Proloog:
Dus ik moest iets over mezelf vertellen... Tja. Ik ben 15, en hou van paardrijden. en uitgaan. ik ben nogal verlegen.. en ik heb een relatie met Niall Horan. Nu voor bijna 4 maanden. we hebben elkaar ontmoet tijdens een signeersessie..
ik zou niet weten wat ik zonder hem moest. Hij is mijn vriendje, maar tegelijkertijd mijn vriend..
Ik zat bij mijn moeder in de auto, en in mijn linker ooghoek zag ik de big ben kort voor bij flitsen. Dit jaar was echt heel snel gegaan.
"Welke kant moeten we nu op?"
"Links, rechts, en dan rechtdoor." deze weg kon ik haast dromen. wacht, ik kon hem dromen.
vandaag was het 31 december, de laaste dag van het jaar. Niall en ik hadden afgesproken bij zijn huis, om daar samen oud en nieuw te vieren.
De auto stopte. "We zijn er." mijn moeder lachte.
"Bedankt mam, Niall brengt me morgen thuis, waarschijnlijk 's avonds."
"Thuis?" mijn moeder grijnsde.
Dat was waar ook, we hadden een hotel in londen gehuurd. Nouja, Niall had hem gehuurd, zodat we wat vaker bij elkaar konden zijn.
"Bij het hotel bedoel ik natuurlijk" ik lachte, terwijl ik uitstapte. "Doei mam!"
"doeg! wees voorzichtig he?"
"Jaaahaaa." met een klap sloot ik de deur van de auto, en liep richting Nialls huis, nouja, eigenlijk was het gewoon een appartement.
de banden van mijn rugzak sneden in mijn schouders toen ik de drie trappen beklom. ik zuchtte, eindelijk boven!
Ik klopte vlug op de deur. "Open up! I know that you're there!"
een paar seconden later vloog de deur open en daar stond Niall, in z'n joggingbroek en een snapback.
"Hey princess! How are you doing?" Hij lachte, tilde me een stukje van de vloer en kuste me op mijn lippen.
"Good! especialy now" ik glimlachte naar hem, en gooide mijn rugzak midden in de kamer. Ik ging op de bank zitten en grijnsde naar Niall.
"I'm thirsty, can you bring me some pepsi or something?"
Hij kwam naast me zitten.
"You lazy girl, go get it yourself!I'm tired too.."
"Tired of doing nothing I guess?" ik lachte, stond op en liep naar de keuken toe. Ik opende de koelkast, pakte een blikje pepsi er uit en riep naar Niall;
"Hey Irish, do you want someting too?"
"Nah, Nialler's not thirsty" Ik zag hem lachen.
"Okay" mompelde ik en liep weer naar de woonkamer.
Ik ging naast hem zitten, en opende mijn blikje pepsi. Daar had ik echt zin in. “ Did you have any ideas what we are going to do today?”
“Ehm.. I don’t know! What would you like to do?” ik lachte want ik wist al wat hij ging zeggen.
“Well, maybe we can go out? To nando’s?” een enorme grijns versprijdde over zijn gezicht.
“Good idea!” ik liep naar de enorme stapel films, en liet mijn ogen over de ruggen glijden. “Hey, maybe we should watch a movie”
Ik wachtte op antwoord dat niet kwam.
“Niall?”
Ik voelde dat Niall achter me stond, en twee armen om me heen sloeg. “Good.. what do you wanna watch?” fluisterde hij in mijn oor.
Met een glimlach om mijn lippen draaide ik mijn hoofd, zodat ik zijn gezicht kon zien.
“I don’t know, I like paranormal activity.. But the hangover is fun too, and th-“
Hij snoerde me de mond door me te zoenen.
Bam.
Vuurwerk in mijn hoofd.
******** (A/N) Hee! Hoe vonden jullie het eerste stuk? Laat een comment achter wat je er van vind/ wat er beter kan! :) xxxxxxx ********