A randi - 6. rész

295 14 2
                                    

Steve szemszöge;

Ma reggel Robin különösen boldogan jött dolgozni, nem tudom miért. Ki jön boldogan munkába Hétfő reggel?!
- Amúgy, - kérdeztem. - miért vagy ilyen jó hangulatban egész nap? Szerintem még sosem láttalak ilyen boldogan reggel...
- Semmi különös... - mondta. - talán csak jó napom van!
- Okéé... - mondtam.

Nancy szokás szerint jött ebédelni, és beszélgettünk egy darabig átlagos dolgokról, majd én hátramentem megkeresni egy filmet Nancy-nek, és mikor visszajöttem elég meglepő látvány tárult elém. Robin és Nance csókolóztak.
- Végre! - gondoltam. Inkább visszamentem, majd egy kis idő után kicsit hangosabban odavittem a filmet, hogy hallják jövök, nehogy megijesszem őket.
- Köszi! - mondta Nancy. - De most mennem kell, sziasztok!
- Szia! - köszöntünk el.
- Ugye tudod hogy láttam? - kérdeztem.
- Baszki. - mondta Robin.

Nancy szemszöge;

Ma igaziból nem is kell munkába mennem, kivettem egy szabadnapot. De van egy nagy tervem. Mikor Steve már hazament, én odamegyek a boltba Robin-hoz, és elviszem a meglepetése helyére. Még nem voltunk igazi randin, úgyhogy a kőfejtőnél szerveztem egy kis pikniket. Már mindent összekészítettem a kis kosárba, csak Robin hiányzik.

- Szia! - suhantam be az ajtón.
Robin éppen egy vevővel beszélgetett. Kicsit sikerült leégetnem magam, de nem érdekel, a mai este csak Robin érdekel.
- Bocsánat, nem tudtam, hogy van itt egy vevő... - utaltam a hangos köszönésemre.
Szegény férfi még mindig elég furcsán nézett rám, de nem érdekelt. Miután megtalálta a filemt amit keresett, a férfi el is ment, így nyugodtan beszélgethettem Robin-nal.
- Esküszöm úgy nézett rád, hogy ha nem tudnám, hogy leszbikus vagy féltékeny lennék! - mondtam.
- Hogy hogy itt vagy? - kérdezte Robin. - Nem mintha nem örülnék neki, de te általában már nem szoktál ilyen későn ide jönni...
- Van egy meglepetésem! - mondtam igzatottan.
- Mi az? - kérdezte Robin.
- Majd meglátod! - kacsintottam.

Elindultunk a kőfejtőhöz, majd amikor megérkeztünk előszedtem a kis piknik felszerelést.
- Még nem voltunk igazi randin, - mondtam. - úgyhogy gondoltam megleplek egy kicsit.
- Awww! - mondta Robin.
A piknik nem volt valami nagy dolog, én inkább egy kis nasinak nevezném, de amit utána csináltunk sokkal fontosabb volt. Azért ma estére terveztem a pikniket, mert azt hallottam a rádióban, hogy ma csillaghullás lesz. Remélem igazat mondtak!

A következő pilanatban megkezdődött a csillaghullás, amit Robin elbűvölve bámult.
- Ez gyönyörű! - suttogtuk egyszerre.
Mikor vége lett a csillagzápornak lassan odahajoltam Robinhoz, és megcsókoltam.

Robin-nak nagyon hosszú napja volt a videótékában, pár óra múlva már alig tudta nyitvatartani a szemét. Én inkább összepakoltam és mondtam neki, hogy nálunk aludhat, de előbb fel kel állnia, és odasétálnia velem, mert nem hinném, hogy odáig el tudom cipelni. Nagy nehezen sikerült felállnia, és elindultunk haza.

A többiek már rég aludtak, így gyorsan fellopakodtunk a szobámba, adtam Robin-nak egy pizsamát, és lefeküdtünk aludni.

Robin szemszöge;

Miután Nancy lekapcsolta a lámpát bebújt mellém a takaró alá, és összebújva aludtunk el.

Csak barátnők...? - Ronance (Robin Buckley x Nancy Wheeler) FanFictionWhere stories live. Discover now