1.Rozkoš

202 0 0
                                    

Ona: Viezol ma v aute k nemu ... len tak nenápadne mi chytil ľavú ruku a dal si ju na svoju pýchu  ... jasné že som hneď pochopil čo chce.

Chvíľku som sa hrala len rukou potom som sa prehla a najprv dráždila len jazykom tak jemnučko a potom dala do pusy ... pri tom ako som ho fajkala tak som išla rukami hore dole hore dole dnu a von z úst .... potom ma napadlo, že čo sníma spraví keď si ho dám celé do úst ... Tak som to aj spravím až po koreň napínalo ma no premohla som sa a videla som na ňom, že sa mu páči ... Zrazu sme zastavili a išli k nemu ... Vošli sme dnu a už som čakal nechcela mala som neskutočnú chuť vyzula som a pritiahla som si ho bližšie k sebe. Pochopil čo chcem ... Začali sme sa bozkávať a on ma pomaly vyzliekal ... prešli sme si jeho izby a vyzliekla som ho ja ... hodil si ma na posteľ a jemnučko si na mňa ľahol ... Bozkával ma na krku a pomaly prechádzal nižšie, zastavil sa pri mojich ceckoch. Zo začiatku ich jemnučko cucal no potom natrafil na bradavku a kúsok Najprv mi tam strčil 1 prst po chvíli už tam boli 3 a ja som bola v 7mom nebi ... Zrazu pridal aj jazyk. Zo začiatku išiel pomaly žiadny začal zrýchľovať a zrýchľovať ... bola som úplne mimo jediné čo som vnímala bolo to že som sa blížila k vyvrcholeniu .. On si to všimol a prestal .. Vystrel sa a vsunul mi ho dnu. A zase sa to opakovalo pomaly a jemnučko a zrazu tvrdo a dravo ... Páčilo sa mi aj to aj to. Bolo to úžasné. Vytiahol ho a ja som sa otočil na štyri ... Jemnučko mi prešlo svojou pýchou po mušličke až k zadku .. Pomaličky ho dávali trochu dnu a von dnu a von a zakaždým ho dali hlbšie a hlbšie. Bolelo to no bola to tá vzrušujúca bolesť. Po chvíľke sme obaja dosiahli vyvrcholenia .. Urobil sa do mňa a ja som to cítila bolo na neopísateľný úžasný pocit. Chvíľku sa pozeral ako mi to zo zadku vyteká pomaly potom som sa otočila a bola som ja na rade spôsobovať mu rozkoš a týrať ho. Pretočila som sa a bola som nad nim. Bozkávala som ho na perách na uchu na krku a pomaly prešla až dole k jeho pýche. Najskôr som sa trochu povenovala drobcom a potom som išla po celej svojej dĺžke jazykom hore a pomaličky začal fajčiť. Postupne som zrýchlila a snažila si ho dať čo najhlbšie do hrdla. Takto som sa chvíľku hrala a keď som videla, že už to na neho ide prestala som. Pozrel sa na mňa mačacími očami a ja som vedela, že nechceš, aby som prestala. Postavila som sa pomaly prešla nad neho a pomaličky sadla a vsunula si ho dnu ... chvíľu som len tak bez pohnutia sedela a rukami behal po hrudi a naše jazyky zvádzali boje v našich ústach. On to nevydržal zdvihol ma trochu a začal prirážať viac silnejšie a dravšie .. Neskutočne sa mi to páčilo. Po chvíľke dosiahli vyvrcholenia. Zišla som z neho dole postavila sa a chcela si ľahnúť vedľa neho no sa tiež postavil oprel ma o stenu a vsunul mi ho tam. Dal ma trosku do predklonu a išiel dnu a von dnu a von ... Chytil mi vlasy a potiahol trosku dozadu dal mi pusu a začal tvrdo a dravo prirážať. Bolo to neopísateľné užasne. Potom ho vytiahol otočil si ma k sebe a ja som nadvihla jednu nohu a on mi ho tam zase jemnučko vsunul no po chvíľke už išiel tvrdo a dravo. Prirážal a prirážal až kým nevyvrcholil. Vytiahli ho a odišli do kúpeľne a ja som si unavená ľahla len tak na posteli. Bola som nahá a driemala som. Neskutočne ma vyčerpával a ničil a to vždy. Preto som ho tak milovala. Ani neviem ako ale zadriemala som. Prebrala som sa na jeho bozky na mojom krku potom na prsiach a nakoniec na perách. Ľahol si ku mne objal ma. Ako sme tam ležali tak sme obidvaja zaspali. Po hodine som sa prebrala ako prvá a furt som mala chuť. Vstala som išla som na záchod a vrátila sa k nemu. Pomaličky som jazykom začala lízať jeho pýchu dala som si ju do pusy a pomaličky fajkala .. Po chvíľke sa na to prebral. Prstami sa zarýval do vankúša. Vedela som že  sa mu to páči. Spravila som ho a potom bol na rade on .. toto všetko trvala asi tak 3 hodiny. Potom som sa rozhodla že si dám sprchu. Vstala som a utekala do kúpeľne. On pochopil a utekal za mnou. Oprel ma o umývadlo a vsunul mi ho tam žiadne jemne ale hneď natvrdo zavzdychala som viac než obvykle a to sa mu asi páčilo. Začal silnejšie a tvrdšie prirážať. Potom ho vytiahli a išli sme do sprchy. Navzájom sme sa umyli bez sexu len sme sa umyli a išli naspäť do postele .. ľahli sme si a užívali sme si jeden druhý.

Zapnuté: Chlapi viete, čo je užasne prebratie? Keď sa tvoja priateľka začne hrať z tvojej pýchou keď spite .. tie pocity sú neopísateľne. Cely čas čo sme boli spolu to bolo sex sex dráždenie sex .. No ta sprcha bola na tom najúžasnejšia .. Byt pri nej a vedieť že je tu len pre vás je úžasný pocit .. keď som ju videl spať tak som ju chvíľku nechal nie potom si v spánku vzdychla a nevydržal som to. Musel som niečo spraviť. A aj som spravil. Keď som ju robil a videl na nej že za chvíľu vyvrcholí nemohol som a musel som ju trochu potrápiť. Zakaždým keď som náhodou prestal tak sa na mňa pozrela vražedným pohľadom aby som neprestaval. Sex a hranie snou bolo to najúžasnejšie na svete. To ako ma ona dokázala vždy dostáť do stavu keď som nemohol nič robiť a len jej nechať voľnu ruku nech si robí čo len chce. Ako sme išli naspäť do postele a oddychovať tak som ešte chvíľku bol ešte hore a čakať také zaspi. Vyzerala tak užasne. Rad som sa na ňu pozeral keď spala. Nemohol som z nej spustiť oči. No únava po tom vášnivom sexe a dráždení ma zmohla a zaspal som tiež.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sex je len potešenie. Tak pome sa spolu tešit😈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin