CAPÍTOL 1: Rutina

16 2 3
                                    

Rutina. Aquella paraula que tothom odia. Doncs a mi, m'encanta. De fet, m'apassiona. I us explicaré el per què de tot plegat.

A l'insti, soc un alumne exemplar. La gent sempre es fixa en mi, i, la veritat és que, de vegades això t'incomoda massa. Però vaja, no hi ha remei: m'hi jugo el futur.

Si cap dia em veieu pel carrer, de ben segur que em cridareu:

- Empollón!

- Quin merda estàs fet!

Però... sabeu què? Que m'és ben igual, que m'ho digueu!

- No cal que et descriguis, gràcieeees - vacil·laré. I això em recorda al famós dap que tan viral es va fer, allà pel 2018. Tres anys, d'això... Increïble.

Però... Si per alguna cosa em caracteritzo és per ser un estudiós... Diferent. No soc com els altres alumnes que suen de tant estudiar. Jo, òbviament, em faig respectar. I si no ho aconsegueixo, em cabrejo. Tinc molt mala llet, però paciència de sant.

Doncs bé, us deia que m'encantava la rutina, oi? Ara bé, us haig d'explicar un dia a la meva vida! Seria, més o menys, així:

- 7.00 del matí: Com que m'avorreixo al llit, m'aixeco, esmorzo, etc.

- 8.00 del matí: Entro a l'insti.

- 14.30 del migdia: Surto cap a casa. Allà, dino, miro Wattpad, faig deures... Ara m'estic llegint el popular Culpa Mía, de l'escriptora Mercedes Ron.

I bé, aquest és un dia a la meva vida.



¿Qué os ha parecido? ¡Dejadlo en los comentarios, me encanta leeros!

The Bright Side: Mira sempre el costat positiu de les coses!Where stories live. Discover now