#1 screw loose

840 31 8
                                    

A zis că o trimite în Nebraska la verișoara Sofi ca să mai iasă la aer, să se liniștească. Speră că poate așa ar reveni cu picioarele pe pământ. E în depresie de patru săptămâni de când s-a certat cu Calum. Crede că ea e de vină și poate i-ar cere scuze, dar nu merg la aceeași școală și se tot evită prin oraș. Acum stă acasă, singură și tristă în timp ce el se distrează cu cea mai bună prietenă și iubitul ei. Mama "iubitoare" o duce la doctor și o îngroapă în medicamente, dar ea repetă că nu e bolnavă ci doar supărată. A vrut să se sinucidă apoi toți au făcut glume pe seama ei, fetița îndrăgostită de Calum.

Femeia tocmai a părăsit camera țipând ca deobicei. Ea nu vrea aer rece de pădure, își vrea doar prietenii înapoi. Era nervoasă, un sentiment nemaiîntalnit în ultima vreme. L-a strâns pe Motzard în brațe așa de tare că a plecat șchiopătând. Încăperea neaerisită era inundată de blană portocalie. Oare de ce are pisică? Nici nu poate să respire, e alergică la praf. Se repede la geam, lovește sita, o dă peste cap. Scutură mâinile și ia o gură sănătoasă de aer apoi își culcă capul pe brațe pe pervazul umed. Stropi calzi de ploaie i se înfig in față ca acele. Putea adormi, dar înjurăturile lui Michael ajung pana la urechile ei. Trei băieți înalți și binefacuți treceau strada făcând scandal. Doar își urmau drumul spre casă. La fel în fiecare zi, dar fără să mai ridice capul ca să vorbească cu ea și sa faca semne pentru care e certată de vecini după aceea. Roșcovanul întoarce capul și se intristează uitându-se la ea. Îi dă un cot lui Luke și îi fac amândoi cu mâna. Doar brunetul ei prieten nu se uită. Cufundă capul mai mult în jungla păroasă și sufocanta. Se gândește cum o ignoră și nu-i pasă că e tristă. Se agită așa mult că își mușcă buza și chiuie când îi dă sangele. Dă fuga la baie. Calcă pe nisipul împrăștiat de motan care ar trebui să fie in litieră. Pe oglindă zăceau amprentele ei de pastă de dinți și cremă. Dă robinetul la maxim la apă rece și lasă jetul să-i ude tricoul și părul nepieptănat. Masează buza cu două degete, picături vișinii umplând chiuveta. Când scoate capul la lumina observă ca arată ca o epavă. Se întreabă în sinea ei dacă așa a fost și la școală azi. Lovește agresiv întrerupătorul și iese fără să închidă ușa. Înșfacă telefonul de pe birou și se trantește în pat cu fața la perete. Avea câteva mesaje de la Selest în care o întreba cum se simte și o anunța că nu va fi în Tennessee toată săptămâna. Deci acum e literalmente singură. Michael rămâne in urmă cu ochii la fereastra ei.

Calum: De ce încetinești?

Michael:Cathleen era la geam.

Calum:Și ce îmi spui mie? Hai să mergem.

Luke:De ce faci asta? Ar trebui să îi vorbești.

Calum:Nu începeți iar! Tu vezi-ți de Selest a ta.

Michael mârâie nervos și îi urmează. Aproape de trecerea de pietoni apare Rebecca cu cățelul ei. Traversează rânjind, cu mersul de paradă. King Charles Spaniel-ul, încălțat cu botoșei cu sclipici, o ia in fața fetei si se oprește pentru a-l mirosi pe Michael. Strănuturi mici si enervante se imprăștie in toată strada. Ea își dă părul proaspăt coafat pe spate și ia poziția de foto-model.

Rebecca:Ușor Bershka!

Michael:Bună Rebecca...

Rebecca:Olá! Ce mai faceți?

Luke:Ce limbă e asta de fapt?

Rebecca:E portugheză.

Calum:Tu nu erai din Norvegia?

Rebecca:Oslo, da.

Luke:Atunci...

Michael:Atât de europeană... Rebecca, ieși cu mine odată.

Not all there | Calum Hood FanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum