Toby tek eliyle poşeti tutarken diğer eliyle kapıyı açmaya çalışıyordu. Kısa bir süre içinde kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Etraf çok sessiz ve karanlıktı.
''Biraz yanda çöp tenekesi olacak.''
Toby, kafasını salladı ve Alex'in öne geçmesini bekledi. Alex hızlı bir şekilde Toby'nin önüne geçti ve çöp tenekesine doğru ilerlemeye başladı. Kısa sessiz ve hızlı süren bir yürüme faslının ardından tenekeye ulaşmışlardı.
Alex, elindekini hızlıca attı ve Toby'nin de atmasını bekledi. Toby'de gelip attıktan sonra tenekenin kapağını kapayıp eve doğru koşturmaya başladılar.
"Gece gece yürüyüşe çıkmayalı uzun zaman oluyor.."
Toby, Alex'e garip bir bakış attıktan sonra çıkarken açık bıraktıkları kapıdan içeri girdi.
"Çok uykum var."
Alex, kapıyı arkasından kapattı ve salona ilerleyip bir koltuğa uzandı.
"Uyu o zaman.."
Alex, kafasını kaldırıp Toby'e baktı. O da hemen onun yanındaki uzun kanepeye yerleşti.
"Unutma, yarın mezuniyete gidiyoruz."
Toby gözlerini devirdi.
"Oh, ve birde. Sen kıyafetlerini nereden alacaksın?"
Toby, kafasını kaldırıp Alex'e baktı.
"Sabahleyin kalkınca benim eve uğrayıp o şekilde geçelim."
Alex kafasını salladı.
"İyi geceler, Toby."
Toby, gülümsedi. En yakın arkadaşı ile bu şekilde konuşmak hoştu. Ama şu anda bulundukları durumda değil.
"Sanada, Alex."
Alex, hafif kıkırdadıktan sonra vücudunu çevirip gözlerini kapadı.
Toby'de yan tarafa döndü fakat gözleri hala açıktı. Mezuniyete gitmek doğru muydu?..
O adamlar varken neden sadece evde kalmıyorlardı? Oh.. Alex'in evini bulmuşlardı. Hatta içine bir hediye bile bırakmışlardı. O şeyin pekte hediye olduğu söylenemezdi tabii..
Yani evden çıkmaları doğru muydu?
Toby gözlerini sıkıca kapattı ve uyumaya çalıştı. Her ne kadar uyuyamıyacak olsada denemeye değerdi.
*******
Techno, yavaşca odasına doğru ilerliyordu. Şuan ki görevi sadece Toby isimli çocuğu bulmaktı. Ama diğeri..
Odasının önünde durdu. O çocuğu yakalayıp öldürmek istiyordu.. Bir iç çektikten sonra kapıyı açtı ve içeri girdi. Girdiği gibi kapıyı arkasından kapayıp kilitledi. Sonrada perdeleri kapadı.
" O çocuğu bulucam. Ve öldürücem."
Yavaşca yatağına ilerledi. Yarın olacak mezuniyet törenine gitmek istemiyordu. Zaten zorla gidiyordu..
(Sabah- Üşendim o kadar şey yazmaya amk-)
********
Toby, yavaşca gözlerini açtı. Saat 12'de mezuniyet vardı. Hızlıca doğruldu ve saate baktı. Saat daha 10'du. Sonrasında kafasını çevirip Alex'e bakmaya yeltendi. Fakat Alex orada değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Justice../-Technokity!
FanfikceEvine dönerken gelen aramayla başka bir yola dönen Alex evine geldiği an pişmanlık yaşamıştı.. ------------ Technokity! Umarım beğenirsiniz!