CAPÍTOL 7: L'ovella negra

9 2 5
                                    

L'endemà, vaig llevar-me a dos quarts de sis del matí. És que no podia dormir.

Vaig preparar-me el típic esmorzar català, el que més m'agradava: les torrades de pa amb tomàquet i un Cacaolat calent. M'agradaven més que els brioixs de ma mare, fins i tot...

Vaig sortir de casa en direcció cap al metro. Havia de tornar a agafar la línia blava, i no em feia molta gràcia, perquè era la que tenia més passatgers en hora punta. De fet, quan vaig baixar a l'andana, el comboi estava ple a vessar de gent. Vaig anar amb molt de compte per si hi havia algun carterista, portant la motxilla al davant meu. Us recomano que ho proveu: aquest mètode va de fàbula.

Vaig arribar a Verdaguer un quart d'hora abans que comencessin les classes, però a mi ja m'estava bé: si no arribo als llocs quinze minuts abans, com a mínim, ja és com fer tard.                  Jo sempre dic que les coses s'han de planificar amb temps...

Vaig arribar a la meva classe seguint les instruccions que la directora m'havia donat el dia anterior. El resultat? Arribar molt d'hora i sense problemes. 

El professor es deia Roger Querol. Semblava bona persona, però com que no el coneixia, no podia opinar de res.

Em va presentar davant de tota la classe, i va explicar-me que ell era el meu tutor personal i no sé què més, perquè hem de tenir en compte que eren les vuit del matí, i el meu cervell no estava preparat per pensar, encara.

Tota la classe va ser molt amable amb mi, però em vaig quedar amb nou persones adorables: el Gustavo Pérez, el Rogelio Fernández, l'Horacio Pérez - que resultava ser el germà bessó d'en Gustavo -, el Bruce Puig, la Leonor de La Pastor - la teva experta en animes de confiança -, l'Alison Lentiyah, i les germanes Hidalgo: la Claudia i la Raquel - m'havien arribat històries que la Raquel s'anava liant amb diversos paios de l'insti pels passadissos, entre classe i classe, però no sé si era veritat -. Això ho hauré d'investigar.

La classe no estava malament. Però el millor encara havia de començar.




The Bright Side: Mira sempre el costat positiu de les coses!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ