Διακριτικά με την άκρη του χεριού μου άρχισα να τσιμπάω με μανία τα δάχτυλα του χεριού μου. Έπεσε το βλέμμα του στο χέρι μου και ένιωσα να αλλάζει όλο το χρώμα του προσώπου μου,αυτός χαμογέλασε με τόση ικανοποίηση. Το θέαμα που αντίκρισα ήταν απερίγραπτο. Βρισκόμασταν πάνω σε μια διακοσμημένη άσπρη γέφυρα και στην απέναντι μεριά τις γέφυρας έβλεπες έναν μεγάλο κήπο περιποιημένο με διάφορα δέντρα σε σχήματα οπού πάνω τους είχαν λαμπάκια υπήρχε ένα μικρό συντριβάνι και διάφορα κεράκια που σχημάτιζαν ένα μονοπάτι. Μου έκανε νεύμα να του δώσω το χέρι μου και χωρίς δεύτερη σκέψη ακούμπησα το χέρι μου πάνω του. Ένιωσα τα ζεστά του δάχτυλα να ακουμπάνε τα δικά μου και η χαρά που ένιωθα εκείνη την ώρα δεν περιγραφόταν. Προχωρήσαμε το μονοπάτι χέρι χέρι αφού παρακολουθούσα με έκπληξη αυτόν τον πανέμορφο κήπο βρεθήκαμε κάτω από κάτι σκάλες. Λίγο πριν φτάσουμε στην κορυφή ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει τόσο δυνατά και παρακαλούσα να μην έχει ιδρώσει το χέρι μου. Μόλις ανεβήκαμε μέχρι πάνω προχωρήσαμε όλο ευθεία και βρεθήκαμε σε ένα πέτρινο τοίχο που ήταν καλυμμένο με φυτά. Έβγαλε ένα κλειδί που ήταν κρυμμένο πίσω από μια γλάστρα και άνοιξε μια πόρτα. Μου άνοιξε την πόρτα και μου σήκωσε το χέρι έτσι ώστε να περάσω πρώτη. Άνοιξα το βήμα μου όσο πιο διακριτικά μπορούσα και πέρασα μέσα από την πόρτα. ''Θεέ μου'' είπα . Μου ξανά έπιασε το χέρι. '' Είναι πανέμορφα Chris'' δεν μπορούσα να βρω τα λόγια μου. Υπήρχε στο βάθος ένα τραπέζι με διάφορα κεράκια και δυο άδεια πιάτα. Βρισκόταν δίπλα από μια μεγάλη λίμνη οπού υπήρχαν κρυφοί φωτισμοί μέσα και τα νερά φαινόντουσαν τόσο καθαρά. Ακουγόταν μουσική μέσα από ένα σπιτάκι που υπήρχε δίπλα και είχες την ευκαιρία να μπορείς να κοιτάς όλο τον ουρανό που υπήρχαν διάφορα αστέρια. Πλησιάσαμε στο τραπέζι, μου τράβηξε την καρέκλα και εγώ υπερβολικά γοητευμένη από όλα αυτά τον κοίταζα για λίγα δευτερόλεπτα και έκατσα. '' Επιστρέφω σε ένα λεπτό.'' έφυγε προς το σπιτάκι. Καθόμουν και κοίταζα όλα αυτά τα υπέροχα που υπήρχαν γύρω μου. Τα κεράκια ,τα φώτα , η λίμνη. Το τέλειο ραντεβού με τον τέλειο άντρα. Τον είδα να έρχεται κρατώντας δύο πιάτα με ένα μπουκάλι κρασί. '' Με συγχωρείς που πρέπει να τα μεταφέρνω μόνος μου απλά σκέφτηκα πως δεν θα ήταν τόσο άνετο αν ερχόντουσαν και οι μάγειρες και σερβιτόροι μου σήμερα για αυτό πήρα το θάρρος και να μαγειρέψω μόνος μου και να μας σερβίρω.'' με κοίταζε χαρούμενος. ''Σερβιτόροι μάγειρες; Κυκλοφορώ με έναν πλούσιο ; '' χαμογελούσα . '' Δεν γνωρίζεις τίποτα ακόμα για μένα Izabella'' έβαζε κρασί στο ποτήρι μου. '' Όλες έτσι τις κάνεις; '' . ''Τι εννοείς τις κάνω; '' με κοίταξε και σταμάτησε απότομα το μπουκάλι οπού γέμιζε το ποτήρι. '' Μπουκάρεις αργά μες την νύχτα σπίτι τους δεν της ρωτάς καν αν θέλουν να βγουν ραντεβού μαζί σου ,εμφανίζεσαι με κόκκινα τριαντάφυλλα και αυτό το sexy ντύσιμο σου.
YOU ARE READING
Το κόκκινο του πάθους
RomanceTo μόνο που θυμάμαι είναι το παθιασμένο φιλί του και το κόκκινο κρασί που άφηνε στα χείλια μου η γεύση του. Δεν πίστευα στην αγάπη και στον έρωτα μέχρι που τον γνώρισα προσπάθησα να αντισταθώ ,να κρατηθώ μακρυά του. Δεν μπορούσα.Ήμουν ερωτευμένη μαζ...