Annie stała na werandzie, niedługo mieli przyjechać osoby, które zaproszono do SOŚ. Na głównym zebraniu mieli poznać szczegóły, kilka godzin temu przyjechała osoba, która podobno zna całą sprawę. Podeszła do niej Kendra i stanęła obok.
- Przyjechali, dziadek powiedział żeby cię zawołać - powiedziała jej dziewczyna. Poszły razem do salonu gdzie wszyscy już byli. Dziadkowie Sorensonowie i Larsenowie, Warren i Vanessa, Trask, Tanu, Seth, Knox, Tess, Elize, Raya, Aren oraz nowi rekruci, Jane Wiliams i Elizabeth Heaths. Annie wraz z Kendrą usiadły na fotelach i pierwszy zabrał głos Stan.
- Dziękuje wszystkim za obecność, jak wiecie zebraliśmy się tu aby zaradzić nowemu problemowi na świecie, szczegóły poda Jace - wskazał nowego dłonią i usiadł.
- Naszym problemem jest pierwsza istota na świecie, posiada ogromną moc, potrafi ona zmieniać wszystkie istoty magiczne w upadłe formy. Jej obecność wykryliśmy dzięki temu że zostały znalezione stworzenia opanowane przez nią.
Aby ją odnaleźć musimy zdobyć artefakty, które posiada każdy magiczny lud. Zdołaliśmy już zdobyć kilka z nich. Głównym zadaniem SOŚ jest zdobycie artefaktu, który jest w posiadaniu smoków - wyjaśnił Jace.
- Co zrobimy gdy odnajdziemy te artefakty - spytała Vanessa.
- Gdy będziemy mieć wszystkie musimy odebrać przedmiot zmieniający istoty w upadłe, nie będzie to proste może nawet niemożliwe - powiedział mężczyzna.