Ξύπνησα το επόμενο πρωί γυμνή στο κρεβάτι μου. Έκανα μια κίνηση και άρχισα να ψάχνω στην δίπλα μεριά του κρεβατιού τον Chris αλλά δεν ήταν εκεί. Γυρνάω και βρίσκω ένα σημείωμα '' Σε ευχαριστώ για αυτήν την υπέροχη βραδιά.Θα επικοινωνήσω σύντομα μαζί σου.'' Αφού σκεφτόμουν κάθε λεπτομέρεια από χθες το βράδυ ο ήχος την πόρτας με επανέφερε στην πραγματικότητα . Βρήκα ένα μπουρνούζι και έτρεξα στην πόρτα και τότε είδα την Katerina,ένιωσα μια ανακούφιση να περνάει από όλο μου το κορμί που με το που την αντίκρυσα την τράβηξα μέσα έκλεισα απότομα την πόρτα και δεν σταματούσα να την αγκαλιάζω. '' Izabella κορίτσι μου τι έπαθες; Με ανησύχησες πολύ με το χθεσινό σου μήνυμα; Που χάθηκες; Ακόμα κοιμόσουν; '' Δεν είπα τίποτα και το μόνο που έκανα ήταν να συνεχίζω να την αγκαλιάζω. ''Για μισό λεπτό'' με τράβηξε από την αγκαλιά της. ''Κοίτα με λίγο στα μάτια'' μου είπε έκπληκτη. ''Ε όχι δεν γίνεται .''
''Τι έπαθες Katerina; ''
'' Γνώρισες κάποιον έτσι; '' με κοίταζε τρομαγμένη.
Που στο καλό το κατάλαβε αυτό δηλαδή.
''Δεν μιλάς Izabella; Οπότε είναι αλήθεια; Θεέ μου να ακουμπήσω κάτω.Δεν το πιστεύω . Γιατί είσαι γυμνή ; Izabella σοβαρά; ''
Με κοιτούσε με μάτια γουρλωμένα και τρομαγμένα.
''Εγώ είμαι Katerina ηρέμησε. Ναι όντως γνώρισα κάποιον και όντως γυμνή. '' ξεροκατάπια που δεν μπορούσα να καταλάβω αν έπρεπε να χαίρομαι που όντως γνώρισα κάποιον. Τότε είδα την Katerina που κοίταζε τα ανακατεμένα σεντόνια μου και άρχισε να τρέχει προς το κρεβάτι. ''Σε ευχαριστώ για αυτήν την υπέροχη βραδιά ; Ιzabella έχω μείνει άφωνη.Πες τα μου όλα.''
'' Δεν ξέρω και πολλά πράγματα για αυτόν..'' προσπαθούσα να κρύψω την ντροπή μου.
''Πήγες με κάποιον που δεν ξέρεις πολλά για αυτόν. Φίλη μου άρχισα να τον συμπαθώ ήδη . Πως τον λένε ; ''
Της έδειξα την κάρτα που μου έδωσε. ''Και εκείνα τα λουλούδια αυτός στα έδωσε; '' το πρόσωπο της έλαμπε.
'' Ναι αν και δεν ξέρω πολλά ούτε καν για την δουλειά του. Ξέρω ότι έχει διάφορες επιχειρίσης,είναι αρκετά μυστηριώδης.'' προσπαθούσα να δικαιολογήσω την χθεσινή μου πράξη αν και η Κaterina την έβλεπα να χαίρεται πολύ με αυτήν μου την πράξη.
'' Ο Adam δεν νομίζω να χαρεί και πολύ μόλις το μάθει.Λοιπόν θα βγούμε σήμερα να το γιορτάσουμε θα πω και τα παιδιά.''
'' Ε Katerina αν δεν σε πειράζει θα ήθελα να μην τους το πω ακόμα.''
''Φυσικά καλή μου ότι θες εσύ . Είμαι πολύ χαρούμενη για σένα. Πίστευα θα μείνεις γεροντοκόρη . '' το χαμόγελο της είχε φτάσει ως τα αυτιά .
YOU ARE READING
Το κόκκινο του πάθους
RomanceTo μόνο που θυμάμαι είναι το παθιασμένο φιλί του και το κόκκινο κρασί που άφηνε στα χείλια μου η γεύση του. Δεν πίστευα στην αγάπη και στον έρωτα μέχρι που τον γνώρισα προσπάθησα να αντισταθώ ,να κρατηθώ μακρυά του. Δεν μπορούσα.Ήμουν ερωτευμένη μαζ...