/Yardımcı../

280 30 98
                                    

*****

"Yine beceremedin Techno."

Technoblade kafasını yere eğip ellerine bakmaya başladı. Patronu olan Dream ile uğraşmak için hiç havasında değildi. 1 gözünü kaybetmişti. Ve s*k*k çocuğunu elinden kaçırmıştı.

"Yüzüme bak. Sana daha ne kadar demeliyim. Ben konuşurken yüzüme bak."

Techno kafasını kaldırıp gözlerini Dream'inkilerle buluşturdu. Genelde böyle davranmazdı. Ama şu anda sinirden doğru düzgün düşünemiyordu bile.

"Sana emir verilen gibi 2 çocuğu öldürdün. Peki o 3. Çocuk neden hâla yaşıyor?"

Ağzını hafifce araladı.

"Benim suçumdu. Kaçtı. Durduramadım."

Dream hafif bir kahkaha attıkdan sonra gözlerini masaya çevirdi. Masadaki bir dosyaya bakıyordu.

"Evet, evet bu senin suçun. Hmm.. Onları öldürmeni isteyen kişi Schlatt'miş. Kendisi büyük bir firmanın sahibi. Ve sen beceriksiz oldun. Sana o çocuğu bana getirmen gerektiğini söylediğimdede yapamamıştın. Eğer bir şeyi daha beceremezsen kovulursun. Hemde evdeki kanı ve delilleri ne yaptın?"

Techno'nun sinirden tek gözü seğirmeye başlamıştı. Maskesi olduğu için gözükmüyordu.

"Evi ilk başta temizledim. Sonrasında yaktım. Bedenleri ise parçalara ayırıp köpeklere yedirdim. Yiyenleri kesip öğütücüye attım. Kalan etleride kendim yedim."

(Wth-)

"Aferim.. Peki o heykel'e ne oldu? Ve o çocuk polise giderse ne olucak? Hiç bunları düşündün mü?"

Techno kafasını duvardaki resimlere çevirdi ve geri Dream'e döndü.

"Heykel yoktu. Sanırım çocuk yanında aldı."

Dream suratına alaycı bir ifade takınmıştı. Zaten yüzünü görmeye dayanamayan Techno bu surat ifadesini görünce midesinin bulandığını hissetti.

"Hayır. O yanına almadı. Farklı birisi aldı."

Techno bu lafla afallamıştı. Orada onlardan başka kimse yoktu! Yemin edebilirdi!

"Nasıl olduğunu anlatıyorum. Dikkatli dinle. Yaptığın hataları bulman lazım."

Techno kafasını onaylar bir şekilde salladı. Her ne kadar bu adamdan nefret etsede kendisini geliştirmesi için ona ihtiyacı vardı.

"Alex denen çocuk pencereden çıktıktan sonra koşturarak bahçedende çıkıyor. Sen içeride kendini toparlamaya çalışırken farklı bir çocuk gelip heykeli alıyor. O da hemen gidiyor zaten."

Technoblade sinirden kuduruyordu. O kadar hızlı ve derin nefesler alıyorduki karşındaki adamı parçalayabilirdi.

"Ne y-"

Techno'nun sözü gelen telefonla bozuldu. Dream elini telefona attı ve açtı.

"Hey Schlatt! Nasılsın bakalım? Günün iyi geçiyor mu?"

Telefondan gelen nefes sesini masaya çok uzakta olmasına rağmen Techno'da duyuyordu.

"SEN. SEN VE ADAMLARIN BENİ BATIRDINIZ! SİZE SADECE 3 KİŞİ İSMİ VERDİM! VE 2'SİNİN CESEDİNİ EVİMDE BULDUM! NE DEMEK OLUYOR BU?!"

Techno'nun tepkisi normaldi. Şimdi şaşırma sırası Dream'deydi. Dream'in gözlerini yüzündeki maske dolayısıyla göremiyordu. Ama çenesinin kasılmasından herşey anlaşılıyordu.

"Ne demek ölüleri evimde buldum?"

Telefondan bir cızırtı yükseldi.

"HEMEN AÇIKLIYİM SENİN BU S*K*K KİRALIK KATİLLERİN İŞLERİNİ DÜZGÜN BECEREMEDİ! BU ÖLÜLERİ NE YAPICAM BEN?!"

Dream derin bir iç çektikden sonra kafasını Techno'ya çevirdi.

"Bilmem. Ne yapıcaksın acaba?"

"NE DEMEK NE YAPICAKSIN?! BEN SİZE ÖLDÜRÜN DİYE PARA VERİYORUM! KENDİNİZE GELİN! VE ŞU S*K*K CESEDLERİ EVİMDEN ALIN!"

Dream adamın bağırışına daha fazla katlanamayarak telefonu yüzüne kapadı. Telefon kapandıktan 3 saniye sonra telefonu kaldırıp Techno'nun yanından duvara fırlattı.

"HANİ ETLERİNİ YEDİRMİŞTİN?!"

Techno gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Oops, demekki yedirmemişim."

Dream tam ayağa kalkıcaktıki telefon çaldı.

"M-"

"Heykel bende."

Dream bu lafı duyduktan sonra hemen ayağa kalkıp Techno'nun yanına gitti.

"Heykel sende?"

"Evet. Heykel bende."

Techno telefona iyice yaklaştı. Bu adamı daha önceden bir yerde duymuştu.

"Ve o hep istediğin çocukta bende."

Dream kafasını yana yatırdı. Konu daha çok ilgisini çekmeye başlamıştı.

"Yani heykel ve çocuk sende. Peki bunları nasıl elde ettin?"

Telefondan bir kıkırdama yükselmişti. Daha çok kahkaha gibiydi.

"Hey hadi ama şu 'değerli' vaktimizi bu olay hakkında konuşarak geçirmeyelim."

Dream maskenin altından gözlerini çevirdi.

"Tamam. Konuya geliyorum. Benim için 'Toby' isimli bir çocuğu bulman lazım. Eğer bulursan hem heykel hemde çocuk senindir. Ha vede yanındaki katile söyle yarınki polis mezunlarının bulunucağı partiye gitsin. Orada o çocukda olacak. Elinden kaçırdığı çocuk."

Techno bu sözle ellerini sıkmaya başladı. O kadar fazla sıkmıştıki tırnaklarının derisine battığını hissedebiliyordu.

"O çocuğu bulmak için ne kadar süremiz var?"

"Tam olarak 1 hafta. 1 hafta dolduğunda seni tekrar arıycam."

-------

Yeni bölm geldi- yaşasın-

Acaba o çock kim dicemde yarı kişi tahmin etmiştir-

Anlamadıysanız hemen söyliyim-

Dream'in uzun zamandır istediği çocuk: George

Heykel ve George'a sahip olan çock: Tommy

Belki Tubboinnit yaparım belkide arkadaş olarak belkide kardeş- muhtemelen Tubboinnit olucak.

Neysew

Umraım brğrnmiştirdinix EweweqEqWq

Öpüldünüz! En çokta siz shadowcallie, xItz-MoonLightx, EstherIsHere_. MUWWAH!!

/Justice../-Technokity!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin