Chapter 6

910 21 4
                                    

De banana split zag er echt heerlijk uit.

“Waiter?” hij wou bijna weglopen.

“Yes ma’am?” hij liep weer terug.

“Can I have another coke please?”

“And me too?” Niall hield zijn lege glas in de lucht.

“Give me a few seconds.” Glimlachte de ober en lieps snel weg nadat hij onze glazen had gepakt.

Ik besloot maar eens te beginnen aan mijn banana split, toen ik zag dat Niall het al voor de helft op had. Ik lachte bij mezelf, ik had het kunnen weten!

“Oh my god, Niall, this really taste so good!”

“Yes it does! Thats why I love Nando’s” zei hij en gaf me een knipoog.

“I think I finally understand you..”

“Finally! I waited for this day so long!”

“I’m sure you did.” Ik ga Niall een knipoog, en zag hoe hij ondertussen heel jaloers naar het laatste beetje banana split van mij keek.

“Aww baby, are you so hungry?”

“Yes I am” en Niall zette zijn meest zielige gezicht op. “Can I have a bite pleeeeaaaseee?”

“Becouse you are so cute when you look at me with your puppy eyes.” Lachte ik, terwijl ik Niall de helft gaf van wat er nog over was en zelf de andere helft nam.

“You know that I love you right?” Niall lachte.

Ik bloosde en boog me snel over het – helaas lege – bord.

“Don’t be shy girl” ‘

Ik lachte. Hij was echt een cutie.

Toen we ons toetje op hadden, en het inmiddels 20:00 uur was, zei Niall met een spijtig gezicht; “Its time to go right?”

“I guess it is.” Ik lachte naar hem

Hij stond op, en zei “Wait a sencond love, I’ll get our coats.”

“Thats okay.”

Ik grijndse. Hij noemde me LOVE.

Ik pakte mijn iPod, en keek naar alle meldingen die ik van Elvina had gekregen. Die had ook niet still gezeten!

Ik had meer dan 10 berichten van haar.. ik glimlachte. Wel leuk dat ze altijd zo aan me dacht.

Niall kwam weer aanlopen met onze jassen.

Ik stond op en trok mijn jas aan, tijd om naar Niall’s appartement te gaan..

“Ready to go? I already payd the bill, so we don’t have to see that fangirl again..”

“You really don’t want to be reconized, aren’t you?”

“Nope.. This night is just for us.” Zei Niall terwijl hij mijn hand pakte.

Zo liepen we hand in hand naar de auto toe.

*****flashback*****

Mijn Take Me Home album schoof over de tafel, alles ging veel te snel als je het mij vroeg.

Ik had al vier jongens gehad, nu was Niall aan de beurt..

“Hi beautiful!” Hij lachte breed. “How are you today?”

Klamme handen.

“H-Hi Niall! I’m good, and you?” Mijn handen trilden, ik stopte ze snel in de zakken van mijn skinny broek.

“Glad to hear it. I’m fine, thanks.”

Rooie kop. Niall Horan praatte met me. Niall. Fucking. Horan.

Niall hield de Take Me Home cd in zijn hand, schreef iets op de achterkant (Zijn handtekening denk ik) en gaf hem aan mij.

Ik pakte hem aan, hij gleed bijna uit mijn hand.

“Bye Niall!”

“Bye!”

Ik liep het podium weer af. Ik was echt enorm aan het trillen.

Ik zag hoe Elvina zich naar Harry toe boog, cheeky grijnsde en daarna door liep naar Louis.

Die was weer aan het flirten, ik lachte.

Toen Elvina het podium ook af liep –heel rustig- vroeg ze hoe het was gegaan.

Ik lachte, “Super”

Toen we uit het zicht van het podium waren, begon Elvina opeens te springen. “OMG OMG OMG DA WAS ZO SUPER EINDELIJK HEBBEN WE ZE IN HET ECHT GEZIEN!” Gilde ze.

“JAAAAAA!”

We gaven elkaar een knuffel, terwijl we sprongen, en gilden als idioten.

Hier hadden we zo hard voor gewerkt… *****

(A/N) Heeeeeeeey! sorrysorrysorry dat deze update zo lang duurde! Als je ideeën hebt, of tips voor het verhaal mag je me altijd een berichtje sturen! (:

Chapter 7 duurt denk ik nog even, tot woensdag denk ik..  KEEP CALM AND MARRY ONE DIRECTIOOOON! ;D xxxxxxxxxxxx

Distance Can't Stop Me - A Niall Horan Fanfiction (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu