξοδο της εταιρίας ρίχνω μια ματια γύρω μου και τότε τις λέω''Μπορω να σου πω εσένα όχι; '' Ακουγα την Katerina να φωνάζει μέσα απο το τηλεφώνου'' τα λέμε σε μια ώρα μωρό μου'' κοίταζα την οθόνη του κινητού και σχηματίστικε στο προσωπό μου ένα χαμόγελο. Το σπίτι μου ευτυχώς βρισκόταν λίγα τετράγωνα πιο κάτω απτην εταιρία . Είμαι πολύ τυχερή που έμενα στο κέντρο της πόλης σκεφτόμουν. Έβαλα τα ακουστικά και προχωρούσα ακούγοντας το αγαπημένο τραγούδι μου ''Crazy in love'' της Beyonce.Με την μουσική ξεχνιόμουν δεν καταλάβαινα πότε περνούσε το κάθε λεπτό. Η πόλη το βράδυ είναι πανέμορφη. Nέα Υόρκη έλεγα από μέσα μου σαγαπώ. Καθώς ήμουν αφιρημένη στις σκέψεις μου βρέθηκα πάνω σε ένα αυτοκίνητο ευτυχώς για καλή μου τύχη χτύπησα μόνο τον αγκώνα μου ίσα ίσα απο το πέσιμο Ήταν ένα μεγάλο μαύρο Audi και μόλις περίμενα να βγει ο οδηγός να με βοηθήσει εστώ και για αυτό το μικρό ατύχημα σηκώθηκα νευριασμένη και πλησίασα το φημέ τζάμι και χτυπούσα όλο νεύρα στον οδηγό να κατέβει να απολογηθεί.''Καλα ρε γελειε,ούτε ένα συγγνώμη να ζητήσεις; αν σκότωνες άνθρωπο ούτε καν στον κόπο δεν θα έμπαινες να βοηθήσεις; '' Και η μόνη απάντηση που πήρα ήταν το τζάμι να κατέβει ελάχιστα εκατοστά πιο κάτω ίσα ίσα να μπορώ να διακρίνω αυτά τα πράσινα μάτια που ρίχτηκαν με τόση δύναμη πάνω μου ,ένιωσα όλο μου το κορμί να πέρνει φωτιά και ένα ρίγος να περνάει μέσα απο το στήθος μου. Τι παράξενο συναίσθημα ήταν αυτό που με κυρίευσε εκείνη την στιγμή ; Δεν μπορούσα καλά να διακρίνω το προσωπό του αλλά τα μάτια του ,το βλέμμα του , αρκουσε.. ''Από την στιγμή που είσαι ζωντανή τζάμπα το συζητάμε νομίζω;'' μίλησε με επιθετικό τόνο ο άντρας πίσω απο το φημέ τζάμι. Η φωνή του ήταν αρκετά βραχνη ,δυνατή σου έβγαζε ένα συναίσθημα οτι αυτός ειναι ο μεγαλύτερος απο όλους έχει την δύναμη να ασκεί εξουσία πάνω σου με όλους τους τρόπους.''Θα ηταν πολυ ευγενικό εκ μέρους σας να ρωτήσετε έστω ένα αν είμαι καλά αν χτύπησα πουθενά ;'' ρωτησα με αναστατωμενη και τρομαγμενη φωνή. Απάντηση δεν πήρα το τζάμι έκλεισε μέχρι τέρμα πάνω και άκουσα να παίρνει μπρός η μηχανή. ''Κόπανε'' φώναξα με θυμωμενη και αναστατωμενη φωνή. Σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν αυτό το συμβάν. Αυτόν το περίεργο και μυστηριώδη άντρα. Τα υπέροχα γοητευτικά και τρομαχτικα μάτια του. Γιατί δεν βγήκε να δεί έστω αν είμαι καλα; Γιατί τόσο απότομος και νευρικός; Σαν πολύ σοβαρά δεν το πήρα; Αφού είμαι καλά και δεν έπαθα τίποτα. Να πάει στα κομμάτια αυτός και το ωραίο αμάξι του.Μόλις έφτασα στην είσοδο του σπιτιόυ μου ξεκλείδωσα γρήγορα την πόρτα ,ανέβηκα την σκάλα και έτρεξα γρήγορα να ετοιμαστώ . Με καθηστέρησε αυτός ο ηλίθιος έλεγα από μέσα μου.Έκανα ένα ντουζ γρήγορα έφτιαξα τα καστανά μαλλιά μου σε μπούκλες και τόνισα λίγο με γκρί σκιά τα μαύρα μάτια μου έβαλα ένα απαλό κραγιόν και φόρεσα ένα διακριτικά ωραίο μαύρο φόρεμα με τα ψηλά μποτάκια μου. Και όλας δώδεκα. Άκουσα την κόρνα απτό αυτοκίνητο του Adam.Κατέβηκα με βήμα περίφανο τις σκάλες βγήκε έξω απτο αμάξι και με κοίταζε με θαυμασμό. Με πλησιασε και αφου βρηκε τις λέξεις του μου είπε ''Εισαι πανέμορφη Izabella,δεν έχω λόγια πραγματικά'' με κοιταζε με στόμα ανοιχτό απο πάνω μέχρι κάτω. ''Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Adam αν και θα έλεγα οτι υπερβάλεις.'' είπα γεμάτο ντροπή. ''Πάμε γιατί μας περιμένουν και έτσι οπώς το βλέπω αν καθόμαστε και μιλάμε για το πόσο όμορφη είσαι μας βλέπω να την βγάζουμε εδώ απόψε'' ειπε και μου εριξε ενα βλέμμα γεμάτο γοητεία. ''Όπως επιθυμητε είπα'' γεμάτο διασκέδαση.
YOU ARE READING
Το κόκκινο του πάθους
RomanceTo μόνο που θυμάμαι είναι το παθιασμένο φιλί του και το κόκκινο κρασί που άφηνε στα χείλια μου η γεύση του. Δεν πίστευα στην αγάπη και στον έρωτα μέχρι που τον γνώρισα προσπάθησα να αντισταθώ ,να κρατηθώ μακρυά του. Δεν μπορούσα.Ήμουν ερωτευμένη μαζ...