5

2 0 0
                                    

Anlatış-Anlayış


Lavinia gittikten 15 dakika sonra Su'dan.


Öffff Lavinia yanımızdan kalkalı 15 dakika oldu neredeyse ama hala gelen giden yok.Şu an aslında kendimi kötü hissediyorum,keşke yalnız bırakmasaydık.Ortam da bir sessizlik vardı ve bence bu hiç hayrı alamet değildi,en sonunda dayanamayarak ben bu sessizliği bozdum.


-Arkadaşlar 15 dakika oldu ama hala Lavinia yok,acaba başına bir şey mi geldi?

Zeynep'te fikrini şu şekilde söyledi.

-Bence arayalım,çünkü telefonunu almaya gitmişti,belki evde kaldı da bize haber vermeyi unuttu.

-Aynen bence de arayalım boşu boşuna sıkıntı yapmayın siz de.

Dedi Ateş.Ama benim içim hiç rahat değil di ve Zeynep telefonunu çıkarttı,hemen Lavinia'nın numarasını tuşladı.3. çalıştan sonra tam kapatıyodu ki telefon açıldı,biz de hemen haporlöri aç dedik.

-Alo Lavinia nerde kaldın kızım ya bak yaklaşık 20 dakika oldu ner-

Derken Zeynep'in sözünü telefonun ucunda ki kişi kesti.Fakat bu ses Lavinia'ya ait değil di.Mert'in sesiydi.

-Zeynep bu salak kız tekefonunu evde unutmuş ta 20 dakikadır yoksun falan ne iş?

-Ya Mert biz hep birlikte sahilde ki cafeye geldik,ama sonra Lavinia telefonumu alamam lazım diyerek çıktı,20 dakikadır da yok eve gelmedi mi?

-Hayır eve falan gelmedi de siz şu an neredesiniz? Ege.

-Biz hala kafedeyiz ama şimdi o ara sokakların olduğu yere doğru ilerliyoruz,sende gel buluşalım.

Dedi Ateş ve kapattı,bizde hızla oraya gittik ve Mert bizden 1-2 dakia sonra geldi.



Mert'ten devam


Yol ayrımında buluştuktan sonra b,raz ilerledik ve bir çıkmaz sokaktan bağrış sesleri duyduk,bu ses Lavinia'ya aitti ve baya sinirli çıkıyordu sesi ve hemen yönümüzü değiştirerek o tarafa doğru yürümeye hatta ve hatta koşmaya başladık.Tam geldik Lavinia'nın bir çocuğa kafa attığını gördük.


Sonra Zeynep soru sordu ve ev yolunda ilerledik,aslında bende baya merak ediyor idim,fakat bunu eve gidince sormaya karar verdim.Ve eve geldik.


-Evet kimdi o çocuk ve herşeyi baştan sona anlat.


-İlk olarak kafeden çıktıktan bir süre sonra eve yakalaştım,ama takip edildiğimi anlayınca ters yöne gitmeye başladım,çünkü sizi tehlikeye atmak istemedim.Ondan sonra o şahıs karakter kanseri Kemal olur,ilokuldan beri takıntılı bir manyaktır.Ben çocukça birşeydir diye takmamıştım ama hayvan hasta çıktı.İşte ileri geri konuştu ben de dövdüm.

-Peki kick box?

-O da şöyle Korhan ben 5 yaşından beri savunma dersleri alıyorum,ve hep te hayalimdi kıck box turnuvalarına katılmak bunda da yengem ve amcam bana yardım etti.Bu kadar ve şimdi uyuyacağım lütfen iyi akşamlar.

Dedi ve gitti.Aslında anlatmadığı daha doğrusu anlatamadığı şeyler var dı ama bunu diğerleri takmadı tabi benim dışımda.Bende odama geçtim,zaten evde 2 oda olduğu için dönüşümlü kalıyorduk zaten kalma düzeni de şu şekilde

Ateş-Su

Ege-Zeynep

Korhan oturma odasında

Lavinia ve ben de bu hafta aynı odaya düşmüştük.Odaya girmeden önce kapını aralık olduğunu fark ettim,ama içeri girmedim çünkü ağlama sesleri geliyordu.Lavinia ağlıyordu.Her ne kadar sessiz de olsa hıçkırıyordu ve eliyle ağzına baskı uyguluyordu.Bir anda içeri girince korktu ve irkildi.




Karnlığın İçinde Ki BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin