Part 15

1.4K 109 19
                                    

''Τι σκέφτεσαι ; '' με κοίταζε μέσα στα μάτια μου.

'' Τίποτα το ιδιαίτερο'' κατέβασα το κεφάλι μου χαμηλά.

''Ιzabella .. '' το χρώμα της φωνής του άλλαξε .

Σήκωσα τα μάτια μου και τα βλέμματα μας συναντήθηκαν και μείναμε να κοιταζόμαστε για δευτερόλεπτα.

Σηκώθηκε και έκατσε στην άκρη του τραπεζιού ακριβώς μπροστά μου.

'' Είσαι πανέμορφη.Θα μπορούσα να καθόμουν όλο το βράδυ να σε κοιτάζω και να μην πω τίποτα. Απλά αυτό μόνο. Αυτήν την εικόνα να έχω μπροστά μου.'' Σήκωσε τα άκρα των δαχτύλων μου και κατέληξαν πάνω σε μια τούφα που είχε πέσει μπροστά στα μάτια μου. Ακούμπησε το μάγουλο μου και ένιωθα όλο το κορμί να έχει αναστατωθεί.

Έμεινα να τον κοιτάζω και αυτός αυτό έκανε . Κοιταζόμασταν και ναι το ένιωθα πως τον ήθελα.

''Δεν ξές τι ακριβώς σκέφτομαι αυτήν την στιγμή Izabella..Τι ακριβώς θέλω να σου κάνω εδώ και τώρα.''

Ένιωσα τον λαιμό μου να στεγνώνει και τα πόδια μου να τρέμουν.

''Ηρέμησε Izabella βαθιές ανάσες.'' έλεγα από μέσα μου.

Σηκώθηκε από το τραπέζι και ήρθε πίσω από την καρέκλα μου και μετακίνησε τα μαλλιά μου από την μια πλευρά και άρχισε να μυρίζει το δέρμα μου.

''Μυρίζει υπέροχα.'' και ένιωθα την ανάσα του να ακουμπάει σε όλο μου τον λαιμό.

Άρχιζε να φιλάει τον λαιμό μου και ένιωσα ένα ρίγος να διαπερνάει όλο μου το κορμί. Προσπαθούσα να βγάζω μικρές κραυγές αν και ήθελα να ουρλιάξω από την διέγερση. Έπαιζε με την γλώσσα του στο αυτί μου και φιλούσε όλο μου τον λαιμό. Με μια απότομη κίνηση με σήκωσε και βρέθηκα πάνω στο τραπέζι με τα πόδια ανοιχτά και αυτός να με κρατάει πάνω στο στήθος του και ήμασταν σε απόσταση αναπνοής. Με το ζόρι ανέπνεα,η καρδιά μου χτυπούσε τόσο γρήγορα.

Και τότε τα χείλια μας ακούμπησαν. Με φιλούσε με τόσο πάθος και με ακουμπούσε πάνω στο στήθος του και με πίεζε πάνω του. Και αφού πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα τραβήχτηκε απότομα προς τα πίσω.

'' Είσαι καλά Chris ; '' τον ρώτησα τρομαγμένη.

''Νομίζω πως είναι ώρα να φεύγουμε..'' είπε απότομα.

Έμεινα να τον κοιτάζω τόσο θυμωμένα και το μόνο που ήθελα ήταν να φύγω εκείνη την στιγμή .

''Που είναι ο δρόμος; '' φώναξα θυμωμένη.

''Θα σε πάω εγώ.''

Το κόκκινο του πάθουςWhere stories live. Discover now