Part 10

1.3K 91 2
                                    

Chris Anderson. Ένα κύμα χαράς με πλημμύρισε μόλις κοίταζα το όνομα του πάνω στην κάρτα. '' Αχ Chris '' είπα από μέσα μου ελπίζωντας να μην ήταν κανεί μες το σπίτι και να με άκουγε μήπως το έλεγα δυνατά. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και έκλεισα τα μάτια μου και ευχόμουν να ήταν όνειρο αυτό που ζούσα η όχι.; Τα αισθηματά μου ήταν ανάμεικτα. Ήθελα να φωνάξω από την χαρά μου και από την άλλη φοβόμουν. Και καθώς έβλεπα τα μάτια μου να σιγοκλείνουν ένα όνομα προσπάθησα να τραυλίσω ''Chris'' . 

Τα χέρια μου πονάνε. Παντού σκοτάδι δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκομαι. Το κορμί μου έιναι τέρμα κρύο αυτό μπορώ να το διακρίνω από τα γυμνά πόδια μου που μπορώ να τα ενώσω. Είμαι ξαπλωμένη και νίωθω τα χέρια μου να είναι σφιχτά από κάτι σχοινιά .. Θα έχω πόση ώρα που παλέυω να λυθώ και τα έγδειρα άσχημα γιατί ο πόνος είναι ανυπόφορος. Δεν μπορώ να δώ τίποτα . Και όμως η μυρωδιά του μέρους μου είναι τόσο γνώριμη . Ένιωσα το κρύο πάπλωμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος του σωματός μου να με κάνει να ανατριχιάζω από την υπερβολική του χαμηλή θερμοκρασία. Είμαι γυμνή . Τώρα συνηδειτοποιώ γιατί κρυώνω. Δεν μπορώ να δώ τίποτα. Ο ήχος που είχε προκαλέσει στο στομάχι μου ήταν τόσο έντονος,φοβόμουν. Το συναίσθημα που κυριέυε εκείνη την ώρα ήταν φόβος. Άρχισαν ζεστά δάκρυα να τρέχουν απτά μάτια μου και όμως δεν ήμουν σε θέση να έκλαιγα. Βασικά δεν ήθελα κάν να κλάψω , ούτε ένιωθα οτί φοβόμουν. Τι συνέβαινε εκείνη την ώρα; Σαν κάποιος να με έλεγχε ολόκληρη και να πατούσε ένα κουμπί και να διάλεγε το πως θα με κάνει να νιώσω η να αντιδράσω. Και όμως έκλαιγα με λυγμούς.Πρώτη φορά στην ζωή μου έκλαιγα έτσι.Ποτάμια έτρεχαν απτα μάτια μου. Όσο πάλευα να σταματήσω αυτό γινόταν όλο και πιο έντονο. Η προσπάθεια ήταν μάταιη. Τότε ήταν που άρχιζα πραγματικά να φοβάμαι και τότε άρχισα να κλάιω πραγματικα.  Κάποιος με έλεγχε η απλά τρελαινόμουν; '' Δέν είμαι τρελή'' σιγοψιθύρισα στον εαυτό μου. Το επανάλαβα για πάνω από δέκα φορές τουλάχιστον . Τα μάτια μου ήταν δεμένα αυτός ήταν ο λόγος που δεν μπορούσα να δώ . Το σφιχτό σχοινί γινόταν υπερβολικά ενοχλητικό. Και ξαφνκά ένιωσα ένα στόμα να με ακουμπάει πάνω στα δικά μου. Ανατρίχιασα ολόκληρη. Με ακούμπησε απαλά πάνω στα χείλια μου και ένιωσα το χέρι του να ακουμπάει τα δάχτυλα των χεριών μου ένα ένα και να κατεβάινει αργα αργά από την παλάμη του χεριού μου μέχρι στα πλευρά μου. Εξακολουθούσε να με φιλάει και άρχισε να γίνεται πιό έντονο το φιλί. Με έναν υπερβολικά ερεθιστικό τρόπο ένιωσα την γλώσσα του να ακουμπάει την δικιά μου και να παίζει με την γλώσσα μου που ένιωσα να ανατριχιάζω ολόκληρη . Το χέρι του που ήταν στα πλευρά μου κατέβηκε προς τον μηρό μου με έναν αργά βασανιστικό άγγιγμα ίσα ίσα που με ακουμπούσε με τα δαχτυλά του και τότε με έπιασε τόσο άγρια από τον δεξί μηρό μου που ένιωσα να παραλύω από αυτό το άγγιγμα.Η γλώσσα του πήγαινε όλο και πιο γρήγορα που άρχισα να ανταποδίδω με τον ρυθμό που πήγαινε. Ένιωσα το χέρι του και την γλώσσα να πηγαίνουν με τον ίδιο ρυθμό και το κορμί μου είχε πάρει ολόκληρο φωτιά . Ένιωσα ένα βάρος πάνω στο σώμα μου. Ο άντρας είχε ανέβει από πάνω μου και ένιωθα την επιθυμία να θέλω να με φιλάει παντόυ. Με έσφιγγε πάνω του και ένιωθα το πέος του να με ακουμπάει με τεράστια πίεση πάνω μου. Η ειδονή που ένιωθα εκείνη την στιγμή ήταν υπέροχη. Με ακουμπούσε σε κάθε σημείο του κορμιού μου και ανατρίχιαζα ολόκληρη. Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να δαγκώνει απαλά το δέρμα μου. Με την γλώσσα του να γλύφει το αυτί μου και να φυσάει μέσα του και μετά να κατεβαίνει στο στήθος μου και να πιπιλάει με τέτεια ευχαρίστιση τις σκληρές ρώγες μου. Άρχισα να βγάζω μικρές κραυγές απόλαυσης . Ήθελα να τσιρίξω. Ήταν ότι πιό ευχάριστω είχα νιώσει . Ένιωσα τα χέρια του να ξελύνουν τα μάτια μου και το μόνο που μπόρεσα να δώ εκεινη την στιγμή ήταν . Δύο καταπράσινα μάτια να με κοιτάνε.  Ήταν τόσο σκοτεινά και το μόνο που μπορούσα να δώ ήταν τα υπέροχα μάτια του. Μου έριξε ένα χαμόγελο και έφυγε προς το κάτω μέρος του σωματός μου και τότε έβγαλα μια κραυγή απόλαυσης και ασυνήδειτα φώναξα ''Aχ Chris'' .

Το κόκκινο του πάθουςWhere stories live. Discover now